Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrouwjagersma schreef:
21-12-2017 21:19
Naar. Ik snap niet zo goed waarom mensen menen maar iets van iemand anders te kunnen vinden. Ik vind het ongelooflijk onbeschoft.
Ik vind het ook onbeschoft
Bjort schreef:
21-12-2017 21:18
Wat een vreselijk topic zeg, heb niet alles gelezen maar wat ik gelezen heb maakt me wel wat misselijk. We zijn toch meer dan alleen maar ons uiterlijk.
Inderdaad van dat topic kan je flink misselijk worden.
vrouwjagersma schreef:
21-12-2017 21:10
Nou dat. Dat gezemel toch steeds. Ik heb een dikke kont en ik ben een leuk mens. Als je dat niet kunt accepteren, dan is dat jouw probleem, mijn kont wordt er niet minder dik van.
Een leuk mens vind ik je zeker! Die kont heb ik nooit gezien en ik heb ook niet de gewoonte om naar 'konten' te kijken :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
doornroosje9 schreef:
21-12-2017 21:17
En ik vind het woord 'vreten' echt vreselijk.
Ik ook, het is toch ook geen normaal woord om te gebruiken. Het lijkt me dat mensen die dit woord gebruiken dit bewust doen om iemand te kwetsen
Het valt mij ook op dat veel "16"jarige de viva vinden met vragen over gewicht.
Bjort schreef:
21-12-2017 21:21
Ik ook, het is toch ook geen normaal woord om te gebruiken. Het lijkt me dat mensen die dit woord gebruiken dit bewust doen om iemand te kwetsen
Joh, ik heb met die forummer al zo vaak overhoop gelegen, dat is gewoon een hork. Ik forum er maar zo'n beetje omheen.
Lady*Voldemort schreef:
21-12-2017 21:24
Joh, ik heb met die forummer al zo vaak overhoop gelegen, dat is gewoon een hork. Ik forum er maar zo'n beetje omheen.
Dat kan je prima met zoveel "nicks"er om heen forummen :proud:
8102 schreef:
21-12-2017 21:26
Dat kan je prima met zoveel "nicks"er om heen forummen :proud:
Dat is juist heel veel werk weet je dat.
vrouwjagersma schreef:
21-12-2017 21:10
Nou dat. Dat gezemel toch steeds. Ik heb een dikke kont en ik ben een leuk mens. Als je dat niet kunt accepteren, dan is dat jouw probleem, mijn kont wordt er niet minder dik van.
Mijn kont is afgelopen jaar dramatisch geslonken. En ik ben nog net zo leuk als toen die kont nog dik was.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Lady*Voldemort schreef:
Dat lijkt me idd nog het meest verstandige om te doen, ga ik ook maar doen
Lady*Voldemort schreef:
21-12-2017 21:27
Dat is juist heel veel werk weet je dat.
:yes:
doornroosje9 schreef:
21-12-2017 21:15
Ongelooflijk hè. Als mensen evenveel moeite zouden doen om die 5 kilo teveel te aanvaarden als dat ze moeite steken om die eraf proberen te krijgen, zou het veel gedoe schelen.
Dit.
En alle sportscholen failliet.

David Dunning
Lady*Voldemort schreef:
21-12-2017 20:44
Is er nog ergens ruzie?

Groetjes Moi, LV, en nog een heleboel anderen.
:proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:
Ja dat is bij sommige forummers inderdaad het beste wat je kunt doen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrouwjagersma schreef:
21-12-2017 21:19
Naar. Ik snap niet zo goed waarom mensen menen maar iets van iemand anders te kunnen vinden. Ik vind het ongelooflijk onbeschoft.
Is het ook. Ik ben na tig-jaren behoorlijk immuun geworden voor dit soort onbeschoftheid. Maar bijvoorbeeld mijn bejaarde moeder, die heel goed weet hoe de vork in de steel zit, kan erg overstuur raken door dit soort opmerkingen. Dat doet me vreselijk veel pijn, dat mijn lieve moeder indirect verteld wordt dat ze vast iets 'fout' gedaan heeft in de opvoeding want haar dochter heeft anorexia. Furieus kan ik daarvan worden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Solomio schreef:
21-12-2017 21:27
Mijn kont is afgelopen jaar dramatisch geslonken. En ik ben nog net zo leuk als toen die kont nog dik was.
Ja, in konten zit weinig karakter. Stomme dingen zijn het, maar ze zitten wel fijn.
vrouwjagersma schreef:
21-12-2017 21:31
Ja, in konten zit weinig karakter. Stomme dingen zijn het, maar ze zitten wel fijn.
Ik vind het dan wel weer prettig als een kont een beetje omvang heeft om iemand af en toe daar even vast te houden.

David Dunning
Gewicht blijft toch wel echt een wederkerend issue. Iedereen heeft overal een mening over, ik word er niet goed van. Ik vermijd die discussies in topics dan ook altijd heel graag :-] Vind het altijd wel bijzonder dat iedereen over gewicht maar altijd zijn mening mag lopen verkondigen. Als iemand een lelijke kop heeft, wijs je diegene daar ook niet constant op. Tenminste, dat zou niet zo netjes zijn. Waarom dan wel constant iemand wijzen op een vetrol/uitstekende rib.
Don't waste your time or time will waste you.
FiddlyDiddlyDoo schreef:
21-12-2017 21:57
Gewicht blijft toch wel echt een wederkerend issue. Iedereen heeft overal een mening over, ik word er niet goed van. Ik vermijd die discussies in topics dan ook altijd heel graag :-] Vind het altijd wel bijzonder dat iedereen over gewicht maar altijd zijn mening mag lopen verkondigen. Als iemand een lelijke kop heeft, wijs je diegene daar ook niet constant op. Tenminste, dat zou niet zo netjes zijn. Waarom dan wel constant iemand wijzen op een vetrol/uitstekende rib.
Daarbij is degene met obesitas zich daar (meestal) heus wel van bewust.

David Dunning
Solomio schreef:
21-12-2017 21:35
Ik vind het dan wel weer prettig als een kont een beetje omvang heeft om iemand af en toe daar even vast te houden.
Ja dat. Beetje flinke tieten vind ik ook altijd wel fijn, al pak je daar niet zo snel iemand beet in het openbaar.
lemoos2 schreef:
21-12-2017 18:14
We zijn in ieder geval uit de militaire bermuda driehoek.
Nee hoor, ik zit er volop in :lol:
Oo de kontendiscussie. Ik zeg jullie: tijdens/na de overgang wordt je kont platter en je buik dikker 😱

Verder eens met Oudblond. Ik ben slank en eet als een bootwerker, slemp sloten bier en toch altijd die opmerkingen. Stikchagrijnig word ik ervan. In mijn persoonlijke leven weet iedereen dat wel maar op het werk. Komen ze weer aan met zo’n slap goedkoop saucijzenbroodje of vlaai of gevulde koeken van de Aldi of wat dan ook. Ik eet dat niet. Geef mij dat soort dingen van de goede bakker en ik eet het en hoe.
Dus dan ben je automatisch een anorect. Treurig.
“Neem toch! Jij kunt het hebben!” Zout op.
Of verwend. Ook goed, dan maar verwend. Ik hou van kwaliteit.
AeonOfWinter schreef:
21-12-2017 18:23
Jean is Mattje?
Nee, Matt vind ik nog een soort van interessant.
Oudblond schreef:
21-12-2017 21:31
Is het ook. Ik ben na tig-jaren behoorlijk immuun geworden voor dit soort onbeschoftheid. Maar bijvoorbeeld mijn bejaarde moeder, die heel goed weet hoe de vork in de steel zit, kan erg overstuur raken door dit soort opmerkingen. Dat doet me vreselijk veel pijn, dat mijn lieve moeder indirect verteld wordt dat ze vast iets 'fout' gedaan heeft in de opvoeding want haar dochter heeft anorexia. Furieus kan ik daarvan worden.
Awww.. :hug:
Hoe kunnen mensen hè..
Ik bedenk me net dat ik dus ook gewoon 3 glazen wijn tegelijk mag, als 3 eenheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven