Kerstboomverlichting aaaagggghhhh
maandag 18 december 2017 om 13:31
maandag 18 december 2017 om 13:38
Bij de ouderwetse lampjes wil er nog wel eens een lampje kapot zijn. Bij Ledverlichting gebeurt het nog wel eens dat de aansluiting op de adapter omgedraaid kan worden en hij maar via 1 kant werkt of de adapter zelf is kapot.
Maar vaak zit er een storing in de bedrading. Ze zijn vaak gemaakt om ongeveer 3 tot 5 jaar mee te gaan tot ee storingen komen. Meestal met thuisgebruik houden ze het wel langer uit.
Werkt het echt niet kun je net zo goed alles eruit knippen zodat je nergens aan kan blijven hangen of je laat ze zitten en doet er nieuwe verlichting bij.
Maar vaak zit er een storing in de bedrading. Ze zijn vaak gemaakt om ongeveer 3 tot 5 jaar mee te gaan tot ee storingen komen. Meestal met thuisgebruik houden ze het wel langer uit.
Werkt het echt niet kun je net zo goed alles eruit knippen zodat je nergens aan kan blijven hangen of je laat ze zitten en doet er nieuwe verlichting bij.
maandag 18 december 2017 om 13:42
groenebroek schreef: ↑18-12-2017 13:32
Volgend jaar eerst de lampjes even proberen voordat je ze in de boom hangt.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
maandag 18 december 2017 om 13:43
Hier ook weleens gehad. Ik heb de boom helemaal opgetuigd gelaten (grrrr, één keer optuigen is al frustrerend genoeg) en er nieuwe lichtjes bij gedaan. Ik heb een snoer met (heel kleine) ledlichtjes genomen dat één lang snoer is (dus aan het begin de stekker en het einde van het snoer is gewoon een vrij uiteinde), het is ook een heel lichtgewicht en dun snoer en zo kon ik het heel makkelijk om mijn boom heen draperen.
maandag 18 december 2017 om 14:22
slim!AnAppleADay schreef: ↑18-12-2017 14:02Als je hem toch weg gaat gooien kan je hem ook gewoon in stukken knippen (mits uit stopcontact), dat is makkelijker uit de boom halen.
maandag 18 december 2017 om 17:06
maandag 18 december 2017 om 17:11
Herkenbaar, nieuw lichtsnoer gekocht met 200 lampjes, uitgeprobeerd, met veel moeite in de boom gehangen( zit er overal genoeg licht?)Ik loop naar de keuken,kom terug met koffie...........lampjes uit ..... grrrrrrrrrrrrrrrrr.
aangezien ik geen zin had om 200 lampjes aan te gaan draaien heb ik er een ander lichtsnoer ingedaan.
aangezien ik geen zin had om 200 lampjes aan te gaan draaien heb ik er een ander lichtsnoer ingedaan.