Mode & Beauty alle pijlers

Slip over panty??

26-12-2017 21:02 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijdens een kerstfeest had ik het met een vriendin over panty's. Zij draagt dus altijd een extra slip over haar panty. Dit naar eigen zeggen om afzakken te voorkomen.

Nu heb ik dat vaker gehoord. Zijn er echt veel vrouwen die naast het 'gewone' ondergoed nog een extra slip over de panty dragen en is dit aan te raden?

Moet bekennen dat ik dacht dat dit meer iets voor kinderen was.
Ja, ik doe dit dagelijks, scheelt een hoop gesjor en als je naar de wc gaat zit je panty daarna makkelijker weer op zijn plek.
Jep, hier ook. Anders zakt hij binnen no-time tot op mijn knieën. Ongeacht merk of maat.
Het werkt als een tierelier maar is extreem antigeil :$
Ja en?
Ik doe het wel eens, een goede panty zakt niet af maar heb nou eenmaal niet altijd een goede aan. Dan is dit een prima oplossing. Vaker draag ik overigens een corrigerend broekje over mn panty. Voor mij voelt dat 'veiliger' dan enkel het lopen in een dun stukje stof.
Maar het is geen must hoor.
Ja doe ik ook
snoopylynn schreef:
26-12-2017 21:04
Geloof het of niet maar er zijn mannen die daar anders over denken. En dan hebben ze het vaak nog over zo'n witte ''omaonderbroek'' ook. Het is ook niet mijn ding, maar ik weet inmiddels ook dat dat lang niet alles zegt.
Hier ook zo'n sexbom die de mannen hiermee het hoofd op hol brengt, liefst met een corrigerende slip.
Ik deed het vroeger altijd.

Nu niet meer. Helemaal niet nodig en ik draag altijd goedkope panty's.
snoopylynn schreef:
26-12-2017 21:04
Dat is een panty sowieso. En constant lopen hijsen ook.

Ik heb er een zwart microfiber shortje overheen.
Waarom draag je geen jarretelgordel met kousen? Staat prachtig, zit heerlijk en nooit meer last van afzakkende kousen.
Nee, ik koop gewoon panty's die wel geschikt zijn voor mijn figuur.
Silence is golden. Duct tape is silver.
GewoonOngewoon schreef:
26-12-2017 21:12
Waarom draag je geen jarretelgordel met kousen? Staat prachtig, zit heerlijk en nooit meer last van afzakkende kousen.
Tja nou nee, niet voor dagelijks.

Ik heb liever een onderbroek over mijn panty
Ik doe er ook altijd een zwart boxershortje eroverheen. Nooit een kruis op mijn knieën.
Als kind en puber deed ik dat. Nu niet meer, niet nodig. Mijn panty’s (zowel goedkoop als duur) zitten goed en zakken niet af. Ook geen gedoe na toiletbezoek.
Werkt het ook met mailottes? Ik heb een hele mooie blauwe mailot maar die zakt binnen no time naar de grond omdat de bovenband niet aansluit.
BahcoBarbie schreef:
26-12-2017 21:21
Werkt het ook met mailottes? Ik heb een hele mooie blauwe mailot maar die zakt binnen no time naar de grond omdat de bovenband niet aansluit.
Ja
BahcoBarbie schreef:
26-12-2017 21:21
lijkt mij van wel
goedkope en goede tip
Moiren’ schreef:
26-12-2017 21:07
Dat is een panty sowieso. En constant lopen hijsen ook.

Ik heb er een zwart microfiber shortje overheen.
Ik ook, zo’n shortje. Of idd jarretelles, maar daar heb ik niet altijd zin in, panty is soms makkelijker / onzichtbaarder onder bepaalde jurkjes.
Vroeger wel. Maar sinds ik Falke en Wolfordpanties draag, nooit meer. Deze panties blijven namelijk wel uitstekend zitten.
Als je een goede panty koopt in de juiste maat is dit helemaal niet nodig. Ik hoor vaak dat men panty's koopt die een paar maten te groot zijn. Why??
Gewoon je eigen maat kopen van een goed merk en je hebt geen last van afzakkerij.
Roodhaarr schreef:
26-12-2017 21:42
Vroeger wel. Maar sinds ik Falke en Wolfordpanties draag, nooit meer. Deze panties blijven namelijk wel uitstekend zitten.
Dit dus. Falke en Wolford. Kunert is ook okay.
Of een body over je panty werkt voor mij ook goed. Gewoon van de action een corrigerende body super handig!
Echt nooit . Dan heb je dus slip panty slip ? Moet er niet aan denken .
Goede maat en ze zakken niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven