***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Goedemiddag.

Wat zijn jullie ook goede lezers Ik bedoelde dat vriend net thuis was....

Gisteren gezellig dagje bij mijn oma en daarna nog bij vrienden langs. Onze jongetjes hebben zich weer voorbeeldig gedragen en stelen echt de show. Deze mama is trots.

Wat trouwens wel heel raar is met Gijs. Hij wil echt niet altijd drinken aan de borst. Bij Koen hoefde ikmaar de borst te laten zien en dan wilde hij altijd wel drinken. Gijs kan behoorlijk afwijzend zijn en dat is echt wennen. Dit heeft soms tot gevolg dat hij overdag heel weinig drinkt en nu dus snachts helaas weer eerder komt. Hij slaapt dan van 19.00 uur tot 3.00 uur en dan tot 7.30. Ik hoef dus niet echt te klagen, maar het was lekkerder toen hij sliep van 19.00 tot 6.00 uur. Ach het zal wel weer goed komen.

Straks nog ff bij mijn broertje langs. Hij heeft een huis hier heel dichtbij gekocht en ze zijn aan het klussen.

Voor dropneus: Ik ga ook voor 16 maart. Ik ken zoveel mensen die dan jarig zijn en vind het een mooie dag. En drop gaat vast weer eerder bevallen. De vorige keer was ze ook al zo snel

Framboos en muis: Fijn dat het weer wat beter gaat met jullie kindjes.

Witch: Wij willen ook foto's zien!!!!!!
Laar, op kinderverjaardagen kun je toch wel later komen. Zeker omdat je zelf ook een kindje hebt dat nog moet slapen.

Stond er een begin en eindtijd? Als het bijvoorbeeld tot 17.00 uur duurt vind ik dat je best nog wel om 14.30 kan komen. Je mist dan vast het kaarsjes uitblazen. Maar het is toch leuker om met een uitgeslapen/gezellige puk te komen!
Vergeet ik het belangrijkste: Puk is gisterenavond uit zijn bed gevallen...!! Gelukkig was hij alleen geschrokken (en ik ook toen ik het hoorde). Ik wil hem nog niet in een peuterbed hebben, want daar loopt hij vast uit, dus ik leg maar een dik dekbed onder zijn bed vanavond...
Er stond dus alleen een begintijd bij. En dan?

Fijn dat de jongens het zo goed deden bij je oma! En gezellig ook dat je broertje in de buurt komt wonen. Woonde hij eerst ver weg?
Dames, ik ben er ook weer.

Terug van een weekendje Frankrijk (Elzas). Met een stel vriendinnen van mijn jaarclub. Erg gezellig, heerlijke wijnen gedronken en gekocht. Het was voor mij gelukkig maar 2 uurtjes rijden, dus dat was makkelijk.

Finn en man hebben een prima weekendje gehad samen, al heeft Finn wel erg vaak naar mama gevraagd (goed zo schat). Gisteren wou man de stad in, maar vond Finn het fijner om van 12.30 tot 4.30 te slapen, haha. Die was natuurlijk moe, want hij was vrijdag ineens nog een dag naar de creche geweest.

Zielig al die zieke kindjes hier, heel veel beterschap allemaal.

Ik zet in op 4 April voor Drop (verjaardag van Finn en mij).

Lara, leuk een uitnodiging. Ik ga denk ik 2 kindjes plus hun ouders uitnodigen, leuk.

Jeetje Framboos, wat ben jij dun zeg, ik ben net zo lang en weeg bijna het dubbele (ok dat is ook wel weer veeeeeeeel te veel, maar van jou is ook echt te weinig). Ik hoop dat je snel weer een beetje op krachten komt.

Oh, ja, ik heb gisteren nog snel even een 101 dalmatier-pak gekocht voor Finn. Vond het zo sneu als alle kinderen verkleed zijn komende week en alleen hij niet.

Maar we trekken het op de creche wel aan (of niet) eerst ff naar de andere kindjes kijken.
Wat zijn er veel in mrt april mei jarig hier!

Swiss, wat heerlijk een weekendje weg!! Daar ben je vast lekker van opgeknapt. Even je neus niet in de boeken!

Kan mij voorstellen dat je nog even wacht met Finn in het pak te hijsen voordat je de rest van de kinders hebt gezien...Zo'n bridget jones moment wil jeje kind niet aan doen.

ja ik ben nu echt te dun. Tis ook een beetje mijn eigen schuld...Ik ben na mijn bevalling flink gaan lijnen, terwijl ik dat niet had hoeven doen. Mijn lichaam heeft al een snelle verbranding+heel veel beweging met de kids waardoor na het lijnen de kilo's er af bleven gaan. Had mij gewoon niet zo druk moeten maken over mijn kilo's. Maar ja hoe vaak er wel niet tegen mij gezegd is "goh, je ziet het goed in je gezicht dat je zwanger bent" "nou die kilo's krijg je er echt niet zo makkelijk meer af bij een 2de"

Tja...

BM Jammer dat Gijs even een beetje moeilijk doet met de BV.

Maar inderdaad straks heeft hij ook gewoon een peuter ritme, en zal hij ook niet meer om een nachtvoeding gaan vragen. Het gaat voorbij heus!

Maar wel grappig om te zien hoe verschillend je beiden kinderen kunnen zijn in sommige dingen he??

Tommy was ook een moeilijke drinker..en nu een moeilijke eter.

Livia dronk vanaf de eerste minuut uitstekend. En is nu ook een makkelijke eter.

Oja, en Tommy slaapt lang, en Livia slaapt kort!

Of zou dat het verschil tussen jongens en meisjes zijn?
Hoihoi... ben niet zo fit, dus niet zoveel te melden verder. Ik heb de namensuggesties meegenomen in ons lijstje.

Ik hoop zelf dat ik weer fijn een paar weekjes voor mijn uitgerekende datum mag bevallen. Vorige keer was dat erg fijn. Liever niet op 22 maart, 24 maart of 27 maart ivm verjaardagen van vriendje Fleur, Fleur en opa.... Maar ja het kleine mannetje zal zelf wel bedenken wanneer hij zin heeft he....

Fijne carnavalasdagen voor de feestbeesten onder ons!!
oja laar met die kinderfeestjes zou ik gewoon iig zorgen dat ik tussen half 5 en 5uur weer weg ben. Dat vind ik toch een nette tijd ivm eten en avondrituelen van het gezin.

Maar goed, je bent er nu vast al.

Wat geef je trouwens??
Voor de bevalpoule van Dropneus: 26 maart (verjaardag van Kaj)
Ach, gosie, Finn ligt al een paar minuten heel ongelukkig in zijn bedje te huilen. Ik ben net al naar de auto gelopen om de beer te halen, maar zelfs dat helpt blijkbaar niet.

Het probleem is dat hij echt moet slapen, hij moet er morgen weer vroeg uit. Vanmiddag werd hij wakker gemaakt door een soort lawine-pijl die werd afgeschoten tijdens het carnaval. Daarna was het eigenlijk al duidelijk dat hij te weinig had geslapen, en nu wil hij dus niet meer. Ziel.

Lara, hoe was het verjaardagsfeestje?

Haha, Drop, ik kan me voorstellen dat je liever iets eerder zou bevallen. Hoe voel je je nu? Nog jeuk, of gaat het goed?

Framboos, het was heerlijk weer eens met mijn vriendinnetjes bij te kunnen kletsen. Dat vind ik nog steeds jammer van in het buitenland wonen, dat ik mijn vrienden en familie zo weinig zie. Vraag me nu al af hoe ik dat straks moet doen als mijn zus is bevallen. Het "voordeel" is dat we nu wel altijd echt even een langere tijd afspreken, meteen een heel weekend in plaats van even langsgaan. Ik ga Finn toch maar even uit zijn bedje vissen.
Laar, hoe was het feestje? Ah gos, die arme Puk uit zijn bedje gevallen! Ik moet zeggen dat ik al een tijdje zit te wachten tot Huug uit zijn bed valt, aangezien hij een lenige klauterkabouter is.

Swis, dat klinkt als een leuk weekend!

Framboos, ik had vorig jaar stomme uitnodigingen (vond ik), maar dit jaar zijn ze best leuk. Denk ik. Hoop ik.

Het gaat iets beter met Steijn en Huug, al heeft Hugo vanavond twee keer overgegeven tijdens het avondeten. Ik kan niet tegen kotsende mensen, maar het is toch heel anders als het je kind is. (niet dat het dan lekker is, maar je begrijpt wat ik bedoel.) Wel hebben ze beiden een stuk meer praatjes dan de afgelopen dagen en eten ze weer wat meer, dus het gaat de goede kant op.

Vanmiddag ben ik nog even bij een vriendinnetje geweest en het was gezellig!
Hoi lieve meiden,

Het gaat ff niet zo lekker hier. Kleine gup doet t geweldig, drinkt goed aan de borst itt noah en is heerlijk rustig, maar helaas krijg ik nu toch weer verschijnselen van een ppd, baal er ontzettend van. Heb echt superrustig aangedaan en slik nog medicatie, maar goed. Tis niet te voorkomen blijkbaar. Ik zal dus waarschijnlijk een tijdje ff niet of minder meeschrijven. Thanks voor reakties op kaartje, wordt vriend heel blij van. En framboos, bedankt voor de sokjes, superlief!!

Veel beterschap voor alle zieken.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Oh Draakje! Wat naar! Wel ontzettend fijn dat Thomas het zo goed doet. Ik hoop echt voor je dat de ppd niet doorzet! Doe maar gewoon rustig aan en vraag veel om hulp in je omgeving!

Dikke, dikke
Ach DN meisje toch

Ik hoop dat je goede begeleiding kan krijgen.

Als het je helpt om het van je af te schrijven hier, of op de hyves, doe je dat dan? Nogmaals En super dat het wel goed gaat met je kleintje en Noah.

(graag gedaan voor de sokjes hoor!)
Lieve DN, wat naar dat het niet goed met je gaat! Ik hoop dat je goede begeleiding krijgt, misschien moet je medicatie aangepast worden? Hopelijk voel je je snel weer wat beter en je mag hier of op Hyves altijd van je af schrijven als je daar behoefte aan hebt.
Heel veel sterkte DN! Naar voor jullie allemaal dat het zo gaat.
Heel veel sterkte DN! Naar voor jullie allemaal dat het zo gaat.
DN, een hele dikke knuffel. Zorg vooral goed voor jezelf en voor de kleine. Fijn dat alles met hem zo goed gaat, maar neem inderdaad alle rust en vraag de hulp die je nodig hebt.

Wel "fijn" in ieder geval dat je het direct in de gaten hebt, zodat je meteen maatregelen kunt nemen. Ik hoop dat het met medicatie aan te pakken is en dat je snel volop van je nieuwe gezin kunt genieten.
DN heel veel sterkte! ik hoop dat je goede begeleiding kan krijgen. Voel je niet verplicht om hier iets te schrijven maar als het soms oplucht; doen hoor!
Goedenmorgen
Goedemorgen!

DN, wat naar dat het zo met je gaat. Het is wel prettig dat het met Thomas goed gaat, maar zorg goed voor jezelf.

Hugo heeft het niet zo naar zijn zin, geloof ik. Hij ligt om het kwartier met zijn ogen dicht te huilen, dus ik denk dat hij zich niet zo lekker voelt.
Goedemorgen!
Draakje : wat naar dat het zo slecht met je gaat. Ik hoop dat je de geschikte medicatie en begeleiding kan vinden. En idd schrijf maar op hyves iets als het je kan opluchten. Ik zou blij zijn dat ik je misschien een beetje kan ondersteunen als ervaringsdeskundige.
Ooh Draakje: Dikke voor jou en ik hoop dat het snel beter met je gaat!
Lieve draakje: Een hele dikke knuffel voor jou (en je mannen). Hopelijk kunnen jullie er snel een positiever draai aangeven nu het zo snel onderkend is. Heel veel sterkte in ieder geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven