Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 21 december 2017 om 20:54
donderdag 21 december 2017 om 20:56
Ik knabbel altijd aan mijn dure chocola. Uiteraard.Lady*Voldemort schreef: ↑21-12-2017 20:53Vreet even een lekker chocolaatje, dan voel je je al snel beter![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 21 december 2017 om 20:57
donderdag 21 december 2017 om 21:04
Ik vind het jammer dat er zoveel vooroordelen zijn, zowel over slanke mensen als over de vollere mensen onder ons.
Zeggen dat iemand het er zelf aanvreet vind ik echt gemeen, net zo goed als dat ik het gemeen vind dat iemand die slank is een plank te noemen.
donderdag 21 december 2017 om 21:05
Ik hoop dat die ontmoetingen er ook niet zullen komen want er is echt geen land mee te bezeilen! Haar reacties zijn vaak zo onaardig en veroordelend. Ze kan die negatieve attitude beter bewaren voor vervelende TO's en trollen die het verdienen om zulke reacties te krijgen
donderdag 21 december 2017 om 21:06
Dat is net zo iets als bij de kerstmaaltijd bij de slanke extra schep bij doen zeggen kan nog wel wat bij en bij de andere zeggen nee je krijgt maar de helft.
O, en dan nog praten over verslaving ook nog, zonder enig kennis van zaken.
Voor jou even een
donderdag 21 december 2017 om 21:08
Je hebt jezelf er even buiten gelaten, maar als je even tijd hebt voor Voldy dan vind je vast muitende en mottende alter ego's. Ik snap dat je het heel druk hebt om het forum in stand te houden voor onze beste, maar kom op je kan het!Lady*Voldemort schreef: ↑21-12-2017 20:44Is er nog ergens ruzie?
Groetjes Moi, LV, en nog een heleboel anderen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 21 december 2017 om 21:08
Als je zegt tevreden te zijn dan zijn er twee opties: 1) je liegt 2) je bent arrogant. Het is altijd weer hetzelfde liedje.. als een TO in de OP zet dat ze een prima uiterlijk heeft oid dan komt een legertje azijnpissers haar wel even vertellen dat ze "blijkbaar toch niet zo mooi is, anders zou ze probleem X niet hebben"vrouwjagersma schreef: ↑21-12-2017 21:05Het is ook compleet onmogelijk dat je tevreden met je uiterlijk bent. Dat vind ik ook altijd zo vreemd.
anoniem_360535 wijzigde dit bericht op 21-12-2017 21:10
5.33% gewijzigd
donderdag 21 december 2017 om 21:10
Dank je voor je knuffel
Nou idd, dat is echt erg als mensen wel even invullen dat je wel wat meer moet eten of juist wat minder. Net of je dan nog op je gemak zit aan de kerstdiner
donderdag 21 december 2017 om 21:10
Nou dat. Dat gezemel toch steeds. Ik heb een dikke kont en ik ben een leuk mens. Als je dat niet kunt accepteren, dan is dat jouw probleem, mijn kont wordt er niet minder dik van.ivoortje schreef: ↑21-12-2017 21:08Als je zegt tevreden te zijn dan zijn er twee opties: 1) je liegt 2) je bent arrogant. Het is altijd weer hetzelfde liedje.. als een TO in de OP zet dat ze een prima uiterlijk heeft oid dan komt er een legertje haar vertellen dat ze "blijkbaar toch niet zo mooi is, anders zou ze probleem X niet hebben"![]()
donderdag 21 december 2017 om 21:11
En dat vreselijke topic op de sekspijler dan te lezenvrouwjagersma schreef: ↑21-12-2017 21:10Nou dat. Dat gezemel toch steeds. Ik heb een dikke kont en ik ben een leuk mens. Als je dat niet kunt accepteren, dan is dat jouw probleem, mijn kont wordt er niet minder dik van.
donderdag 21 december 2017 om 21:12
Precies. De eerstvolgende dikkekontenhater vergelijk ik vanaf nu met Berlusconi, die een paar jaar geleden hate speech predikte over de dikke kont van Merkel.vrouwjagersma schreef: ↑21-12-2017 21:10Nou dat. Dat gezemel toch steeds. Ik heb een dikke kont en ik ben een leuk mens. Als je dat niet kunt accepteren, dan is dat jouw probleem, mijn kont wordt er niet minder dik van.
donderdag 21 december 2017 om 21:15
Ongelooflijk hè. Als mensen evenveel moeite zouden doen om die 5 kilo teveel te aanvaarden als dat ze moeite steken om die eraf proberen te krijgen, zou het veel gedoe schelen.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 21 december 2017 om 21:17
Bezemsteel, asperge, graten pakhuis... het is maar een bloemlezing van wat mensen IRL denken dat ze tegen mij kunnen zeggen. Altijd gevolgd door ' je kan het hebben, dus neem dat stuk taart/of blabla nu gewoon, dat is goed voor je!!!!!'. En dan heb ik het niet eens over mensen die goede raad aan mijn geliefden geven om mij van mijn 'anorexia' af te helpen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 21 december 2017 om 21:19
Naar. Ik snap niet zo goed waarom mensen menen maar iets van iemand anders te kunnen vinden. Ik vind het ongelooflijk onbeschoft.Oudblond schreef: ↑21-12-2017 21:17Bezemsteel, asperge, graten pakhuis... het is maar een bloemlezing van wat mensen IRL denken dat ze tegen mij kunnen zeggen. Altijd gevolgd door ' je kan het hebben, dus neem dat stuk taart/of blabla nu gewoon, dat is goed voor je!!!!!'. En dan heb ik het niet eens over mensen die goede raad aan mijn geliefden geven om mij van mijn 'anorexia' af te helpen![]()
donderdag 21 december 2017 om 21:19
Echt vreselijk, ik heb het zelfdeOudblond schreef: ↑21-12-2017 21:17Bezemsteel, asperge, graten pakhuis... het is maar een bloemlezing van wat mensen IRL denken dat ze tegen mij kunnen zeggen. Altijd gevolgd door ' je kan het hebben, dus neem dat stuk taart/of blabla nu gewoon, dat is goed voor je!!!!!'. En dan heb ik het niet eens over mensen die goede raad aan mijn geliefden geven om mij van mijn 'anorexia' af te helpen![]()