Gezondheid alle pijlers

Blaasontsteking?

18-12-2017 23:20 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als alleen de leukocyten in de urine te hoog zijn en niet de neutrieten heb je dan ook een blaasontsteking?
Heb dat heel gemakkelijk en heb zelf van die teststrips. Ik heb ook altijd reserve pilletjes liggen voor just in case.
Maar normaal kleurt het vakje van de nitrieten maar nu van de leukocyten (en ook van het bloed). Dus zou dit ook een blaasontsteking zijn?
Kan wel, hoeft niet.

Ik zou vragen of de huisarts een kweekte wil maken.
niet zelf gaan dokteren, en oppassen met te vaak pilletjes zelf innemen voor het geval dat.

ik ga er vanuit dat je die pilletjes gekregen hebt van je arts, met een voorschrijfbeleid wanneer je deze wel of niet moet slikken?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Gewoon even urine langs de HA brengen, zo gedaan en dan weet je het zeker :) Ik ben onlangs veel te lang blijven door lopen met een mogelijke blaasontsteking wat resulteerde in een nieronsteking, koorts en 3 dagen ziek op bed.... terwijl dat met een simple kweekje voorkomen had kunnen worden...
Heb die pilletjes (furadantine) idd van de HA gekregen. Ze weet dat ik dat regelmatig zelf doe. Nu is het toch al te laat om een kweek te doe. Want heb al een paar pilletjes genomen.
Heb juist een hysterectomie gehad en blaas os daardoor extra gevoelig.
Slyke schreef:
19-12-2017 19:50
Heb die pilletjes (furadantine) idd van de HA gekregen. Ze weet dat ik dat regelmatig zelf doe. Nu is het toch al te laat om een kweek te doe. Want heb al een paar pilletjes genomen.
Heb juist een hysterectomie gehad en blaas os daardoor extra gevoelig.
Dan je kuur afmaken en volgende keer bij twijfel je urine wegbrengen.
Ik zit vaak op +3 qua leukocyten, maar dan blijkt uit de kweek dat er geen bacterie aanwezig is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven