Hoe heb jij je partner ontmoet?
woensdag 27 december 2017 om 21:28
Er zijn vast al soortgelijke topics geweest, maar volgens mij niet recentelijk, dus leek het me leuk om dit aan jullie te vragen. Ik weet dat TO's aftrappen, maar helaas ben ik single... En aangezien de rest van de wereld wel een relatie lijkt te hebben
, vind ik het eigenlijk wel leuk om te horen hoe 'men' elkaar nou ontmoet! Dus: hoe heb jij je partner ontmoet? En wist je al meteen dat hij/zij het was of duurde dat even? Ik ben benieuwd!
Winter is coming...
woensdag 27 december 2017 om 23:02
Toch wel een volwassen leeftijd? Maar een 2e keer op die manier zal er wel niet inzitten. Sowieso zijn de verhalen erg verschillend maar ik weet nog wel dat ik mijn hoofd erop heb gebroken hoe dat ooit zou moeten gebeuren.winterqueen schreef: ↑27-12-2017 22:48Jawel, dat was in m’n studententijd. We leerden elkaar kennen bij de studentenvereniging. Niet echt een grotemensenrelatie dus.
woensdag 27 december 2017 om 23:46
woensdag 27 december 2017 om 23:50
Via een meeting van een chatbox. Hij kwam mijn vriendin en mij ophalen. Op de terugweg moest ik voorin zitten van haar, want we waren “schattig klef”. Wijzelf wisten van niets.
Na twee weken extra chatten (omdat iedereen ons zo schattig vond samen) toch maar naar de bios geweest. Thuis bij mij nog een film gekeken en heeft hij z’n moeder geappt dat hij niet thuis kwam. Dat houdt hij al bijna 10 jaar vol
Na twee weken extra chatten (omdat iedereen ons zo schattig vond samen) toch maar naar de bios geweest. Thuis bij mij nog een film gekeken en heeft hij z’n moeder geappt dat hij niet thuis kwam. Dat houdt hij al bijna 10 jaar vol
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig
donderdag 28 december 2017 om 00:17
Héél lang geleden tijdens een talencursus in het buitenland. Te jong om mijn leven definitief om te gooien voor iemand in een ander land.
Na een korte relatie allebei onze eigen weg gegaan. Studie, relaties, werk. Maar ‘die ene van toen’ niet kunnen vergeten.
Lang verhaal kort: elkaar via een partijtje Google weer gevonden: en we leefden nog lang en gelukkig...
Na een korte relatie allebei onze eigen weg gegaan. Studie, relaties, werk. Maar ‘die ene van toen’ niet kunnen vergeten.
Lang verhaal kort: elkaar via een partijtje Google weer gevonden: en we leefden nog lang en gelukkig...
donderdag 28 december 2017 om 00:38
Ik had een probleem wat opgelost moest worden en kwam bij mijn lief uit. Tijdens het telefoongesprek sprong er al een vonkje over en toen we elkaar een aantal dagen later zagen, vielen we als een blok voor elkaar. Inmiddels zijn we twee jaar smoorverliefd en ik hoop dat we dat nog heel lang blijven.
donderdag 28 december 2017 om 07:32
Nou, in die fase zit ik nuooitverlegen schreef: ↑27-12-2017 23:02Toch wel een volwassen leeftijd? Maar een 2e keer op die manier zal er wel niet inzitten. Sowieso zijn de verhalen erg verschillend maar ik weet nog wel dat ik mijn hoofd erop heb gebroken hoe dat ooit zou moeten gebeuren.
Maar heel leuk om jullie verhalen te lezen. Veel relaties ontstaan online, dat merk je steeds meer. En het is vaak ook gewoon toeval.
Winter is coming...
donderdag 28 december 2017 om 07:48
Ik ben al bijna 3 jaar single, maar ik heb mijn ex leren kennen op het werk. Ik was een kantoormiep en hij kwam van een bedrijf dat kantoorinrichtingen leverde. Heb hem toen een bakkie koffie gegeven en hebben veel gekletst. Dag later kwam hij weer en gaf me een cd die hij voor mij had laten branden, met zn telefoonnummer erin. 1,5 week later woonde ik al bij hem. Zijn uiteindelijk na 14 jaar uit elkaar gegaan.
Nu ben ik wel aan het daten maar er is nog niets concreets uitgekomen behalve dat we elkaar erg leuk vinden. We zien wel hoe het verder gaat lopen
Nu ben ik wel aan het daten maar er is nog niets concreets uitgekomen behalve dat we elkaar erg leuk vinden. We zien wel hoe het verder gaat lopen
donderdag 28 december 2017 om 08:02
donderdag 28 december 2017 om 09:15
donderdag 28 december 2017 om 09:38
Tinder.
En ik had al veeeel dates gehad, maar omdat er niks uitkwam was ik buiten mijn eisenpakket gaan daten en zei nog tegen de oppas :" Het is niks hoor, zal na een beleefde kop koffie wel terug zijn. " Hij had veel moeite gedaan, maar was dus eigenlijk niet mijn type en ik vond het grof en kwetsend om niet op te komen dagen.
Ik vond hem de eerste keer ook niet heel speciaal, voor hem was het wel liefde op het eerste gezicht. Ik ben langzamer overstag gegaan en was pas na 5 dates om.
We zijn nu een half jaar samen.
En ik had al veeeel dates gehad, maar omdat er niks uitkwam was ik buiten mijn eisenpakket gaan daten en zei nog tegen de oppas :" Het is niks hoor, zal na een beleefde kop koffie wel terug zijn. " Hij had veel moeite gedaan, maar was dus eigenlijk niet mijn type en ik vond het grof en kwetsend om niet op te komen dagen.
Ik vond hem de eerste keer ook niet heel speciaal, voor hem was het wel liefde op het eerste gezicht. Ik ben langzamer overstag gegaan en was pas na 5 dates om.
We zijn nu een half jaar samen.
donderdag 28 december 2017 om 14:09
Hij was een goede vriend van me. Kende me door en door. Al jaren. En toen stonden we op een dag allebei zonder relatie tegenover elkaar. We hebben geen seconde na hoeven denken. De eerste kus was vuurwerk. Ben nooit zó verliefd geweest. Maar heb ook niet eerder zo'n goede kameraad gehad. Elke dag is een feestje met hem.
Hips, hopsakee en pierlala.
donderdag 28 december 2017 om 14:18