Wat hiermee te doen?
zondag 17 december 2017 om 09:58
Hoi,
Graag advies. Mijn vriendin gaat vreemd, ze is ruim 20jaar met haar partner en ik ben sinds 6 jaar bevriend met beide.
Heb haar al gezegd dat ze mij er buiten had moet houden, het vreemdgaan is een uiting van relatie problemen tussen haar en partner. Maar op deze manier krijgt haar partner geen kans. Haar al twee keer goed hierover gesproken, ze begrijpt me, zegt dan dat ze gaat stoppen en aan de relatie problemen met partner wil werken. Maar gisteren merkte ik aan alles, dat ze niet met hem gestopt is.
Dit is nu een paar weken aan de gang. Partner en zij gaan in het nieuwe jaar samen op vakantie gelukkig. Dus ik hoop dat ze daar weer nader tot elkaar komen.
Maar wat als dat niet gebeurt? Ik zie haar partner maandelijks, ben dol op hem. Haar zie ik vaker.
Ik vind het erg belastend dat ik dit weet. Doet me verdriet. Als ik hen beide zie, begin ik mij ongemakkelijk te voelen.
Wat zouden jullie in dit geval doen?
Ikzelf wil nu de vakantie af wachten en als zij daarna nog steeds vreemd gaat, wil ik een stap terug doen in onze vriendschap. En even niet meer met haar omgaan, tot ze weer bij zinnen is.
Andere ideeën zijn welkom.
Graag advies. Mijn vriendin gaat vreemd, ze is ruim 20jaar met haar partner en ik ben sinds 6 jaar bevriend met beide.
Heb haar al gezegd dat ze mij er buiten had moet houden, het vreemdgaan is een uiting van relatie problemen tussen haar en partner. Maar op deze manier krijgt haar partner geen kans. Haar al twee keer goed hierover gesproken, ze begrijpt me, zegt dan dat ze gaat stoppen en aan de relatie problemen met partner wil werken. Maar gisteren merkte ik aan alles, dat ze niet met hem gestopt is.
Dit is nu een paar weken aan de gang. Partner en zij gaan in het nieuwe jaar samen op vakantie gelukkig. Dus ik hoop dat ze daar weer nader tot elkaar komen.
Maar wat als dat niet gebeurt? Ik zie haar partner maandelijks, ben dol op hem. Haar zie ik vaker.
Ik vind het erg belastend dat ik dit weet. Doet me verdriet. Als ik hen beide zie, begin ik mij ongemakkelijk te voelen.
Wat zouden jullie in dit geval doen?
Ikzelf wil nu de vakantie af wachten en als zij daarna nog steeds vreemd gaat, wil ik een stap terug doen in onze vriendschap. En even niet meer met haar omgaan, tot ze weer bij zinnen is.
Andere ideeën zijn welkom.
zondag 17 december 2017 om 20:45
Nee natuurlijk niet, het is haar vriendin zélf die vreemdgaat hè.. niet de man van haar vriendin.chocolol schreef: ↑17-12-2017 20:40Zij mengt zich niet in het huwelijk, haar vriendin heeft haar hierin betrokken. Als jouw man vreemdgaat en jouw vriendin weet dat, dan heb je liever dat ze niks zegt en de hele tijd schijnheilig doet? Tja, smaken verschillen dus. Ik zou ook niet willen weten dat mijn man vreemdgaat, maar als een vriendin dat weet en ze zegt niks, vind ik dat toch geen vriendin.
maandag 18 december 2017 om 15:19
Ja maar het gaat er om als je het vanuit die man bekijkt, waar TO ook mee bevriend is, dan is TO toch geen goede vriendin voor hem.QueenArachnia schreef: ↑17-12-2017 20:45Nee natuurlijk niet, het is haar vriendin zélf die vreemdgaat hè.. niet de man van haar vriendin.
maandag 18 december 2017 om 15:26
Daar heb je een punt, dat maakt het idd ingewikkelder. Ze zal moeten kiezen! In haar posts vind ik wel naar voren komen dat ze meer bevriend is met haar dan met hem, maar kiezen zuigt sowieso.