Hoe heb jij je partner ontmoet?

27-12-2017 21:28 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn vast al soortgelijke topics geweest, maar volgens mij niet recentelijk, dus leek het me leuk om dit aan jullie te vragen. Ik weet dat TO's aftrappen, maar helaas ben ik single... En aangezien de rest van de wereld wel een relatie lijkt te hebben ;-) , vind ik het eigenlijk wel leuk om te horen hoe 'men' elkaar nou ontmoet! Dus: hoe heb jij je partner ontmoet? En wist je al meteen dat hij/zij het was of duurde dat even? Ik ben benieuwd!
Winter is coming...
Mijn huidige partner: Internetdate, live ontmoet in het Vondelpark en binnen het uur in mijn slaapkamer :-)
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Via een gemeenschappelijke vriend tijdens een kroegbezoek. Meteen mee naar huis genomen. Daarna blijven afspreken, waarbij ik al verliefd was maar hij nog niet. Inmiddels al jarenlang gelukkig getrouwd en twee kinderen.
Tijdens een avondje stappen in een hele foute tent :hihi: , was eigenlijk op de vlucht voor een andere jongen die ook achter mij aanzat. en pas tegen het einde van de avond raakte we aan de babbel en we hebben tot 08.00 ochtends zitten kletsen. inmiddels bijna 8 jaar verder
rouge__ wijzigde dit bericht op 27-12-2017 21:35
5.77% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Tijdens de hond uitlaten, hij kwam steeds mijn hondje aaien en maakte een kletspraatje. Hij heeft best moeite moeten doen, ik was best terughoudend. Inmiddels 6 jaar en 2 kids verder.
Waar: hoerentent (in 't buitenland) samen met ons beide collega's.

Verder geen commentaar :biggrin:
Via mijn werk, lekker cliché
Op het werk. Na een paar maanden viel hij me op, duurde nog een maandje ofzo voor ik de eerste stap durfde te zetten. Na de eerste date was het meteen 'aan' en dat is 6 jaar geleden. We werken daar allebei niet meer inmiddels.
op werk
Via een contactensite (geen datingsite) ik was daar alleen maar lid vanwege het feit dat een organisatie waar ik voor werkte meer wilde weten over de site.
Op de avond dat ik mijn account op wilde zeggen besloot mijn man zich aan te melden nou ja inmiddels ruim 4 jaar verder en getrouwd.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Online. De eerste date was hij vooral mn hond aan het versieren. Heb het een 2e kans gegeven. Inmiddels 2,5 jaar geleden.
Via een forum. Ooit gezien op een meet maar was toen nog bezet. Toen ging 't uit en heb ik hem een berichtje gestuurd. Inmiddels bijna 5 jaar samen.
Via Paiq datingssite. Inmiddels vier jaar verder, waarvan twee jaar getrouwd en een mooie dochter samen!
We hebben elkaar op het museumplein in Amsterdam voor het eerst echt ontmoet, maar de afspraak kwam tot stand via Tinder.
Tijdens een werkoverleg.. vond hem een mega bal. Toch al 10 jaar samen en tis alles behalve een bal.. ;-D
Nou ja.. dat dus..
Tijdens een reis in het buitenland. Na de reis stond hij met een grote bos rozen op de stoep. Hij is die avond blijven slapen en nooit meer weggegaan.
Toen ik 34 jaar geleden een studentenkamer in een studentenhuis zocht, was daar een onzettend leuke jongen. Ik heb werk van hem gemaakt, 4 maanden later verkering en inmiddels 34 jaar samen en 2 volwassen kinderen verder. Hij verzint altijd originele en gekke dingen om samen te doen. Zijn nog steeds maatjes en dol op elkaar.
Love is the meaning of life
Wat een lieve verhalen allemaal!
Winter is coming...
Via onze gezamenlijke sport. Hij leidde de groep die op dinsdag trainde en ik de groep die op woensdag trainde. Iemand kwam op het idee dat de twee groepen samen gingen bbqen. Ik moest die vent van de woensdaggroep bellen om een en ander te coördineren.
18jaar geleden op de chatsite dolfijn onderdeel van Ilse, ik zat daar regelmatig te geinen ik had 2 kinderen werkte 64uur per week en ging nooit uit omdat mijn kinderen 24/7 bij mij woonden.
Na een jaar kletsen vanuit dolfijn op icq en bellen is hij naar mij toe gekomen en sindsdien nooit meer weggegaan we zijn nu ruim 17jaar samen en 6jaar getrouwd.
Mijn zusje werkte een dagje op het werk van mijn man. Ze kletsten en hij vond mij wel klinken als een leuke meid. Emailadres meegegeven. Na even mailen elkaar ontmoet met romantisch etentje (kreeg geen hap door m'n keel😊) Nu 6 jaar samen, twee jaar getrouwd en een prachtige dochter.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness. That is life.
Op het werk. Ik vond hem leuk, hij had het niet door. Ik had een nieuwe baan, er toen maar eens werk van gemaakt. 1,5 jaar verder en we wonen nu al ruim 10 maanden samen.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Via een gemeenschappelijke vriend.
Hij nam ( mijn nu vriend ) mee naar mij, we dronken ( te veel ) en nu vriend nam mij weer mee naar zijn huis ( bleek nog bij zijn moeder te wonen kwam ik de volgende ochtend achter :bonk: ).
Leuke tijd samen als fwb en drie maanden later bleek ik ook al drie maanden zwanger..

Nu vier jaar samen een een tweede onderweg :heart:
Je bent nu single maar heb je nog geen eerdere relatie gehad?

Was zelf best een hopeloze single en had eigenlijk Internet dating willen hebben maar dat was er toen nog niet. Ik kreeg een intuïtief idee mijn vrouw bij de supermarkt aan te spreken en haar een kaart te geven. We hadden elkaar nog nooit gesproken maar ik had haar een aantal keer gezien. Ik kreeg een brief terug en na twee dates en oud en nieuw bij haar familie ging het heel snel. We zijn inmiddels 20 jaar verder en ik ben echt verrast over de rol van Internet nu.
ooitverlegen schreef:
27-12-2017 22:45
Je bent nu single maar heb je nog geen eerdere relatie gehad?
Jawel, dat was in m’n studententijd. We leerden elkaar kennen bij de studentenvereniging. Niet echt een grotemensenrelatie dus ;-).
Winter is coming...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven