Moeilijke periode.

20-12-2017 13:11 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben 26 jaar. En had een 3 jarige relatie. Mijn partner ging naar het buitenland voor werk. Ook voor een toekomst voor ons. Binnen 3 maanden zou hij terug zijn. Ik vond het allemaal best eng. Maar ik wilde hem steunen. Het ging erg goed. Natuurlijk voelde ik me soms alleen. Eind december zou hij terug komen. Begin December gaf hij aan dat het toch wat langer zou duren en waarschijnlijk toch tot begin feb daar moest blijven. Ik vond t moeilijk omdat ik de dagen al aan het aftellen was tot hij weer hier zou zijn. Hierna kwam hij met het verhaal dat hij misschien nog langer moest blijven en me niet aan het lijntje wilt houden en me daarom loslaat. Ik ging hier natuurlijk tegen in. Want dit is niet wat ik wilde. Uiteindelijk heeft hij me geblokt en verwijderd vd whatsap. Hierna kregen we mail contacten. Ik probeerde hem van gedachte te laten veranderen. Maar ik was tegelijkertijd ook heel boos en verdrietig. In elke mail komt naar voren dat hij van me houd en dit daarom doet. Hij wilt niet dat ik ongelukkig ben. En hij hoopt ergens dat wanneer hij terug zal zijn ik toch wel stiekem op hem wacht. Het voelt echt als een mes in mijn rug. We hadden toekomst plannen over trouwen samenwonen en kinderen. Hij houd zich bij zn standpunt. Wilt ook niet bellen want dan gaat hij er kapot aan. Ik weet nu niet of ik moet wachten.. straks gaat hij ook verder met zijn leven daar? Hij gaf aan dat zodra hij weer in nl is hij me op zal zoeken. Of ik nou wel of geen vriend heb hij wilt me nog 1x zien.
Marana-- schreef:
20-12-2017 16:15
Mooi dat hij de knoop voor je heeft doorgehakt. Ff janken, ff door je liefdesverdriet heen gaan en dan fijn aan een mooie toekomst zonder hem beginnen. Sterkte!
dankjewel! x
Marana-- schreef:
20-12-2017 16:15
Mooi dat hij de knoop voor je heeft doorgehakt. Ff janken, ff door je liefdesverdriet heen gaan en dan fijn aan een mooie toekomst zonder hem beginnen. Sterkte!
dankjewel! x
Sugarbunny schreef:
20-12-2017 15:46
Hij zou daar werken aan een startcapitaal. Vervolgens hier terug komen. Een baan zoeken en samen een toekomst opzetten.
Een startkapitaaltje verdien je niet eventjes in 6 maandjes bij elkaar, hier niet en zeker niet in een land wat minder welvarend is als ons landje. Welke maf heeft het idee om een eettentje te gaan beginnen en weer te vertrekken binnen een half jaartje. :bonk:
Wees blij dat je nog geen kinderen hebt met deze opportunist, en trek je conclusies.
ouwewijsneus schreef:
20-12-2017 16:21
Een startkapitaaltje verdien je niet eventjes in 6 maandjes bij elkaar, hier niet en zeker niet in een land wat minder welvarend is als ons landje. Welke maf heeft het idee om een eettentje te gaan beginnen en weer te vertrekken binnen een half jaartje. :bonk:
Wees blij dat je nog geen kinderen hebt met deze opportunist, en trek je conclusies.
Ik heb er ook altijd zo over gedacht. Dat het geld niet zou komen wist ik. Maarja als je partner denkt dat te kunnen bereiken ontneem je dat iemand ook niet. Ik dacht nja probeer t maar en anders zoek je hier gewoon werk. Maar sommige mensen geloven erin dat ze slapend rijk worden helaas. Haha het land waar hij zich nu bevind is echt een crisis land. Ik sluit het gewoon af. Die komt zichzelf wel ooit tegen. Geloof heilig in karma.
Goed gedaan TO. Hopelijk kan je de komende dagen je gedachten even verzetten met de feestdagen. En hou vol hè, het zal vast nog moeilijk zat worden maar probeer je op zulke momenten te bedenken hoe verkeerd hij je behandeld heeft.
Honingbij_ schreef:
20-12-2017 17:04
Goed gedaan TO. Hopelijk kan je de komende dagen je gedachten even verzetten met de feestdagen. En hou vol hè, het zal vast nog moeilijk zat worden maar probeer je op zulke momenten te bedenken hoe verkeerd hij je behandeld heeft.
Dat zal ik zeker doen! Ontzettend lief van je. Ik hoop dat hij ver van me uit de buurt zal blijven. Of als hij tegen die tijd hier is ik over hem heen zal zijn.
Zo is het Sugarbunny! Wees blij dat hij zijn ware gezicht op deze manier heeft laten zien, nu hij zelf ver weg zit. Want uiteindelijk was zijn ware aard toch wel uitgekomen. Alleen maar beter dat hij nu niet bij je in de buurt is. Tegen de tijd dat hij terugkomt heb jij dit al achter gelaten. Ik hoop dat je, ondanks dat je je nu klote voelt, hele fijne feestdagen hebt. 2018 wordt jouw jaar, let maar op!
Bloemkoolroosje schreef:
20-12-2017 19:17
Zo is het Sugarbunny! Wees blij dat hij zijn ware gezicht op deze manier heeft laten zien, nu hij zelf ver weg zit. Want uiteindelijk was zijn ware aard toch wel uitgekomen. Alleen maar beter dat hij nu niet bij je in de buurt is. Tegen de tijd dat hij terugkomt heb jij dit al achter gelaten. Ik hoop dat je, ondanks dat je je nu klote voelt, hele fijne feestdagen hebt. 2018 wordt jouw jaar, let maar op!
Ontzettend lief! Bedankt voor je motiverende woorden. En natuurlijk geld dat ook voor jou! Ik wens je al het moois toe in 2018! X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven