Centraal Moderatortopic

27-08-2017 23:11 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-93/list_messag ... #p27750788

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-12-2017 00:15
Reden: offtopic
97.46% gewijzigd
prada schreef:
26-12-2017 23:26
Mods, waarom is dit topic vergrendeld? Nu kan diegene die de kaartjes zou krijgen niet reageren of ze ze ook gekregen heeft.

aangeboden/kaartjes-ouwehands/list_messages/398213
Het topic is op verzoek gesloten omdat de kaartjes zijn vergeven.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

De topics "online geld verdienen" zijn verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

prada schreef:
26-12-2017 23:26
Mods, waarom is dit topic vergrendeld? Nu kan diegene die de kaartjes zou krijgen niet reageren of ze ze ook gekregen heeft.

aangeboden/kaartjes-ouwehands/list_messages/398213
Ik vraag me dat ook af, ik zou de kaartjes krijgen maar heb geen bericht ontvangen wat ik nu dus niet kan melden aan Neeltje. Jammer!
Dat was ook de reden van mijn vraag Bloesem. Omdat ze niet zeker wist of je via pb het bericht had ontvangen en je dat even op het topic wilde vermelden. Dus misschien kunnen de Mods hem nog even openzetten.
En misschien nog snel ook want die kaartjes zijn alleen deze week geldig las ik.
Was een beetje overijverige Mod.
En pb's werken niet/nauwelijks.
ModeratorViva schreef:
27-12-2017 00:16
Het topic is op verzoek gesloten omdat de kaartjes zijn vergeven.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Wie heeft dat verzoek gedaan dan? Want de gever en de ontvanger waren nog aan het communiceren. Sorry, dat ik een beetje bot ben maar nu boren jullie iemand haar gezin waarschijnlijk een leuk uitje door de neus en dat vind ik meer dan jammer. Ook al is het mijn pakkie an niet.
bloesem1977 schreef:
27-12-2017 08:45
Ik vraag me dat ook af, ik zou de kaartjes krijgen maar heb geen bericht ontvangen wat ik nu dus niet kan melden aan Neeltje. Jammer!
Beste bloesem1977,

Wij hebben het topic weer even geopend zodat jij verder kan communiceren met de TO!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

ModeratorViva schreef:
27-12-2017 13:36
Beste bloesem1977,

Wij hebben het topic weer even geopend zodat jij verder kan communiceren met de TO!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dat is snel :thumbsup:
Dank je! N jij ook bedankt Prada, lief van je!
bloesem1977 schreef:
27-12-2017 13:45
Dank je! N jij ook bedankt Prada, lief van je!
Geen dank, het was echt heel toevallig dat ik het tegenkwam. Ik hoop dat je de kaartjes nog krijgt en dat je een superleuke dag gaat hebben.
Hoi mods, mag ik me anonimiseren?
Alvast bedankt!
Krijg ik nog een antwoord op mijn email?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-12-2017 20:19
98.65% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-12-2017 20:19
96.36% gewijzigd
badmeester schreef:
27-12-2017 16:43
Krijg ik nog een antwoord op mijn email?
Beste Badmeester,

We nemen morgen even contact met je op!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Het topic "Schizofrenie" is verwijderd ivm teruggekeerde permabanneling.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-12-2017 23:06
Reden: offtopic - beleid
98.78% gewijzigd
Het is geen offtopic. Hoe kan iets nu een aankondiging zijn als er geen aankondiging is.
Net zoiets als een beetje zwanger zijn, dat is onmogelijk.

Hoe reflecteren jullie trouwens als er nergens op bevraagd mag worden?
Moiren’ schreef:
27-12-2017 23:13
Het is geen offtopic. Hoe kan iets nu een aankondiging zijn als er geen aankondiging is.
Net zoiets als een beetje zwanger zijn, dat is onmogelijk.

Hoe reflecteren jullie trouwens als er nergens op bevraagd mag worden?
Beste Moiren',

Je bericht was wel degelijk offtopic. In het topic waar je op doelt werden onze huisregels overtreden (m.b.t. aankondigingen zelfmoord) na een waarschuwing van de moderators aan de TO van het topic. Om die reden is de forummer geband (dit is ook uitgelegd aan de forummer). Terugkeren tijdens een permaban is niet toegestaan, hierop volgt dan ook weer een permanente ban. Zoals reeds bij je bekend zullen wij hier op het CM verder niet in gaan op ons beleid.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Dus hij heeft letterlijk gezegd: ik ga zelfmoord plegen?
Ik heb nog steeds geen reactie....
Graag mijn account anonimiseren
Beste mods, ik ontving in mijn inbox een privébericht van Eyeworks tv, inhakend op een forumpost van mij over iets waar zij een programma willen maken. En of ik daar aan mee wil doen, enzovoort. Volgens mij is dit niet toegestaan, en jullie willen ze vast wel even streng toespreken hierover.
CommonSense schreef:
28-12-2017 12:39
Beste mods, ik ontving in mijn inbox een privébericht van Eyeworks tv, inhakend op een forumpost van mij over iets waar zij een programma willen maken. En of ik daar aan mee wil doen, enzovoort. Volgens mij is dit niet toegestaan, en jullie willen ze vast wel even streng toespreken hierover.
Moet je nagaan wat en wie er allemaal meelezen.,en dat is al jaren :lol:

Dus ik herhaal maar weer eens: zet niets op dit forum wat je niet wereldwijd bekend wilt hebben.
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven