Winkels Londen 31dec

27-12-2017 12:55 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen

Ik ga samen met een vriendin naar Londen van 30 dec tem 1 januari. Weet er iemand of de winkels op zondag 31 januari open zijn? Als jullie nog must see activiteiten weten laat het mij dan maar zeker weten.

Dikke merci
Is je Google stuk?
Ik heb in 2min van 5 winkels op Oxford street de openingstijden gevonden.

Meesten van 12.00 tot 18.00
Jazeker zijn die open.
Mogelijk gaan ze iets vroeger dicht, maar zijn zeker open. En je zitten midden in de sales.
En de sales is goed in Londen!

Een leuke wandeling: op Piccadilly zitten mooie winkels zoals Hatchards, Waterstone (allebei boekwinkels) en Fortnum & Mason (thee en delicatessen). Ook zijn er prachtige arcades met kleine winkeltjes die vanaf Piccadilly leiden, zeker even een paar inlopen. Dan loop je door over Old Bond Street en New Bond Street en vergaap je je aan alle luxe winkels met bewakers en hier en daar rijen om binnen te mogen. Prachtig versierd met kerstverlichting in de vorm van pauwen. De etalages zijn ook vaak bijzonder. En je komt vanzelf uit op Oxford Street.

En als je toch gaat winkelen op Oxford Street, neem daarna dan de bus (de gewone, niet hop-on/hop-off) en ga bovenin zitten om rustig de kerstverlichting te zien. Liefst neem je een bus die ook een stuk Regent Street meepakt, bijvoorbeeld de 159.

Ook leuk om te doen als het helder weer is: Sky Garden, tuin met uitzicht op 35e etage. Als die tenminste open is.

En installeer vast Citymapper op je telefoon. Is veel beter voor routes in Londen dan Google maps.

Als je ergens wilt eten met Oud & Nieuw, zorg dat je een reservering hebt. Je komt er anders echt niet in en een kebab is geen feestmaaltijd.

Veel plezier!
Erizon geeft super tips maar vooral dit:

Als je ergens wilt eten met Oud & Nieuw, zorg dat je een reservering hebt. Je komt er anders echt niet in en een kebab is geen feestmaaltijd.

Je zal niet de eerste toerist zijn met de verwachting een geweldige NYE in Londen te hebben die er bekaaid vanaf komt.

Ik zou liever niet gaan winkelen tijdens de sales in Londen, maar als je daar zin in hebt, de meeste winkels zijn dus inderdaad open!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven