Gezoend met baas
zaterdag 16 december 2017 om 14:36
Na een jaar met mijn vriend samen te zijn geweest waar ik zielsveel van houd en altijd van heb gedacht samen mee oud te worden, is er 2 dagen geleden helaas iets heel erg mis gegaan.
Op het jaarlijkse kerstfeest van mijn werk heeft aan het einde van de avond mijn baas mij gezoend. Iets wat totaal uit het niets kwam aangezien er verder nog nooit geflirt is op de werkvloer en ik me niet aangetrokken tot hem voel/ hij dit nog nooit naar mij heeft geuit. Ik heb hem na 2 tellen ook van me af geduwd en hem laten merken dat ik er niet van gediend was, maar helaas waren mijn reflexen door alle alcohol niet meer snel genoeg om het helemaal weten te voorkomen.
Toen ik thuis kwam ben ik nog even in de woonkamer gaan zitten (mijn vriend lag al in bed) en heb ik hierover geappt met mijn collega. Mijn vriend is wakker geworden, kwam vervolgens naar mij toe en heeft toen mijn telefoon uit mijn handen gepakt. Je raad het al, hij heeft toen gelezen wat er is gebeurd en is op z'n zachtst gezegd laaiend.
Er valt niet met hem te praten, hij heeft vannacht niet thuis geslapen en hij wil niet geloven dat het niet mijn intentie is geweest. Ik wil hem zo graag laten inzien dat ik hem niet kwijt wil en hoe erg ik het vind dat dit gebeurd is, ik weet alleen niet hoe op het moment dat mijn woorden schijnbaar niet genoeg zijn.
Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Is het onvergeeflijk wat er is gebeurd? Ik denk dat ik het hem wel zou vergeven als hem dit was overkomen...? Ik ben bereid om mijn baan op te zeggen en nieuw werk te zoeken als dit is wat nodig is om de relatie redden, maar zelfs dit lijkt hem allemaal niet meer uit te maken..
Op het jaarlijkse kerstfeest van mijn werk heeft aan het einde van de avond mijn baas mij gezoend. Iets wat totaal uit het niets kwam aangezien er verder nog nooit geflirt is op de werkvloer en ik me niet aangetrokken tot hem voel/ hij dit nog nooit naar mij heeft geuit. Ik heb hem na 2 tellen ook van me af geduwd en hem laten merken dat ik er niet van gediend was, maar helaas waren mijn reflexen door alle alcohol niet meer snel genoeg om het helemaal weten te voorkomen.
Toen ik thuis kwam ben ik nog even in de woonkamer gaan zitten (mijn vriend lag al in bed) en heb ik hierover geappt met mijn collega. Mijn vriend is wakker geworden, kwam vervolgens naar mij toe en heeft toen mijn telefoon uit mijn handen gepakt. Je raad het al, hij heeft toen gelezen wat er is gebeurd en is op z'n zachtst gezegd laaiend.
Er valt niet met hem te praten, hij heeft vannacht niet thuis geslapen en hij wil niet geloven dat het niet mijn intentie is geweest. Ik wil hem zo graag laten inzien dat ik hem niet kwijt wil en hoe erg ik het vind dat dit gebeurd is, ik weet alleen niet hoe op het moment dat mijn woorden schijnbaar niet genoeg zijn.
Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Is het onvergeeflijk wat er is gebeurd? Ik denk dat ik het hem wel zou vergeven als hem dit was overkomen...? Ik ben bereid om mijn baan op te zeggen en nieuw werk te zoeken als dit is wat nodig is om de relatie redden, maar zelfs dit lijkt hem allemaal niet meer uit te maken..
zondag 17 december 2017 om 11:06
zondag 17 december 2017 om 11:29
Nou heb ik ook ooit hetzelfde meegemaakt, was ook aangeschoten geloof ik.
Out of the blue kreeg ik ook een poging tot een zoenen van mijn toenmalige baas.
Totaal verrast had ik hem in een automatische reflex weggeduwd.
Zijn lippen raakte de mijne amper.
Kreeg een slappe lach van 'wat doe jij nou'.
Was toen begin 20 en hij ergens in de 40.
Heb thuis meteen aan mijn toen vriend verteld wat een hilarisch moment ik had meegemaakt.
Konden er samen erg om lachen.
Was volledig onschuldig en het was niet de moeite waard dit aan mijn collega's te vertellen als prioriteit, oké geen mobieltjes toen.
Vond mijn baas een ouwe getrouwde zak die een foutje had begaan verder niks.
Out of the blue kreeg ik ook een poging tot een zoenen van mijn toenmalige baas.
Totaal verrast had ik hem in een automatische reflex weggeduwd.
Zijn lippen raakte de mijne amper.
Kreeg een slappe lach van 'wat doe jij nou'.
Was toen begin 20 en hij ergens in de 40.
Heb thuis meteen aan mijn toen vriend verteld wat een hilarisch moment ik had meegemaakt.
Konden er samen erg om lachen.
Was volledig onschuldig en het was niet de moeite waard dit aan mijn collega's te vertellen als prioriteit, oké geen mobieltjes toen.
Vond mijn baas een ouwe getrouwde zak die een foutje had begaan verder niks.
zondag 17 december 2017 om 11:35
Marana-- schreef: ↑17-12-2017 11:06Dus je komt thuis, gaat in de woonkamer zitten appen, en dat duurt allemaal zo lang dat je vriend wakker wordt, opstaat en naar beneden loopt, jou vraagt wat je doet en dan pas de telefoon pakt. En in al die tijd heb je niet meer kunnen typen dan 'x heeft me gezoend, wat erg'?
Die vriend lag al wakker, schrijft ze. Hij kan niet slapen als ze nog niet thuis is. Waarschijnlijk omdat ie er niet gerust op is dat ze geen vreemde dingen doet.
Waarom is dit zo ongeloofwaardig?
zondag 17 december 2017 om 11:56
Ik denk dat zowel je baas als vriend een probleem hebben.
Je weet ze wel uit te zoeken hè.
Vind je het normaal dat ie je telefoon zomaar uit je hand durft te trekken?
Eigenlijk vind ik de actie van je vriend nog buitensporiger dan die van je baas. En die zat er al flink naast....
Je weet ze wel uit te zoeken hè.
Vind je het normaal dat ie je telefoon zomaar uit je hand durft te trekken?
Eigenlijk vind ik de actie van je vriend nog buitensporiger dan die van je baas. En die zat er al flink naast....
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
zondag 17 december 2017 om 12:00
Hier ook. Ik denk dat ik man al wakker gebeld had terwijl ik in de taxi zat zodat hij er voor me was bij thuiskomst. Het is nogal wat als je LG zoiets flikt. Ik zou meteen met man willen overleggen hoe nu verder.
Ik denk dan ook dat TO haar verhaal niet helemaal klopt (toen ze de topictitel schreef had ze nog niet bedacht dat het haar 'overkwam'). En vriend die meteen de tel uit haar hand grist? Gevalletje: er is eerder vanalles gebeurd met veel 'zal niet meer gebeuren' beloften er achteraan. Het vertrouwen was al helemaal down the drain.
Of vriend is een controlerende lul. Dat kan natuurlijk ook.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 17 december 2017 om 14:34
Dit topic is voor mij ongeloofwaardig om vele redenen. Maar ik mag dat niet vertellen volgens de huisregels.
zondag 17 december 2017 om 17:28
zondag 17 december 2017 om 17:29
Dit dusStruikgewas schreef: ↑17-12-2017 12:36Een man die elke vorm van contact met andere mannen wantrouwt, omdat hij denkt dat iedereen mij een 'geil wijf' vindt, zou ik niet hoeven..
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
zondag 17 december 2017 om 17:32
Als je het kind maar geen halfbloed noemt heb ik net geleerd
zondag 17 december 2017 om 17:39
Voor 'n zoentje na 'n gezellige drankvolle avond? Redelijk overdreven.Lady*Voldemort schreef: ↑16-12-2017 16:41Ik vind het maar een raar verhaal. Het heet 'gezoend met baas', maar de OP lezende zou ik het eerder 'aangerand door baas' hebben genoemd.