Gierende hormonen, twijfels..
dinsdag 19 december 2017 om 21:16
Heej iedereen,
Ik ben nieuw hier en heb me al even ingelezen hier op het forum. Wat een fijne mensen zitten hier! Weinig haat en nijt tot nu toe tegen gekomen...
Ik zit met het volgende.. ik heb 2 weken terug een miskraam gehad(heb vruchtzakje gevonden) (heel pril 4 of 5 weken) echter wisten wij niets van de zwangerschap. Eind okt. Spiraal eruit laten halen (vlak hiervoor wel gemeenschap gehad),daarna de pil en condoom gebruikt. Spiraal moest eruit ivm onverklaarbare bloedingen. Wij zijn sinds mei'16 samengesteld gezin met om de week 4 kindjes (9,8,5,4)... Vanaf begin zeggen wij al dat we geen kindjes meer willen,omdat we er al 4 hebben... maar nu na de miskraam twijfel ik zo vreselijk, dat ik niet weet of ik nog achter deze keuze(die ik toen zelf heb gemaakt) kan staan. Ik heb wel door laten schemeren aan mijn vriend dat ik niet weet of ik echt geen kindjes meer wil.. Ik krijg geen hoogte van hem.. ook schreeuwde hij net als ik dat hij niet meer wilde.. Wij hebben het leuk zo met zijn alle en de kids kunnen goed met elkaar overweg dus dat is heel fijn! Maar jah die hormonen die gieren door me lijf. Aaarrrggghhh is iemand beetje bekend met dit verhaal of zit je in hetzelfde.. laat van je horen. Iederee fijne dagen alvast!
Ik ben nieuw hier en heb me al even ingelezen hier op het forum. Wat een fijne mensen zitten hier! Weinig haat en nijt tot nu toe tegen gekomen...
Ik zit met het volgende.. ik heb 2 weken terug een miskraam gehad(heb vruchtzakje gevonden) (heel pril 4 of 5 weken) echter wisten wij niets van de zwangerschap. Eind okt. Spiraal eruit laten halen (vlak hiervoor wel gemeenschap gehad),daarna de pil en condoom gebruikt. Spiraal moest eruit ivm onverklaarbare bloedingen. Wij zijn sinds mei'16 samengesteld gezin met om de week 4 kindjes (9,8,5,4)... Vanaf begin zeggen wij al dat we geen kindjes meer willen,omdat we er al 4 hebben... maar nu na de miskraam twijfel ik zo vreselijk, dat ik niet weet of ik nog achter deze keuze(die ik toen zelf heb gemaakt) kan staan. Ik heb wel door laten schemeren aan mijn vriend dat ik niet weet of ik echt geen kindjes meer wil.. Ik krijg geen hoogte van hem.. ook schreeuwde hij net als ik dat hij niet meer wilde.. Wij hebben het leuk zo met zijn alle en de kids kunnen goed met elkaar overweg dus dat is heel fijn! Maar jah die hormonen die gieren door me lijf. Aaarrrggghhh is iemand beetje bekend met dit verhaal of zit je in hetzelfde.. laat van je horen. Iederee fijne dagen alvast!
dinsdag 19 december 2017 om 21:24
Dit.
dinsdag 19 december 2017 om 21:27
+100.000
dinsdag 19 december 2017 om 21:30
Echt , gewoon dit.
dinsdag 19 december 2017 om 21:32
In de regel :ik krijg geen hoogte van hem... op het moment dat ik hem uitlegde dat ik niet wist of ik nog achter die keuze kon staan om echt niet meer te willen, reageerde hij: hoe wil je dat met 5 gaan doen dan, het komt op jou want ik ben te werk... en voordat dit aan de gand was ,schreeuwde we allebij dat we niet meer wilde.. ik ga er nu geen haast op zetten want je moet er samen achterstaan...
dinsdag 19 december 2017 om 21:52
En ook zal ze nu niet echt gierende hormonen hebben...Lucylucille schreef: ↑19-12-2017 21:48Je HH is echt geen half jaar van slag van een miskraam bij 4 weken hoor.
dinsdag 19 december 2017 om 22:28
dinsdag 19 december 2017 om 23:38
Nouhou, daar twijfel ik toch sterk aan sinds ik hier op Vief lees
woensdag 20 december 2017 om 00:18
Jij hoort hier een ja maar dit betekent gewoon nee.
Nee jij kan geen vijf kinderen aan in je eentje.
Ik ben te druk met werken dus ik kan je niet helpen.
Dus nog een extra kind is onmogelijk.
Jij hoort hier een uitnodiging in om te gaan bedenken hoe je dat aan gaat pakken een extra kind.
Dat bedoelt hij echt niet.
Hij wil je gewoon zelf tot de conclusie laten komen dat het een slecht idee is.
Want als hij keihard nee zegt ga jij zeuren en dat wil hij niet.
woensdag 20 december 2017 om 00:43
Sterliseren die man! En jij evengoed!
Samengestelde gezinnen gaan maar in 1/3 van de gevallen goed. Laat staan als je daar nog 'n gezamenlijk kind midden in gooit. Gewoon niet doen. Je bent beiden voorzien en als je weer uit elkaar gaat is het 'n stuk minder complex, want ieder gaat gewoon verder met z'n eigen kids.
Samengestelde gezinnen gaan maar in 1/3 van de gevallen goed. Laat staan als je daar nog 'n gezamenlijk kind midden in gooit. Gewoon niet doen. Je bent beiden voorzien en als je weer uit elkaar gaat is het 'n stuk minder complex, want ieder gaat gewoon verder met z'n eigen kids.
woensdag 20 december 2017 om 01:51