Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:mynick schreef op 22 februari 2009 @ 12:45:

Mooi advies Annemiek !

Rec sterkte en voor de dates die net zijn geweest of snel gaan komen, genieten!

Ben benieuwd hoe het bij Geheim is.

Bij Geheim is het wel goed. Mijn man wil me nog steeds niet vertellen waar hij zaterdag avond geweest is, maar ik vraag er ook niet naar. Ik ben alleen zo nieuwsgierig. Hij had gisteren zijn date, waar hij me wel over verteld heeft en wat, wat ik al vermoedde, de naam date niet mag dragen. Daar gaat echt niets uit voortkomen, maar hij vond het wel gezellig.

Ik schreef hier een tijdje terug dat ik tegen wat andere problemen opliep waar ik me erg veel zorgen om maakte, die schijnen wel opgelost te zijn, dus ook dat gaat lekker.

@ Rec: Dat is rottig, ik hoop voor je dat het beter gaat als je echt begonnen bent in je nieuwe baan.

Als je heel eerlijk bent tegen jezelf, is die toekomst met sv dan iets waar jij ook een beetje van droomt?

Iedereen hier heeft wel gelijk, dat is niet zo'n rooskleurig toekomstbeeld.
@Stew, het is al bijna morgen, haha, ben blij voor je!

@Annemieke, wat balen zeg! Zo zie je maar weer... goed advies inderdaad!

@Geheim, wat fijn dat het allemaal wel weer lekker gaat

quote:vamylena schreef op 22 februari 2009 @ 11:53:

En toy...hoest nou meisje....nog leuke dingen meegemaakt....;-)

Yep heb wel wat meegemaakt, (nog) geen seks, maar toch...

Twee weken geleden op een feestje een hele leuke man tegen het lijf gelopen, klikte onwijs waardoor ik wel wat nerveus werd zelfs, haha Want ohjee... als hij maar niks echt van me wil want ik 'zit' met date (jullie kennen het verhaal) Het geval wil dat ik hem eergisteren weer tegen het heerlijke lijf en stralende lach loop! De sfeer, je weet wel, broeierig zal ik maar zeggen. Lekker dansen, klein beetje zoenen enzo, ik ontwijk maar wil ook zo graag *zucht* Op een gegeven moment vraag ik wat die ring aan zijn vinger doet, hij is getrouwd en zijn vrouw is er ook (haha, ik wist niet dat dat leuke blonde mens zijn vrouw was!) Ik vlieg hem om zijn hals en roep : 'Ik ben zó blij dat je getrouwd bent!' Die uitspraak is zo debiel dat ik in een deuk lag en hij verrast verbaasd lachend naar me keek. (jullie hadden het moeten zien, kei grappig) Om een lang verhaal niet nog langer te maken, hij en zijn vrouw hebben een open huwelijk, wat wil Toytje nog meer?!

Maar goed (na met een superleuke vrouw gezoend te hebben die al een tijdje weg van me, waarom ook niet, dûh) netjes alleen naar huis gegaan. Volgende dag met de man gechat, ik heb uitgelegd van date en mijn dillemma, hij begrijpt dat het erg lastig is.

Ik weet het niet zo goed meer... Al weet date hoe ik ben/wil zijn en die woorden ook niet teruggenomen heb praten we er helemaal niet meer over. Ik wil die discussie ook niet meer aangaan, word er moe van. (al klinkt dat vast heel rot, maar het praat erg moeilijk met hem hierover)

Morgen zie ik de man waarschijnlijk weer, spannend...

Date heb ik alleen woensdag heel even gezien en zie ik waarschijnlijk dinsdag weer. Ook lastig, als je echt iets samen op wil bouwen terwijl je elkaar zo weinig ziet.

Collega is even niet in de mogelijkheid contact op te nemen, werk vrijdag weer met hem, beter ook, niet teveel tegelijk aan mijn hoofd, dat hoofd breekt nog eens.

Hopelijk kan iemand mijn verhaal volgen!

En hopelijk heeft iemand (wijze?) raad...
@ Toytje, ik kan je wel volgen maar geen wijze raad geven. Ik heb nooit met dit soort dilemma's te maken gehad. Ik denk dat je in jouw geval je gevoel moet volgen want als jij je verstand volgt, word jij daar alleen maar 'gefrustreerder' van. Tenzij je natuurlijk wel een echte eerlijke relatie met date op wil bouwen. Succes
@Toy: Je vindt het (en hem ook) spannend en het gaat weer kriebelen bij je. In feite weet je zelf ook al wel welke kant het uitgaat, want je zegt zelf ook al zoiets: "Ook lastig, als je echt iets samen op wil bouwen terwijl je elkaar zo weinig ziet". Dat komt toch ook op mij enigszins over alsof je ook zelf wellicht niet bereid bent om veel in de mogelijk beginnende relatie te investeren. Feit is wel dat je geniet van de aandacht van de leuke man en vroeg of laat op die aandacht in gaat.
quote:stewardess schreef op 22 februari 2009 @ 16:46:

Ja, het gaat om een full-blow(job) etc etc date. Ik heb carteblanche gekregen dus ik denk dat ik hem ga verkrachten.Nog leuke ideeen?Een voorbind!
Is dat leuk/lekker etc?
Toy....ja jeejte...geen advies hier...ben zelf net zo!!!

Vind het allemaal veel te spannend. Dus van mij zul je niet horen wat je wel of niet moet doen of laten! zolang jij maar geniet doe ik dat ook!

En stew!! enjoy babe!!
@Stew, misschien geen wijze raad maar wel raad waar ik misschien iets mee kan, thx!

@Q, gelijk, behalve dan dat ik niet zou willen investeren in de beginnende relatie. Door onze wisselende diensten zien we elkaar regelmatig een hele week niet en daar heb ik moeite mee. Ik merk dat ik afstand begin te nemen dan (tot ik hem weer zie)

Feit is wel dat je geniet van de aandacht van de leuke man en vroeg of laat op die aandacht in gaat.

Dat is inderdaad een feit en zie ik hoe dan ook toch niet veranderen.

Had van jou geen wijze raad verwacht Vam
quote:stewardess schreef op 23 februari 2009 @ 12:12:

Is dat leuk/lekker etc?Het sloeg meer op het verkrachten gedeelte, ik weet niet of hij het lekker vind maar zal zoiets niet op de eerste date zomaar uit je handtasje halen en zeggen zullen we lol!
dank toy....dank !!!!!
Kennen jullie dat, die momenten dat je bij jezelf denkt.... jeetje waar ben ik aan begonnen en hoe moet dit nu verder?

Ik geniet met volle teugen van zowel sv als nr 1 maar soms......

Gisteren een heerlijke tijd gehad met sv, heb weer ontzettend van hem genoten en ging helemaal happy huiswaards.

Vlak voor ik de auto parkeerde kreeg ik een sms, het was heerlijk kan niet wachten tot ik je weer zie....... gewoon lief dus.

Kom ik binnen zit nr 1 met de kids te spelen kijkt vol addoratie naar me op en zegt, heb je gemist liefje.... slik

Hoeveel ik ook geniet, er zijn van die momenten dat ik ontzettend twijfel aan mezelf en de hele situatie...... maar ja ik heb dit toch echt zelf gekozen en ga er ook niet mee stoppen.... de keerzijde van de medaille denk ik dan maar.

Hoe gaan jullie daarmee om, voor zover van toepassing natuurlijk?
anoniem_79551 wijzigde dit bericht op 23-02-2009 14:07
Reden: typfoutje al was het vast de enige niet!
% gewijzigd
Vraagje (ben het vergeten) weet jouw nr1 van je sv?

Toen ik het vroeger stiekem deed (was gewoonweg NIET bespreekbaar en ik kon het niet laten) had ik er geen moeite mee, simpelweg misschien ook omdat me door nr1 nooit gezegd werd dat ie me gemist had.
Tjee raar om dit te lezen. Dacht net zelf van hoe moet ik omgaan met mijn twijvel en nu lees ik dit....

A.s. donderdag heb ik eindelijk weer een afspraak voor een hele dag met mijn sv na 8!! weken...

Maar nu de dag dichterbij komt ga ik dus ook twijfelen. Leuk weekend gehad met mijn nr.1 en kinderen. Mijn nr.1 die erg lief is voor me, en ik zit met mijn hoofd bij aankomende donderdag!! Waarom twijfel ik zo, terwijl ik vorige week er nog zo naar uit zag.

Heb hem sinds vrijdag hem ook geen mail meer gestuurd. Snap niets van mezelf...
anoniem_80922 wijzigde dit bericht op 23-02-2009 15:16
Reden: fout
% gewijzigd
@ toy nee mijn nr 1 weet van niets, dat zou namelijk het einde van onze relatie betekenen en dat wil ik absoluut niet!

@ sushii ben blij dat ik niet de enige ben die wel eens niets van zichzelf snapt , nou ja voor jou niet natuurlijk!

Weet je wat ik altijd merk?

Als ik ga twijfelen en sv even niets stuur komt hij op ene gegeven moment vanzelf met iets waardoor ik denk ja.... ik wil je toch erg graag weer zien en ik wil hier mee door.

Dan is die twijfel ook weer weg.

Neemt niet weg dat ie bij tijd en wijle zijn lelijke kop weer opsteekt zoals gisteren en vandaag
Bad Toy als ik jou was, zou ik lekker single blijven.

is gewoon voor jou de beste oplossing.

niks invensteren in een relatie die op termijn toch weer uitloopt op een drama

trouwens een vrouw als jij moet gewoon in het wild loslopen.

jij bent het geschenk van god aan de man
Hoe gaat het hier??

Heb een geweldig weekend gehad (met een vriendin)

En wat las ik hier eens over afstand nemen en dan komt het juist naar je toe?... (of zoiets)

Mannen blijven verrassen! En het maakt mij in dit geval bere-sterk!
of.. Toy... je zou eens kunnen proberen te aachterhalen wat het is dat je drijft, telkens weer naar een andere man, zodra je (sexuele) interesse bemerkt. En wat het is dat het zo moeilijk te weerstaan maakt, terwijl je zo helder bent dat je je date niet wilt verliezen, en daar serieus iets mee wilt opbouwen.

Ik bedoel he tniet lullig, maar kan er zelf met m'n verstand niet bij hoe je uberhaupt geinteresseerd kunt zijn in een 'nieuwe', als je nog maar zo kort, en serieus!, in een nieuwe relatie zit.

maar goed, da's mss iets te serieus voor deze thread.

Ik zit, voor het eerst sinds lang, in een soort dip. sv1 en sv 2 zijn alletwee op vakantie. Hoe verzinnen ze 't!

Nr 2 is al wat langer weg, en nr 1 is zaterdag vertrokken, en ik voel me alleen. In de steek gelaten, en verdrietig.

Wat nergens op slaat, gezien hoe onze relatie nu is. (sommigen hier weten dat mss nog wel vaagjes)

We hebben amper contact. Hooguit eens een mailtje per week of 10 minuutjes op MSN, of wat sms-jes, om iets af te spreken. Zie hem wel bijna ieder weekend, maar het is eerlijk gezegd allang niet meer echt leuk.

Wel gezellig genoeg (mwah), maar qua sex doet hij z'n best niet meer voor me. Het is maar goed dat ik makkelijk warmloop, haha :(

Hij laat zich alles wel aanleunen dat ik met/bij hem doe. Er zijn dates dat hij me amper aankijkt, zoenen so wie so al niet meer (ik zoen hem wel, maar mij niet terug, laat staan lekker geil tongen)

Het echte neukwerk gebeurt steeds minder. En wat ik persoonlijk het geilste vind.. als hij lekker in mij klaarkomt, dat lukt blijkbaar niet meer, of maar zelden. Meestal pijp ik hem klaar wat hij heeeeeel erg lekker vindt, maar hallo.. what about me?

kom wel klaar hoor, hij kan heerlijk likken, grinnik, maar het gaat zo afstandelijk. Wat ik al zei, hij kijkt me amper nog aan. Wel de ochtend erna, als we samen ontbijten, dat is tegenwoordig nog het gezelligste gedeelte van de date..

Hij vraagt mij tgegenwoordig. Ik hem niet meer. Snappen doe ik het dus niet.

En mezelf nog het minst. Waarom terug naar iemand bij wie ik het grotendeels zelf lekker moet maken... en hem erbij.

maar goed, beter dan niets zolang sv2 weg is. En nu sv1 dus ook weg. En ik mis hem.

hellup
ik hou me maar goed vast aan wat een medeforummer hier me ooit mailde, over waarom je het meest voelt voor iemand als hij WEG is, terwijl die gevoelens zoveel minder zijn, als je BIJ iemand bent...

is echt een houvast voor me, right now.... om mezelf goed bij de les te houden, en niet weg te zakken in een schijnbaar peilloos verdriet... om niks eigenlijk.

dus dank je (weenie of ik je naam zal noemen)

x
Na een zeer twijfelachtige ochtend kreeg ik vanmiddag natuurlijk weer een hele fijne mail. Waarschijnlijk had hij mijn twijfels wel gevoeld want normaal reageer ik wel op zijn mails.. Uiteindelijk zijn bijna alle twijfels een stuk minder en denk ik, moet ook gewoon genieten!! Mijn extraatje, mijn genot!!

8 Weken elkaar niet zien is ook best lang!! Dus ik ga er weer voor!!

Hoi KJ, lekker dat je een goed weekend heb gehad!! Is je SV in middels weer terug van vakantie?? En begrijp ik hieruit dat zijn best weer aan het doen is??
Hey Sushii! :-) Idd back in town! We zullen zien... Jij hebt van de week een afspraak?

Dwaallicht, ben wel benieuwd wie met die zin kwam... Enne....wees sterk!

Iemand koffie??
Heerlijk koffie!!

Dwaallicht, ik zou zeggen... gun jezelf ajb een andere SV. Een sv moet toch een extraatje zijn, en je gruwelijk verwennen. Toch geen man die neuken al vermoeiend vind!! Liever 1 goede sv dan 2 waarvan 1 maar half werk levert!!

KJ geef me toch maar een wijntje, ben er erg aan toe!!

En fijn dat ie weer terug is, ben benieuwd!!
rose, rood, wit, zoet, droog??

Ik ben erg ook benieuwd, vooral naar mezelf!

Van de week een meeting?
Rood! Van de zomer maar weer de rosé flessen uit de kast trekken. Wat drink jij??

Dus je bent zeer sterk geweest als ik het zo lees!!

Leuke vriendinnen weekenden doen wonderen.

Ja donderdag eindelijk dus weer een date, hele dag hebben we samen dus dat wordt extra genieten!! Hotel geboekt.

Dit weekend ook extra veel dingen gepland met vriendinnen, Zie het ook maar als een grote afleiding.
ik drink alles behalve bier en hele sterke drank :-)

Momenteel voel ik me heel sterk, nu volhouden.

Wat spannend...donderdag! Ja ons 'alles' vertellen? Dubbel gevoel wel erbij?
@KJ: ik ben wel benieuwd wat je nu verder gaat doen. Ga je met hem afspreken als hij dat voorstelt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven