Nieuwe liefde vinden

16-02-2009 20:15 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels ben ik al 2 jaar vrijgezel en merk dat ik toch echt graag weer een relatie wil. Ik besef heel goed dat je een relatie niet moet zoeken, maar vanzelf tegen komt. Maar ik denk dat je er dan wel wat aan moet doen. Doordat ik fulltime werk en niet denk mijn liefde tegen te kunnen komen bij het gaan is mijn vraag: wat is dan wel een manier om een omgeving te komen om of nieuwe mensen te leren kennen en zo een wat bredere wereldje hebt en dan nieuwe mensen tegen komt. Ik vind het zelf wel heel moeilijk om aan iets nieuws te beginnen, maar merk doordat mijn wereldje nu wat klein is dat ik zo ook geen nieuwe mensen leer kennen en dus nooit "nieuwe" mannen leer kennen. Dus heeft er iemand tips?

Heb me inmiddels wel aangemeld bij een datingsite, maar dat valt me tot nu toe erg tegen. Dus misschien dat iemand daar ook tips voor heeft?

Alvast bedankt
Liefde zoeken ga ik niet meer doen...ik geef het op...

Ik word er alleen maar ongelukkiger van, teleurgesteld en ik doe mezelf daarmee alleen maar pijn.

Zo trof ik de meest foute mensen aan en bovendien is zo'n zoekende houding best wel een afknapper...

Eerst maar eens aan bepaalde dingen werken en m'n leven weer op rails krijgen :-)
En ik maar denken dat ze gewoon slagroom wilde hebben. Ik denk dat, dat dus ook de reden is dat ik nog steeds single ben. Van jong tot oud, de hints van vrouwen zal ik nooit snappen.
Ook ik ben nu 2 jaar vrijgezel en heb me net ingeschreven op een datingsite. Het valt me op dat er best leuke kerels tussen zitten maar dat er ook erg veel waardeloze reacties komen van mannen die toch niet serieus denken te menen dat we elkaars type zijn. Ik vraag me af waarom die kerels het toch steeds nodig vinden berichten te sturen.

jacqo, waarom schrijf je je ook niet gewoon in en probeer je het nog eens?
Boarder

Is er in Rotterdam niet ergens een speciaal date-uurtje? Dus dat de supermarkt op een bepaald tijdstip alleen toegankelijk is voor singles? Volgens mij was dat een paar jaar geleden een gat in de markt.
Ik denk dat het een bepaalde openheid en vrijheid is die je uit moet stralen. En wat ik vaak hoor bij vrijgezelle meiden is dat ze een beeld hebben van de persoon die ze zoeken. Niet dit en niet dat en wel dit en niet kaal en niet snurken en wel of geen huisdieren, geen ict'er etc etc. Dat moet je loslaten. Gewoon contact maken, praten en puur naar iemand kijken als persoon, als individu.'Des te ouder je wordt en des te langer je alleen bent, des te moeilijker het is om je open te stellen en iemand een vooroordeelloze kans te geven.

Durf jezelf te laten zien, durf open te zijn, durf contact te maken en vooral durf iemand een kans te geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven