Hoe heb jij je partner ontmoet?

27-12-2017 21:28 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn vast al soortgelijke topics geweest, maar volgens mij niet recentelijk, dus leek het me leuk om dit aan jullie te vragen. Ik weet dat TO's aftrappen, maar helaas ben ik single... En aangezien de rest van de wereld wel een relatie lijkt te hebben ;-) , vind ik het eigenlijk wel leuk om te horen hoe 'men' elkaar nou ontmoet! Dus: hoe heb jij je partner ontmoet? En wist je al meteen dat hij/zij het was of duurde dat even? Ik ben benieuwd!
Winter is coming...
winterqueen schreef: ↑
27-12-2017 22:48
Jawel, dat was in m’n studententijd. We leerden elkaar kennen bij de studentenvereniging. Niet echt een grotemensenrelatie dus ;-).
Toch wel een volwassen leeftijd? Maar een 2e keer op die manier zal er wel niet inzitten. Sowieso zijn de verhalen erg verschillend maar ik weet nog wel dat ik mijn hoofd erop heb gebroken hoe dat ooit zou moeten gebeuren.
Ontmoet op de middelbare school. Een paar jaar later waren we daar beide af en spraken elkaar af en toe via MSN... toen weer afgesproken en uiteindelijk een relatie gekregen. Inmiddels ruim 10 jaar samen en een aantal jaar getrouwd.
Ik ben single dus hoor hier eigenlijk niet thuis maar wilde het toch even delen. Mijn ex heb ik via Tinder ontmoet. Al hebben we wel jaren daarvoor bij elkaar op school gezeten, dus eigenlijk hebben we elkaar daar voor het eerst ontmoet.

Mijn huidige date ken ik via pokemon go :biggrin:
Op school. (2X)
Via een meeting van een chatbox. Hij kwam mijn vriendin en mij ophalen. Op de terugweg moest ik voorin zitten van haar, want we waren “schattig klef”. Wijzelf wisten van niets.

Na twee weken extra chatten (omdat iedereen ons zo schattig vond samen) toch maar naar de bios geweest. Thuis bij mij nog een film gekeken en heeft hij z’n moeder geappt dat hij niet thuis kwam. Dat houdt hij al bijna 10 jaar vol :P
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Héél lang geleden tijdens een talencursus in het buitenland. Te jong om mijn leven definitief om te gooien voor iemand in een ander land.
Na een korte relatie allebei onze eigen weg gegaan. Studie, relaties, werk. Maar ‘die ene van toen’ niet kunnen vergeten.
Lang verhaal kort: elkaar via een partijtje Google weer gevonden: en we leefden nog lang en gelukkig...:)
In een cafeetje
Ik had een probleem wat opgelost moest worden en kwam bij mijn lief uit. Tijdens het telefoongesprek sprong er al een vonkje over en toen we elkaar een aantal dagen later zagen, vielen we als een blok voor elkaar. Inmiddels zijn we twee jaar smoorverliefd en ik hoop dat we dat nog heel lang blijven. :loveys:
Op een dooie dinsdagavond in de kroeg van mijn ouders. Ik kwam daar, helemaal verregend, om te eten, was terug ingetrokken bij mijn ouders na het verbreken van mijn relatie. Hij zat naast mijn kersverse ex. Je Kent het wel.
Op een forum. Na wat ICQ-en en bellen een eerste date gehad naar de Efteling. Sindsdien is het aan en inmiddels zijn we 15 jaar, een bruiloft, 1 kind en 3 huizen verder :-P
ooitverlegen schreef: ↑
27-12-2017 23:02
Toch wel een volwassen leeftijd? Maar een 2e keer op die manier zal er wel niet inzitten. Sowieso zijn de verhalen erg verschillend maar ik weet nog wel dat ik mijn hoofd erop heb gebroken hoe dat ooit zou moeten gebeuren.
Nou, in die fase zit ik nu ;-) .

Maar heel leuk om jullie verhalen te lezen. Veel relaties ontstaan online, dat merk je steeds meer. En het is vaak ook gewoon toeval.
Winter is coming...
Op school, we zijn high school sweethearts.
Ik ben al bijna 3 jaar single, maar ik heb mijn ex leren kennen op het werk. Ik was een kantoormiep en hij kwam van een bedrijf dat kantoorinrichtingen leverde. Heb hem toen een bakkie koffie gegeven en hebben veel gekletst. Dag later kwam hij weer en gaf me een cd die hij voor mij had laten branden, met zn telefoonnummer erin. 1,5 week later woonde ik al bij hem. Zijn uiteindelijk na 14 jaar uit elkaar gegaan.
Nu ben ik wel aan het daten maar er is nog niets concreets uitgekomen behalve dat we elkaar erg leuk vinden. We zien wel hoe het verder gaat lopen ;-)
Eerst in de kroeg, toen hebben we een ons gehad, en jaren later kwamen we elkaar op straat tegen tijdens koninginnenacht. Nummers uitgewisseld en nu al 12 jaar samen.
Op de kamasutrabeurs. Wat een toeval was dat.
Tijdens een festival: we hadden oogcontact en er sloeg direct een vonk over. Daarna raakten we aan de praat en sinds die avond is het aan. Geloofde nooit in liefde op het eerste gezicht. Maar toen ik hem zag wist ik meteen dat hij het was. En dat gevoel wordt nog iedere dag sterker.
Op mijn vorige baan. Ik vond hem vrij snel al heel leuk (ik werkte er nog maar een week haha). Direct werk van gemaakt ;-D Hij had in het begin geen gevoelens voor mij maar na een paar maanden en een paar dates kreeg hij dat toch wel! Sindsdien zijn we samen en heel gelukkig. :heart:
carpe diem.
.
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 28-12-2017 13:48
92.59% gewijzigd
Via een datingsite waar mijn vriendin me stiekem op had gezet, ik had niet eens een pc.
Nu al bijna 18 jaar samen en ruim 15 jaar getrouwd.
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Tinder.

En ik had al veeeel dates gehad, maar omdat er niks uitkwam was ik buiten mijn eisenpakket gaan daten en zei nog tegen de oppas :" Het is niks hoor, zal na een beleefde kop koffie wel terug zijn. " Hij had veel moeite gedaan, maar was dus eigenlijk niet mijn type en ik vond het grof en kwetsend om niet op te komen dagen.
Ik vond hem de eerste keer ook niet heel speciaal, voor hem was het wel liefde op het eerste gezicht. Ik ben langzamer overstag gegaan en was pas na 5 dates om.

We zijn nu een half jaar samen.
Hij was mn huisgenoot en vanaf dag 1 een maatje. Toen een vriendin na een half jaar vroeg of er niet meer tussen ons speelde ben ik hem anders gaan bekijken. Nu 12 jaar samen, getrouwd en een prachtige dochter.
Hij was een goede vriend van me. Kende me door en door. Al jaren. En toen stonden we op een dag allebei zonder relatie tegenover elkaar. We hebben geen seconde na hoeven denken. De eerste kus was vuurwerk. Ben nooit zó verliefd geweest. Maar heb ook niet eerder zo'n goede kameraad gehad. Elke dag is een feestje met hem.
Hips, hopsakee en pierlala.
Ik ken hem via onze sportclub. Via MSN aan de praat geraakt, dat werd steeds leuker. Na het stappen bracht hij me thuis en volgende onze eerste zoen. Dat is nu bijna 15 jaar geleden. Denk er nog graag aan terug, wat waren we schattig :heart:
Lach hard, duik diep, kom terug..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven