5 dagen over tijd...

21-12-2017 23:34 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,

Wij zijn ondertussen 2 jaar bezig met kinderen krijgen... allebei getest en we zijn gelukkig vruchtbaar, mijn man kreeg zelfs als uitslag: bovengemiddeld! Nu is het zo ik ben 5 dagen over tijd iets wat me nooit is overkomen. Ik heb ook een heel raar gevoel in mijn buik soort druk op mijn buik en soms voel ik zelfs steken in m’n eierstokken lijkt het wel..... mijn borsten doen wel pijn en ik ben zo moe, droom ook akelige dingen maar kan niet alles herinneren ik vergeet ook ow zo veel voel me zo in de war. Misschien zit het allemaal ook maar tussen mn oren hé

Ik heb nog niet getest wil er nog een paar dagen mee wachten wil niet ons teleurstellen... ben benieuwd hoe jullie het hebben ervaren/ ervaren.....
Ik kan je niet helpen, nooit zwanger geweest.

Maar er komen vast schitterende verhalen.
If accidentally read, induce vomiting.
Sarcastaballcoach schreef:
21-12-2017 23:39
Ik kan je niet helpen, nooit zwanger geweest.

Maar er komen vast schitterende verhalen.
Ik ben benieuwd🤗
Ik zit al klaar, maar het loopt niet storm. Hmmm... :sarcastic:
Sarcastaballcoach schreef:
21-12-2017 23:46
Ik zit al klaar, maar het loopt niet storm. Hmmm... :sarcastic:

Haha vakantie is ook nog niet begonnen toch😜
Nouuuuu, it is the night before.... kerstvakantie g'loof ik.)))

Ik denk niet dat dit een trol topic is, hoor. Maar echt enthousiaste verhalen verwacht ik niet in grote getale, zeg maar.

Maar ik doe nu aan enorme topicvervuiling, dus ik buig ijn hoofd nederig in schaamte en loop achteruit het topic weer uit. Ben hier nooit geweest. (Oh weeeee, je verraad me toete!)
Of je symptomen komen omdat je graag zwanger wil worden/zijn of omdat je zwanger bent, weet je pas zeker na een test.
Gewoon testen dus!
Nou.. toen ik 5 dagen overtijd was voelde ik me ook zo. En toen werd ik ongesteld.

Toen ik helemaal niks voelde, kwam ik er pas met 8 weken achter dat ik zwanger was. Toen pas begon de misselijkheid. Pijnlijke borsten en rommelende baarmoeder kreeg ik pas weken erna. Dus ik wil je niet ontmoedigen, maar wat je nu voelt kan echt helemaal niks betekenen.
tja... wat wil je horen. ik had ook dat soort symptomen toen ik net zwanger was, maar ook iedere keer voor ik ongesteld ging worden tijdens het proberen. het kan, maar het hoeft ook niet zo te zijn. iedereen is anders. ik merkte het uiteindelijk aan het strakke gevoel in mijn borsten dat ik zwanger was. Dat was zo anders. en aan de test zag ik het natuurlijk.
5 dagen overtijd is echt wel voldoende voor een test. probeer het gewoon. als het te vroeg is en er veranderd niets gewoon weer proberen te testen na een paar dagen.
Don't cry, buy a bag and move on.
Hoi Toete,

Gewoon die test gaan doen, is even spannend maar dan ben je in elk geval van die eerste onzekerheid af. Ik ben in afwachting van mijn eerste kindje (die over enkele dagen moet gaan komen) en weet nog precies hoe erg juist die onzekerheid was. Ik had al sinds het allereerste begin pijnlijke borsten maar begon pas echt wat te vermoeden toe ik niet ongesteld werd. Ik was bijna tot op de minuut precies normaal gesproken. Test gedaan en ja hoor :hyper:
Nu rond en dik :cheer:

Succes!! En gewoon kopen die test !
Weet je wanneer je eisprong is geweest? Want als die inmiddels zo'n 19 dagen geleden is, kan het eigenlijk niet anders dat je een positieve test gaat krijgen. Ik hoop het voor jullie! Ga je snel een test doen? :)
Wat Morgenstond zegt geldt niet als je alleen ovu-testen doet, want eisprong volgt niet altijd op LH piek. Daarnaast is lF van 20 dagen niet ongebruikelijk. Zolang je niet test weet je niks. Snap niet helemaal het doet van dit topic?
Testen dus.
Heb je al een test gedaan? Ik had denk ik niet zo lang kunnen wachten hoor!
Nou er zijn vast winkels open morgen ivm kerstshopping. Koop een test. Succes!
Ik kan heerlijk schijnzwangeren. Dus doe gewoon die test, dan weet je het tenminste

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven