Huishoudelijk drama
maandag 25 december 2017 om 19:47
Vanmiddag tussen het stoven van de peertjes voor morgen, en het bakken van de merengues, dacht ik even een wasje te draaien. Niet meer aan gedacht, dus net ging ik naar boven om de was op te hangen. Ligt mijn hele badkamer vol met water! Mijn fijne katjes hebben in hun 'wij vinden elkaar even niet zo lief' achtervolgingsbuien de slang uit de afvoer getrokken, waardoor al het water door de badkamer belandde. Wat een puinhoop! Gelukkig lijkt de badkamervloer een waterdichte betonnen bak, dus ik kan verder geen schade bespeuren. Afgezien van een kastje wat op de grond stond en zich lekker heeft volgezogen en de personenweegschaal.
Pfff hier zat ik echt niet op te wachten, nog eens 50 liter water op mogen dweilen.
Leermomenten, een waterstop is best nuttig, en de badkamerdeur kan beter dicht blijven als de wasmachine draait. Of katten naar het asiel, dan kan ik ook eens een kerstboom neerzetten.
Pfff hier zat ik echt niet op te wachten, nog eens 50 liter water op mogen dweilen.
Leermomenten, een waterstop is best nuttig, en de badkamerdeur kan beter dicht blijven als de wasmachine draait. Of katten naar het asiel, dan kan ik ook eens een kerstboom neerzetten.
maandag 25 december 2017 om 19:57
maandag 25 december 2017 om 20:15
Dat is een goede. Ze zijn er niet, maar ik zal morgen wel even informeren.Andersom schreef: ↑25-12-2017 19:57Als je zelf niks ziet een verdieping lager, vraag dan toch even bij de buren na of zij ook niks zien, en zo wel regel het.
Buren hadden pas iets vergelijkbaars zij hebben geen schade wij wel. Ik moest het wel weer gaan vragen, en dag later. Was fijner geweest als ze het kwamen zeggen.
maandag 25 december 2017 om 20:17
Er is niemand thuis, het was een rustig avondje met film en chips. Niet meer dusHet-groepje schreef: ↑25-12-2017 19:51He bah en al helemaal niet op zo'n dag als vandaag! Kun je je gezin niet vragen te helpen en vergeet niet je kerstoutfit uit te trekken! Anders wordt dat ook nog vies.
maandag 25 december 2017 om 20:18
Allemensen, daar zit je niet op te wachten nee... ik voel me een gewaarschuwd mens en zal kat en wasmachine gescheiden houden...
Een waterstop helpt imo niet bij een eruitgegetrokken afvoerslang... maar het is sowieso wel verstandig zo'n ding te hebben.
Hopelijk heb je toch nog een fijne kerst.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-12-2017 20:35
Reden: verwijderd ivm OP quoten
Reden: verwijderd ivm OP quoten
54.82% gewijzigd
Ouwe postduif
maandag 25 december 2017 om 20:30
MinkeDeWit schreef: ↑25-12-2017 20:15Dat is een goede. Ze zijn er niet, maar ik zal morgen wel even informeren.
Of doe een briefje door de bus. Wij waren om 23.00 uur op zoek naar de oorzaak van de kring in het plafond. Het regende toen al twee dagen vreselijk, dus wij hebben gezocht naar hoe dat regenwater daar terecht kon komen. Na een uur toch maar gaan slapen, was het dus een lekke leiding bij de buren. Inmiddels gestopt met lekken, dus als we het wisten hadden we meteen kunnen gaan slapen.
maandag 25 december 2017 om 21:06
Gedaan.Andersom schreef: ↑25-12-2017 20:30Of doe een briefje door de bus. Wij waren om 23.00 uur op zoek naar de oorzaak van de kring in het plafond. Het regende toen al twee dagen vreselijk, dus wij hebben gezocht naar hoe dat regenwater daar terecht kon komen. Na een uur toch maar gaan slapen, was het dus een lekke leiding bij de buren. Inmiddels gestopt met lekken, dus als we het wisten hadden we meteen kunnen gaan slapen.
Net de hele handdoekenzooi gecentrifugeerd. Eigenlijk moet ik ze wassen, maar de afvoer lijkt niet echt solide te zitten en om er nu de hele tijd naast te gaan zitten...
De katten zijn ook van de leg. Die vonden het allemaal vreselijk eng, en mijn niet al te zonnige humeur erbij.
maandag 25 december 2017 om 21:38
Ik heb het wel een beetje gehad met die beesten. De kerstboom ligt al vier dagen om. Ik zet hem wel overeind vlak voor de visite komt morgen, want ik heb hem al drie keer opnieuw moeten optuigen. Alle andere versiering (vijf kleine beeldjes) heb ik ook al een keer van de grond kunnen rapen, en kindeke Jezus is wreed uit zijn kribbe gerukt en heeft tandafdrukken in zijn hoofd.
dinsdag 26 december 2017 om 00:24
Ocharme kindeke JezusMinkeDeWit schreef: ↑25-12-2017 21:38... en kindeke Jezus is wreed uit zijn kribbe gerukt en heeft tandafdrukken in zijn hoofd.
En wat is een waterstop?
dinsdag 26 december 2017 om 01:26
Oei, uit voorzorg maar wat knoflook in het kribbetje van het kindje Jezus ( of wat er nog van over is ) leggen.
dinsdag 26 december 2017 om 07:55