Gezoend met baas
zaterdag 16 december 2017 om 14:36
Na een jaar met mijn vriend samen te zijn geweest waar ik zielsveel van houd en altijd van heb gedacht samen mee oud te worden, is er 2 dagen geleden helaas iets heel erg mis gegaan.
Op het jaarlijkse kerstfeest van mijn werk heeft aan het einde van de avond mijn baas mij gezoend. Iets wat totaal uit het niets kwam aangezien er verder nog nooit geflirt is op de werkvloer en ik me niet aangetrokken tot hem voel/ hij dit nog nooit naar mij heeft geuit. Ik heb hem na 2 tellen ook van me af geduwd en hem laten merken dat ik er niet van gediend was, maar helaas waren mijn reflexen door alle alcohol niet meer snel genoeg om het helemaal weten te voorkomen.
Toen ik thuis kwam ben ik nog even in de woonkamer gaan zitten (mijn vriend lag al in bed) en heb ik hierover geappt met mijn collega. Mijn vriend is wakker geworden, kwam vervolgens naar mij toe en heeft toen mijn telefoon uit mijn handen gepakt. Je raad het al, hij heeft toen gelezen wat er is gebeurd en is op z'n zachtst gezegd laaiend.
Er valt niet met hem te praten, hij heeft vannacht niet thuis geslapen en hij wil niet geloven dat het niet mijn intentie is geweest. Ik wil hem zo graag laten inzien dat ik hem niet kwijt wil en hoe erg ik het vind dat dit gebeurd is, ik weet alleen niet hoe op het moment dat mijn woorden schijnbaar niet genoeg zijn.
Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Is het onvergeeflijk wat er is gebeurd? Ik denk dat ik het hem wel zou vergeven als hem dit was overkomen...? Ik ben bereid om mijn baan op te zeggen en nieuw werk te zoeken als dit is wat nodig is om de relatie redden, maar zelfs dit lijkt hem allemaal niet meer uit te maken..
Op het jaarlijkse kerstfeest van mijn werk heeft aan het einde van de avond mijn baas mij gezoend. Iets wat totaal uit het niets kwam aangezien er verder nog nooit geflirt is op de werkvloer en ik me niet aangetrokken tot hem voel/ hij dit nog nooit naar mij heeft geuit. Ik heb hem na 2 tellen ook van me af geduwd en hem laten merken dat ik er niet van gediend was, maar helaas waren mijn reflexen door alle alcohol niet meer snel genoeg om het helemaal weten te voorkomen.
Toen ik thuis kwam ben ik nog even in de woonkamer gaan zitten (mijn vriend lag al in bed) en heb ik hierover geappt met mijn collega. Mijn vriend is wakker geworden, kwam vervolgens naar mij toe en heeft toen mijn telefoon uit mijn handen gepakt. Je raad het al, hij heeft toen gelezen wat er is gebeurd en is op z'n zachtst gezegd laaiend.
Er valt niet met hem te praten, hij heeft vannacht niet thuis geslapen en hij wil niet geloven dat het niet mijn intentie is geweest. Ik wil hem zo graag laten inzien dat ik hem niet kwijt wil en hoe erg ik het vind dat dit gebeurd is, ik weet alleen niet hoe op het moment dat mijn woorden schijnbaar niet genoeg zijn.
Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Is het onvergeeflijk wat er is gebeurd? Ik denk dat ik het hem wel zou vergeven als hem dit was overkomen...? Ik ben bereid om mijn baan op te zeggen en nieuw werk te zoeken als dit is wat nodig is om de relatie redden, maar zelfs dit lijkt hem allemaal niet meer uit te maken..
zaterdag 16 december 2017 om 14:42
zaterdag 16 december 2017 om 14:44
Denk ook dat er iets mist in je verhaal.butterfly- schreef: ↑16-12-2017 14:42Dit is het eerlijke verhaal?
Je baas zoent je uit het niks? (dat zou kunnen)
Je duwt hem weg, gaat naar huis.
Je appt met een collega en vertelt dit verhaal.
Dan pakt je vriend zomaar de telefoon uit je handen? (raar)
En is hij boos op jou? (raar)
Volgens mij laat je iets weg.
Waarom in godsnaam ben je trouwens met een collega hierover gaan appen? Omdat het toch wel spannend was soms? Kan me anders niet voorstellen waarom jouw vriend anders zo woest geworden is.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 16 december 2017 om 14:46
Zo dus je leidinggevende doet aan seksuele intimidatie en nog voordat je daarvan te boven bent en je vriend het hebt kunnen vertellen rukt hij je telefoon uit je hand?
Waarom doet hij dat in vredesnaam.
Ik zou niet rouwig zijn om het "verlies" van deze partner en nogmaals aangeven aan je leidinggevende dat dit eenmalig was.
Sterkte iig.
Waarom doet hij dat in vredesnaam.
Ik zou niet rouwig zijn om het "verlies" van deze partner en nogmaals aangeven aan je leidinggevende dat dit eenmalig was.
Sterkte iig.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zaterdag 16 december 2017 om 14:48
Nou, inderdaad zeg.
zaterdag 16 december 2017 om 14:49
butterfly- schreef: ↑16-12-2017 14:42Dit is het eerlijke verhaal?
Er mist nog meer. Dit is twee dagen geleden gebeurd en vriend heeft afgelopen nacht ergens anders geslapen. We missen nog een nacht en een (werk)dag. Spannend hoor, zo'n "wordt vervolgd".
zaterdag 16 december 2017 om 14:50
butterfly- schreef: ↑16-12-2017 14:42Dit is het eerlijke verhaal?
Dit.
Het verhaal is wel erg raar zo.
zaterdag 16 december 2017 om 14:50
De baas die zomaar uit het niets een werknemer begint te zoenen, personeel dat alcohol drinkt op een bedrijfsfeestje en er als slappe was bijstaat, vriend die je de telefoon uit de handen rukt. Na het lezen wat er gebeurd is de onredelijkste ter wereld wordt. Nee, mijn leven is stukken voorspelbaarder.
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
zaterdag 16 december 2017 om 14:58
mlle schreef: ↑16-12-2017 14:50De baas die zomaar uit het niets een werknemer begint te zoenen, personeel dat alcohol drinkt op een bedrijfsfeestje en er als slappe was bijstaat, vriend die je de telefoon uit de handen rukt. Na het lezen wat er gebeurd is de onredelijkste ter wereld wordt. Nee, mijn leven is stukken voorspelbaarder.
Het lijkt zo meer op een (slechte) Hallmark Christmas movie
zaterdag 16 december 2017 om 14:58
Als het werkelijk zo is gebeurd, zou ik met een vertrouwenspersoon van het bedrijf gaan praten. Dit kan namelijk echt niet van baas.
Ik twijfel alleen sterk of het wel zo is gegaan. Want dan had je neem ik aan collega ook wel verteld dat het tegen je wil was. Iedere normale vriend was dan boos geworden op baas en niet op jou.
Ik twijfel alleen sterk of het wel zo is gegaan. Want dan had je neem ik aan collega ook wel verteld dat het tegen je wil was. Iedere normale vriend was dan boos geworden op baas en niet op jou.
zaterdag 16 december 2017 om 15:01
Nah wat een vreemd verhaal.
Een baas die zomaar gaat staan zoenen met een van zijn werknemers onder de ogen van al zijn andere werknemers. En een slaapdronken en nietsvermoedende vriend die 's nachts uit zijn bed stapt en om nietgenoemde en onbekende reden, de telefoon uit handen van zijn vriendin rukt.
Ja, ik raad het al.
Een baas die zomaar gaat staan zoenen met een van zijn werknemers onder de ogen van al zijn andere werknemers. En een slaapdronken en nietsvermoedende vriend die 's nachts uit zijn bed stapt en om nietgenoemde en onbekende reden, de telefoon uit handen van zijn vriendin rukt.
Ja, ik raad het al.
enn wijzigde dit bericht op 16-12-2017 15:05
16.75% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 16 december 2017 om 15:04
zaterdag 16 december 2017 om 15:06
Die heeft naar het zoenen staan kijken natuurlijk. Zie jij een LG/werkgever dat doen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 16 december 2017 om 15:07
Stiekem was het toch wel een eer of zo denk ikMarana-- schreef: ↑16-12-2017 15:04Als het zo vreselijk tegen je zin was, waarom heb je het dan niet direct bij thuiskomst tegen je vriend vertelt? Zo van 'wat me nu is overkomen, vreselijk, hoe moet ik hier nu mee omgaan'. Lijkt mij een normale reactie.
En wat was erover te appen met een collega dan?