Overtijds-bankje
woensdag 27 december 2017 om 00:23
Ja, hier heb ik behoefte aan. Een topic voor mensen die over tijd zijn. Een topic waar je misschien wijzer van wordt door verhalen of tips. Het is en blijft toch een spannend proces.
Ik trap dan meteen even af:
Vrijdag was mijn nod. Donderdag nacht (1.00 u)kreeg ik bruin bloedverlies. Ik dacht dat ik ongesteld zou worden en heb een tampon in gedaan. Sochtends enkele plekken zichtbaar en nieuwe ingedaan, ik dacht dat breekt wel door. In de middag vervangen en half tampon was met bruin bloed. Inleggers In gedaan en sindsdien is het gestopt. Vrijdag nod, getest negatief. Zaterdag middag paar druppels/plekken bruin bloed en dat was het. Zondag nacht 1x overgegeven. Buikkrampen en misselijkheid. Zondag verliep het rustig, wel buikkrampen. Maandag ochtend getest negatief. Maandag niet zo lekker te pas maar kan het niet echt pijlen. Vandaag ging het prima. Licht buikkrampen. Borsten beetje gevoelig. Al met al wordt woensdag (vandaag) 5 dgn na nod. Ik merk dat ik fel reageer
, moe en beetje huilerig ben. Maargoed deze symptomen zijn er ook als ik ongesteld moet worden. Vrijdag ga ik weer testen.
Nog meer mensen die over tijd zijn en behoefte hebben om over te praten?
Ik trap dan meteen even af:
Vrijdag was mijn nod. Donderdag nacht (1.00 u)kreeg ik bruin bloedverlies. Ik dacht dat ik ongesteld zou worden en heb een tampon in gedaan. Sochtends enkele plekken zichtbaar en nieuwe ingedaan, ik dacht dat breekt wel door. In de middag vervangen en half tampon was met bruin bloed. Inleggers In gedaan en sindsdien is het gestopt. Vrijdag nod, getest negatief. Zaterdag middag paar druppels/plekken bruin bloed en dat was het. Zondag nacht 1x overgegeven. Buikkrampen en misselijkheid. Zondag verliep het rustig, wel buikkrampen. Maandag ochtend getest negatief. Maandag niet zo lekker te pas maar kan het niet echt pijlen. Vandaag ging het prima. Licht buikkrampen. Borsten beetje gevoelig. Al met al wordt woensdag (vandaag) 5 dgn na nod. Ik merk dat ik fel reageer
Nog meer mensen die over tijd zijn en behoefte hebben om over te praten?
Bam!!!!
woensdag 27 december 2017 om 00:42
Check, hier nog iemand...
Alleen was mijn NOD op maandaf 11 (of woensdag 13, cyclus wisselend van 28 tot 30 dagen) december. Oftewel: twee weken geleden.
Getest op 11, 13, 15 en 19 november. Afgelopen zondag ook weer een test gedaan maar ze blijven spierwit. Tja, meer dan afwachten kunnen we niet helaas.
Ik ben wel bekend met een iets latere menstruatie als ik stress heb (gehad). Deze maand niet specifiek stress gehad maar wel een stressvol jaar dus misschien heeft dat z'n weerslag. Ik weet het niet. Ik denk dat ik voorlopig maar even afwacht want steeds die testen word ik ook gestoord van. Ik heb geen specifieken signalen, ja, ik voel wel van alles maar dat is waarschijnlijk gewoon omdat ik er nu zo op gefocust ben.
Sterkte met wachten TO!
Alleen was mijn NOD op maandaf 11 (of woensdag 13, cyclus wisselend van 28 tot 30 dagen) december. Oftewel: twee weken geleden.
Getest op 11, 13, 15 en 19 november. Afgelopen zondag ook weer een test gedaan maar ze blijven spierwit. Tja, meer dan afwachten kunnen we niet helaas.
Ik ben wel bekend met een iets latere menstruatie als ik stress heb (gehad). Deze maand niet specifiek stress gehad maar wel een stressvol jaar dus misschien heeft dat z'n weerslag. Ik weet het niet. Ik denk dat ik voorlopig maar even afwacht want steeds die testen word ik ook gestoord van. Ik heb geen specifieken signalen, ja, ik voel wel van alles maar dat is waarschijnlijk gewoon omdat ik er nu zo op gefocust ben.
Sterkte met wachten TO!
woensdag 27 december 2017 om 13:15
Hoi hoi,
Herkenbare situatie!
Bij mij bleek het dat ik geen eisprong had gehad ( bloedtest) waardoor een echte menstruatie uitbleef.
Je kunt dan wel een doorbraak bloeding hebben met bijna geen bloed en van korte duur/ helemaal geen bloeding.
Cyclus start dan opnieuw.
Kwam hier achter nadat ik bij de gyn was geweest omdat ik na een jaar proberen nog steeds niet zwanger was.
Dus miss dat dit aan de orde kan zijn.
Herkenbare situatie!
Bij mij bleek het dat ik geen eisprong had gehad ( bloedtest) waardoor een echte menstruatie uitbleef.
Je kunt dan wel een doorbraak bloeding hebben met bijna geen bloed en van korte duur/ helemaal geen bloeding.
Cyclus start dan opnieuw.
Kwam hier achter nadat ik bij de gyn was geweest omdat ik na een jaar proberen nog steeds niet zwanger was.
Dus miss dat dit aan de orde kan zijn.
woensdag 27 december 2017 om 18:02
woensdag 27 december 2017 om 18:36
Ik weet niet of de ovulatie testen dan niet uitslaan.
Ik heb elke keer een echo gehad.
Het eitje groeide goed en ineens kromp ie (gyn dacht eisprong) 1 week erna moeten testen en er bleek geen eisprong te zijn geweest.
5 dagen later opnieuw een echo gehad toen zat ik al op cyclus dag 3.
Na 23 dagen is bij mij de cyclus opnieuw begonnen maar weet natuurlijk niet of dit per persoon verschilt.
Ik heb elke keer een echo gehad.
Het eitje groeide goed en ineens kromp ie (gyn dacht eisprong) 1 week erna moeten testen en er bleek geen eisprong te zijn geweest.
5 dagen later opnieuw een echo gehad toen zat ik al op cyclus dag 3.
Na 23 dagen is bij mij de cyclus opnieuw begonnen maar weet natuurlijk niet of dit per persoon verschilt.
woensdag 27 december 2017 om 18:44
Aah, ik herken je onzekerheid. Het is zo rot! Mijn NOD was gisteren. Heb vanaf zondag minimaal bloedverlies, dus echt licht roze bij het afvegen. Gisterochtend een lichtpositieve test in mijn handen gehad. In de middag en deze ochtend (ochtendurine) was hij hartstikke negatief. Ik zit dus ook erg in de zenuwen. Wij zijn ondertussen al 10 maanden bezig.
donderdag 28 december 2017 om 00:05
donderdag 28 december 2017 om 14:47
dinsdag 16 januari 2018 om 14:56
Vandaag 3 dagen overtijd. Gelukkig morgen weer aan het werk dus dan kan ik mijn gedachten verzetten. zo'n vrije dag ben ik er alleen maar mee bezig (ook al probeer ik mijn gedachte te verzetten) dit is de eerste keer dat ik overtijd ben en we zijn een half jaar bezig nu. zaterdag was mijn nod en die dag had ik de hele dag krampen dus ik ging er vanuit dat het zou doorbreken. dat was niet zo dus heb ik zondag ochtend een test gedaan, die was negatief. op af en toe lichte buikkramp na voel ik eigenlijk niks dus ga er niet meer vanuit al vind ik dat overtijd zijn wel raar, dit heb ik nog niet gehad. komend weekend test ik nog een keer. ik ben erg benieuwd hoe het afloopt voor iedereen hier!:)