Uitgerekend augustus 2018
vrijdag 22 december 2017 om 20:20
Oh ‘gelukkig’ zijn er meer dames met weinig kwaaltjes, behalve dat ik moe ben ook weinig last ergens van, af en toe een sport misselijk, al is dat een groot woord, maar het maakt me soms wat onzeker ondanks dat ik bij mijn eerste zwangerschap ook nergens last van had..
Hebben jullie het al verteld aan familie? Wij willen het met kerst doen, dan is gelijk iedereen er (en met iedereen bedoel ik ouders/broers/zussen)
Hebben jullie het al verteld aan familie? Wij willen het met kerst doen, dan is gelijk iedereen er (en met iedereen bedoel ik ouders/broers/zussen)
vrijdag 22 december 2017 om 21:21
Je bent de bob? Of net buikgriep gehad waardoor het niet goed valt? Gewoon geen zin? Lastig hé, ik heb soms het idee dat het al op mijn voorhoofd geschreven staat en als je dan ook nog je wijntje afslaat...
Bij ons weten ze, doordat het de vorige keer niet goed is gedaan, toch al dat we bezig zijn dus wij gaan het wel vertellen, en toen het de vorige keer mis ging vond ik het juist wel fijn dat we het er met bepaalde mensen over konden hebben. Dus nu vertellen we het gewoon weer lekker vroeg
Bij ons weten ze, doordat het de vorige keer niet goed is gedaan, toch al dat we bezig zijn dus wij gaan het wel vertellen, en toen het de vorige keer mis ging vond ik het juist wel fijn dat we het er met bepaalde mensen over konden hebben. Dus nu vertellen we het gewoon weer lekker vroeg
zaterdag 23 december 2017 om 09:12
zaterdag 23 december 2017 om 17:03
Ik wou het mijn ouders en schoonouders dit keer snel vertellen, voordat ik me ziek zou voelen. Daarom al met 5 weken aan hen verteld. Nu wel blij om want naast dat ik heel erg misselijk ben en slecht tegen "geurtjes" kan is er ook best veel dat je niet mag hebben tijdens kerst. Gerookte zalm, carpacio, rood vlees, toetjes met rauw ei en natuurlijk alcohol. Eigenlijk alles wat lekker is zeg maar, haha.
Wel heel bijzonder om met kerst gewoon een klein wondertje in onze buik te hebben, toch?
Hebben jullie al een idee vanaf wanneer jullie het gaan vertellen?
Wel heel bijzonder om met kerst gewoon een klein wondertje in onze buik te hebben, toch?
Hebben jullie al een idee vanaf wanneer jullie het gaan vertellen?
zaterdag 23 december 2017 om 17:19
Hier weten onze ouders en zussen het al. We zijn niet echt van het voor ons houden bij hun. En vind het leuk om het binnen de 4 muren al te kunnen bespreken.
Familie twijfelen we nog over. Met kerst is wel echt een gigantisch mooi moment. En de voorlopig laatste keer dat we met de hele familie bij elkaar zijn. Wil ook niet dat zij het van facebook moeten lezen uiteindelijk. Dus ja wel twijfel hier of we het overmorgen gaan vertellen. Ik ben dan 6 weken.
Familie twijfelen we nog over. Met kerst is wel echt een gigantisch mooi moment. En de voorlopig laatste keer dat we met de hele familie bij elkaar zijn. Wil ook niet dat zij het van facebook moeten lezen uiteindelijk. Dus ja wel twijfel hier of we het overmorgen gaan vertellen. Ik ben dan 6 weken.
zaterdag 23 december 2017 om 17:30
Als de echo 12 januari goed is dan vertellen we het onze ouders en broers/zussen in de week erna denk ik.
Ik ben dan bijna 10 weken.
De rest vertellen we het na 12 weken.
Om zoiets op Facebook te zetten ben ik zelf niet zo van. Misschien tegen het einde eens een foto op Instagram van de dikke buik , maar verder niet.
Ik ben dan bijna 10 weken.
De rest vertellen we het na 12 weken.
Om zoiets op Facebook te zetten ben ik zelf niet zo van. Misschien tegen het einde eens een foto op Instagram van de dikke buik , maar verder niet.
zaterdag 23 december 2017 om 20:32
Hier wel kwaaltjes. Elke dag overgeven en best moe. Ik ben nu echt op zoek naar voedsel dat ik binnen kan houden.
Familie en vrienden hebben we nog niks gezegd. Ik ben afgelopen week ook grieperig geweest, dus de kwaaltjes vallen niet op. Mijn man wil het na 12 weken zeggen. Ik wil het na de eerste echo eigenlijk al mijn moeder en zus in ieder geval vertellen. Ik vind het zo lastig om nu niks te zeggen.
Dames, zullen we anders een nieuwe topic starten met een tabel? Ik weet niet of TO terugkomt namelijk.
Familie en vrienden hebben we nog niks gezegd. Ik ben afgelopen week ook grieperig geweest, dus de kwaaltjes vallen niet op. Mijn man wil het na 12 weken zeggen. Ik wil het na de eerste echo eigenlijk al mijn moeder en zus in ieder geval vertellen. Ik vind het zo lastig om nu niks te zeggen.
Dames, zullen we anders een nieuwe topic starten met een tabel? Ik weet niet of TO terugkomt namelijk.
zaterdag 23 december 2017 om 21:32
zondag 24 december 2017 om 20:14