Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 31 december 2017 om 17:01
Nou ja, ik wil best eerlijk toegeven dat ik ben aangetrokken door de rellen hier. Ik ben ooit eens komen kijken omdat iemand op een ander forum schreef dat dit zo'n Ongelooflijk Dom forum was, toen kwam ik al meelezende terecht in een megarel (iets met Angels
zondag 31 december 2017 om 17:02
O, nee.
Daar was de rel ook veels te keurig voor en te snel over ook.
De flash-je-tieten-of-je-biceps- topics trokken ook veel nieuwelingen.
En ik denk dat topic van die bi-meiden die dan gingen mietenmethuntieten ook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 31 december 2017 om 17:06
Dit was natuurlijk ooit een forum waar van alles kon en waar van alles begon.
OOIT.
Het swingerstopic was hot, die van die bietjes ook, de foto's deden het vooral 's nachts goed. Tegenwoordig ligt iedereen voor 24.00 op bed, is alles wat op seks lijkt smerig. Ik zou niet weten welke topics een kersverse aan moet klikken om te denken " jolig hiero; ik ga een account aanmaken " .
OOIT.
Het swingerstopic was hot, die van die bietjes ook, de foto's deden het vooral 's nachts goed. Tegenwoordig ligt iedereen voor 24.00 op bed, is alles wat op seks lijkt smerig. Ik zou niet weten welke topics een kersverse aan moet klikken om te denken " jolig hiero; ik ga een account aanmaken " .
zondag 31 december 2017 om 17:06
Ja, die. En dat swingerstopic.blijfgewoonbianca schreef: ↑31-12-2017 17:02O, nee.
Daar was de rel ook veels te keurig voor en te snel over ook.
De flash-je-tieten-of-je-biceps- topics trokken ook veel nieuwelingen.
En ik denk dat topic van die bi-meiden die dan gingen mietenmethuntieten ook.
Maar relaties en kinderen waren toen ook actief. En een rel zal er zeker voor zorgen dat mensen wat langer blijven hangen. Ik denk alleen niet dat het je en masse nieuwe leden oplevert.
zondag 31 december 2017 om 17:09
Wel grappig, de sekspijler was toen wel een reden om weer een account aan te maken. Ik had ontzettend veel vragen en de pijler was toen heel relaxed en zonder oordelen.blijfgewoonbianca schreef: ↑31-12-2017 17:06Dit was natuurlijk ooit een forum waar van alles kon en waar van alles begon.
OOIT.
En ik ben echt wel eens afgekamd dat ik een stomme vraag stelde, maar dan was het wel weer klaar en kreeg ik antwoord.
zondag 31 december 2017 om 17:09
Eén zo'n rel niet, nee. Wel als er geregeld wat smeuigs gebeurt.
zondag 31 december 2017 om 17:11
Sinds Doddie weg is ( was toch the Godmother van de sekspijler ) is seks niet meer wat het geweest is, . De pijler dan.
zondag 31 december 2017 om 17:15
Die mis ik dan weer niet.blijfgewoonbianca schreef: ↑31-12-2017 17:11Sinds Doddie weg is ( was toch the Godmother van de sekspijler ) is seks niet meer wat het geweest is, . De pijler dan.
Frank, Sprankelend, in het swingerstopic een hele zachtaardige vrouw waarvan ik de nick niet meer weet, Vent, en nog veel mee.
Met Feetje heb ik heel wat nachten opgezeten, van het lachen, maar ook van ellende.
Ondanks dat het forum kleiner was, was het wel veel actiever. En toleranter.
zondag 31 december 2017 om 17:15
Ja nu je het zegt... Die is ook alweer een tijdje weg, 5 jaar (?) Ik denk ook dat zij niet meer terugkomt aangezien ze er toen heel bewust voor gekozen heeft het forum te verlaten.blijfgewoonbianca schreef: ↑31-12-2017 17:11Sinds Doddie weg is ( was toch the Godmother van de sekspijler ) is seks niet meer wat het geweest is, . De pijler dan.
zondag 31 december 2017 om 17:50
Dat laatste durf ik niet te zeggen
De gekkies bleven wel langer hangen en waren ondanks hun gekkigheid toch deel van de gemeenschap. Tegenwoordig worden ze meteen weggemodderd, dat vind ik wel eens jammer.
zondag 31 december 2017 om 17:50
Ik las hier soms mee in de oertijd en vond het hier saai, niet mijn ding.blijfgewoonbianca schreef: ↑31-12-2017 16:58Waarom blijven mensen hangen? De mensen die overal en nergens posten dan, he . ( behalve K die hier hangt omdat wij al 100 jaar voor haar Googlen ) Lijkt me toch omdat de sfeer je aanspreekt, omdat er wat gebeurt.
Zou het puur en alleen zijn omdat A. een vraag stelt en B, C, en D een antwoord geven, dan was dit forum na drie maanden al dood geweest. Van die mensen die nieuw komen, hun probleem dumpen en vervolgens nooit verder mee forummen hoeven ze het hier niet te hebben, hoor.
Toen het forum wat ik wel leuk vond stierf ben ik minder gaan forummen en gehopt naar Libelle, wat ik in tegenstelling tot wat hier altijd geschreven wordt een stuk leuker en directer en sprankelender vond dan hier. Toen Libelle voor mij niets meer was dan een inbox met een zeer waardevol persoon ben ik weer gehopt.
Wat mij toen aansprak was de directheid en ook het geduld. Ik mis het scherpe in reacties wel. Het is nu soms zó lief omdat degenen die het wat duidelijker formuleren te vaak een tik van de staf krijgen dat sommige dingen doodslaan voor er iets van leven in een topic kán komen.
En ik blijf omdat ik een weemoedige muts ben die om sommige forummers is gaan geven.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 31 december 2017 om 18:40
Moiren’ schreef: ↑31-12-2017 17:15Die mis ik dan weer niet.
Frank, Sprankelend, in het swingerstopic een hele zachtaardige vrouw waarvan ik de nick niet meer weet, Vent, en nog veel mee.
Met Feetje heb ik heel wat nachten opgezeten, van het lachen, maar ook van ellende.
Ondanks dat het forum kleiner was, was het wel veel actiever. En toleranter.
Maya?
zondag 31 december 2017 om 18:57
Oh wat lief. Ik geef ondertussen ook om jou.feow schreef: ↑31-12-2017 17:50Ik las hier soms mee in de oertijd en vond het hier saai, niet mijn ding.
Toen het forum wat ik wel leuk vond stierf ben ik minder gaan forummen en gehopt naar Libelle, wat ik in tegenstelling tot wat hier altijd geschreven wordt een stuk leuker en directer en sprankelender vond dan hier. Toen Libelle voor mij niets meer was dan een inbox met een zeer waardevol persoon ben ik weer gehopt.
Wat mij toen aansprak was de directheid en ook het geduld. Ik mis het scherpe in reacties wel. Het is nu soms zó lief omdat degenen die het wat duidelijker formuleren te vaak een tik van de staf krijgen dat sommige dingen doodslaan voor er iets van leven in een topic kán komen.
En ik blijf omdat ik een weemoedige muts ben die om sommige forummers is gaan geven.
zondag 31 december 2017 om 22:40
Ik ben zo’n nieuwe forummer. Die overal en nergens post, geen echte wereldschokkende topics opent ookblijfgewoonbianca schreef: ↑31-12-2017 16:58Waarom blijven mensen hangen? De mensen die overal en nergens posten dan, he . ( behalve K die hier hangt omdat wij al 100 jaar voor haar Googlen ) Lijkt me toch omdat de sfeer je aanspreekt, omdat er wat gebeurt.
Zou het puur en alleen zijn omdat A. een vraag stelt en B, C, en D een antwoord geven, dan was dit forum na drie maanden al dood geweest. Van die mensen die nieuw komen, hun probleem dumpen en vervolgens nooit verder mee forummen hoeven ze het hier niet te hebben, hoor.
Maar ik heb vaak wel het gevoel er niet echt bij te horen (logisch). Of dat je als nieuweling snel scherp wordt toegesproken, op je plek wordt gezet. Vermoedelijk ook al onder heel wat negerknoppen ben beland
Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat nieuwelingen zich, met mij, voelen als het kleine buurmeisje dat perse met de grote meiden wil meespelen