Gezoend met baas

16-12-2017 14:36 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een jaar met mijn vriend samen te zijn geweest waar ik zielsveel van houd en altijd van heb gedacht samen mee oud te worden, is er 2 dagen geleden helaas iets heel erg mis gegaan.

Op het jaarlijkse kerstfeest van mijn werk heeft aan het einde van de avond mijn baas mij gezoend. Iets wat totaal uit het niets kwam aangezien er verder nog nooit geflirt is op de werkvloer en ik me niet aangetrokken tot hem voel/ hij dit nog nooit naar mij heeft geuit. Ik heb hem na 2 tellen ook van me af geduwd en hem laten merken dat ik er niet van gediend was, maar helaas waren mijn reflexen door alle alcohol niet meer snel genoeg om het helemaal weten te voorkomen.

Toen ik thuis kwam ben ik nog even in de woonkamer gaan zitten (mijn vriend lag al in bed) en heb ik hierover geappt met mijn collega. Mijn vriend is wakker geworden, kwam vervolgens naar mij toe en heeft toen mijn telefoon uit mijn handen gepakt. Je raad het al, hij heeft toen gelezen wat er is gebeurd en is op z'n zachtst gezegd laaiend.

Er valt niet met hem te praten, hij heeft vannacht niet thuis geslapen en hij wil niet geloven dat het niet mijn intentie is geweest. Ik wil hem zo graag laten inzien dat ik hem niet kwijt wil en hoe erg ik het vind dat dit gebeurd is, ik weet alleen niet hoe op het moment dat mijn woorden schijnbaar niet genoeg zijn.

Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Is het onvergeeflijk wat er is gebeurd? Ik denk dat ik het hem wel zou vergeven als hem dit was overkomen...? Ik ben bereid om mijn baan op te zeggen en nieuw werk te zoeken als dit is wat nodig is om de relatie redden, maar zelfs dit lijkt hem allemaal niet meer uit te maken.. :(
Zonnebloem1996 schreef:
16-12-2017 16:05
Dat soort dingen gebeuren in een relatie, maar als het bij jou al zo snel over is kan je het net zo goed gelijk beëindigen. Waarschijnlijk is die vriend gewoon geschrokken en reageerde hij te fel, kan gebeuren, is menselijk. Het is gewoon een miscommunicatie, gewoon even uitpraten, klaar. Sommige dingen in het leven zijn zo simpel!
Als jij op de bank zit en met een collega appt vind je het normaal dat je vriend je telefoon uit je hand grijpt? Ik vind dat niet normaal.
Frizz schreef:
16-12-2017 16:03
Vertel even wat je vriend gezegd heeft en vindt.
En wat je precies aan het appen was?
butterfly- schreef:
16-12-2017 16:10
Als jij op de bank zit en met een collega appt vind je het normaal dat je vriend je telefoon uit je hand grijpt? Ik vind dat niet normaal.
Denk je niet dat het waarschijnlijk wat anders ligt? Kom op, die OP is toch totaal ongeloofwaardig
HasseSimonsdochter schreef:
16-12-2017 16:11
Denk je niet dat het waarschijnlijk wat anders ligt? Kom op, die OP is toch totaal ongeloofwaardig
Daarom reageerde ik eerst ook twijfelend. Daarna zei ik dat als dit echt waar is, die vriend heel raar gedrag vertoont door zomaar een telefoon uit je hand te grijpen. Ik denk ook dat er nog steeds een stukje verhaal mist.
En wat je precies aan het appen was?
Dit .... Heeft me gezoend, wat erg" zegt ze. Ik vind het ook moeilijk te geloven. Als je daar al woest om wordt zou ik denken dat daar een reden voor is.
There is always something happening, and it's usually right now
butterfly- schreef:
Tja, normaal normaal, wat is normaal? Ik vind zijn reactie niet normaal, maar ik vind het wel normaal dat mensen soms vanuit paniek een reactie geven die niet gepast is.
Zonnebloem1996 schreef:
16-12-2017 16:13
Tja, normaal normaal, wat is normaal? Ik vind zijn reactie niet normaal, maar ik vind het wel normaal dat mensen soms vanuit paniek een reactie geven die niet gepast is.
Maar volgens het verhaal van TO kwam zij thuis, vriend werd wakker en kwam naar de woonkamer, vroeg met wie ze aan het appen was, ze zei 'collega', en vriend grijpt telefoon uit de handen. Dan was er dus nog niks aan de hand. Dus dat is heel erg raar. Tenzij er daarvoor al wat gebeurd is natuurlijk (wat ik denk).
Heb je nog werk to?
Dat je vriend niet eens naar je uitleg wil luisteren vind ik ook het vreemde in dit hele verhaal.
die ik wilde bestaat al...
Geen andere reacties gelezen, maarehhh ...

als iemand waarmee ik niks wilde, me zomaar zou gaan zoenen, was mijn vriend (tevens echtgenoot) de eerste die het hoorde.
butterfly- schreef:
16-12-2017 16:15
Maar volgens het verhaal van TO kwam zij thuis, vriend werd wakker en kwam naar de woonkamer, vroeg met wie ze aan het appen was, ze zei 'collega', en vriend grijpt telefoon uit de handen. Dan was er dus nog niks aan de hand. Dus dat is heel erg raar. Tenzij er daarvoor al wat gebeurd is natuurlijk (wat ik denk).
Nadruk op “volgens het verhaal van TO”
Extra nadruk op “verhaal”
yette schreef:
16-12-2017 16:23
Geen andere reacties gelezen, maarehhh ...

als iemand waarmee ik niks wilde, me zomaar zou gaan zoenen, was mijn vriend (tevens echtgenoot) de eerste die het hoorde.
Precies en ik zou hem tegen moeten houden om diegene geen knal voor zijn kop te gaan geven.
Er is niks specifieks gebeurd van tevoren, het enige wat ik kan benoemen is het feit dat hij altijd al een woordje klaar had over mijn baas. Dat mijn baas mij vast wel zag zitten en me waarschijnlijk wel een geil wijf vond, dat het een beetje een viespeuk was etc etc. (Nou moet ik er wel bijzeggen dat hij altijd wel het idee had dat elke man die ik sprak mij alleen sprak omdat ze me een geil wijf vonden). Toen hij hoorde dat ik die avond nog uit zou gaan o.a. met mijn baas is hij waarschijnlijk achterdochtig geworden en ik denk dat hij er geen gerust gevoel bij heeft gehad. Ik denk dat hij daarom in mijn telefoon wilde kijken. Natuurlijk had ik ook naar hem moeten luisteren.. ookal heeft hij me niet verboden mee te gaan die avond had ik dat misschien wel aan moeten voelen? maar zo stom als ik ben heb ik het kwaad er niet van ingezien aangezien we niet met z'n tweetjes op pad waren.

Verder heb ik de beslissing genomen om hem nu verder met rust te laten, praten zit er niet in en ik heb het gevoel des te meer ik aan hem trek des te erger het wordt. Helaas is het niet mijn huis, hij huurt en ik ben bij hem ingetrokken (we betalen wel allebei, maar hij woonde hier al voor mij), dus heb ik maar besloten om vanaf vandaag een paar dagen niet thuis te slapen en hem wat ruimte te geven om uit te razen. Ik heb hem via app mijn verhaal gestuurd, dit heeft hij wel gelezen.Ik denk dat ik verder niet veel meer kan doen..
anoniem_360732 wijzigde dit bericht op 16-12-2017 16:45
23.06% gewijzigd
Zonnebloem1996 schreef:
16-12-2017 16:05
Dat soort dingen gebeuren in een relatie, maar als het bij jou al zo snel over is kan je het net zo goed gelijk beëindigen. Waarschijnlijk is die vriend gewoon geschrokken en reageerde hij te fel, kan gebeuren, is menselijk. Het is gewoon een miscommunicatie, gewoon even uitpraten, klaar. Sommige dingen in het leven zijn zo simpel!
Dit soort dingen zijn voor mij een no go. Je blijft van iemands telefoon af.
16-12-2017 16:09
Nou daar kan ik me dus niks bij voorstellen, tijd voor assertiviteitstraining.
Toch ist zo...inmiddels 17 jaar bij mijn hubby en met af en toe een wijntje is hem zoenen in beschonken toestand geen zonde :biggrin:
Ik vind het maar een raar verhaal. Het heet 'gezoend met baas', maar de OP lezende zou ik het eerder 'aangerand door baas' hebben genoemd.
Joya444 schreef:
16-12-2017 16:32
Er is niks specifieks gebeurd van tevoren, het enige wat ik kan benoemen is het feit dat hij altijd al een woordje klaar had over mijn baas. Dat mijn baas mij vast wel zag zitten en me waarschijnlijk wel een geil wijf vond, dat het een beetje een viespeuk was etc etc. (Nou moet ik er wel bijzeggen dat hij altijd wel het idee had dat elke man die ik sprak mij alleen sprak omdat ze me een geil wijf vonden). Toen hij hoorde dat ik die avond nog uit zou gaan o.a. met mijn baas is hij waarschijnlijk achterdochtig geworden en ik denk dat hij er geen gerust gevoel bij heeft gehad. Ik denk dat hij daarom in mijn telefoon wilde kijken. Natuurlijk had ik ook naar hem moeten luisteren.. ookal heeft hij me niet verboden mee te gaan die avond had ik dat misschien wel aan moeten voelen? maar zo stom als ik ben heb ik het kwaad er niet van ingezien aangezien we niet met z'n tweetjes op pad waren.

Waarom zou nog op stap willen met iemand die jou vlak daarvoor heeft aangerand?
nerdopviva schreef:
16-12-2017 16:42
Waarom zou nog op stap willen met iemand die jou vlak daarvoor heeft aangerand?
Dat is pas gebeurd op het moment dat ik naar huis wilde en op mijn taxi stond te wachten, anders was ik natuurlijk niet mee gegaan
dolfje schreef:
16-12-2017 16:30
Precies en ik zou hem tegen moeten houden om diegene geen knal voor zijn kop te gaan geven.
Die knal had hij dan al van mij gehad. Hoewel. Ik ben meer van high kicks, knietjes en verrot schelden.
Zonnebloem1996 schreef:
16-12-2017 15:23
Jemig het is maar een kus hoor, er zat geen enkele bijbedoeling achter.

Tenzij jij die man bent kun je helemaal niet weten wat voor bedoeling hij ermee had.
hmm... tja... nou nou...
Leuk zo’n vriend die vindt dat jouw enige kwaliteit een geil wijf zijn is.
butterfly- schreef:
16-12-2017 14:42
Dit is het eerlijke verhaal?
Je baas zoent je uit het niks? (dat zou kunnen)
Je duwt hem weg, gaat naar huis.
Je appt met een collega en vertelt dit verhaal.
Dan pakt je vriend zomaar de telefoon uit je handen? (raar)
En is hij boos op jou? (raar)

Volgens mij laat je iets weg.
Vooral dit.
Deze OP lijkt me niet het gehele en eerlijke verhaal. Ohja, er is trouwens ook van alles mis in jouw eigen relatie, buiten deze hele toestand om.
Waarom zou dit niet een eerlijk verhaal zijn? Tegen die baas kan ze #metoo zeggen, da's gewoon niet oke.

Maar haar vriend is achterdochtig en jaloers en niet helemaal lekker in z'n bovenkamer. Dus TO, ik zou er idd niet meer slapen en gewoon verhuizen. Weg bij die gast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven