Gezondheid alle pijlers

Esmya pil

28-12-2017 17:41 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ervaring met de esmya pil. Ik moet het 3 maanden innemen. Ben al 2 weken bezig en heb nu al buikpijn. Het wordt een ramp als die buikpijn 3 maanden lang aanhoudt. Wie heeft ervaring hiermee?
leef en laat leven
Ik moet het ook drie maanden slikken, ben met de laatste maand bezig. Ik heb af en toe wel krampen, maar heb zelf niet de indruk dat dat door de esmya komt. In elk geval heb er geen dagen achter elkaar last van. Meer af en toe een tijdje wat steken.
Mind the gap
Ik slik het al een paar maanden en geen last van buikkrampen. Heb je al naar de gyn gebeld hierover?
Een tijdje terug was er ook een topic over esmya trouwens (was dat niet van jou ellius?), misschien heb je daar wat aan.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
AnnA_C schreef:
28-12-2017 18:18
Ik slik het al een paar maanden en geen last van buikkrampen. Heb je al naar de gyn gebeld hierover?
Een tijdje terug was er ook een topic over esmya trouwens (was dat niet van jou ellius?), misschien heb je daar wat aan.
Ja, was van mij inderdaad. Dat ging over duizeligheid.
Mind the gap
Eigenlijk best bizar dat iedereen haar eigen, best vervelende, bijwerkingen heeft.
Inderdaad. Kiezen voor de kwaal of de bijwerkingen. Ik heb overigens geen last meer van bijwerkingen. Jij nog wel? Als ik TO was, zou ik wel even met de gynaecoloog overleggen.
Mind the gap
Ik ga morgen bellen naar de gynaecoloog. En mijn huisarts..maak mij wel een beetje ongerust.. Heb die topic van ellius gelezen. Ben tot nu toe niet duizelig. Voor dat ik ermee begon. Heb ik heel wat horror verhalen gelezen over die bijwerkingen. Was best wel bang.
leef en laat leven
Hoi, daar ben ik weer. heb ondertussen geen last van de buikkrampen. Maar ik slik die esmya nu al een maand. En ik heb mijn menstruatie gekregen. Maar ik had van de gyn begrepen dat de menstruatie zou wegblijven. Bij wie is de menstruatie weg gebleven? Ik ga na het weekend bellen met de gyn.
leef en laat leven
Sowieso bellen, maar ik heb ook een keer een doorbraakbloeding gehad en daar hoefde ik me volgens de gyn geen zorgen over te maken. Alleen als het heel erg was (of als ik me toch zorgen maakte) moest ik bellen, dus ik moest wel hun telnr meenemen op vakantie.
Wel fijn trouwens dat je buikkrampen weg zijn!
Heb ik ook gehad. Daarna bleef de menstruatie weg. Ben nu gestopt (want drie maanden zijn voorbij) en ben nog niet weer begonnen met bloeden. Hoop dat het wegblijft (ben in de overgang).
Mind the gap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven