Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Afbeelding
Life is short. Eat dessert first.
Gelukkig nieuwjaar! :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:
Labalade schreef:
31-12-2017 22:40
Ik ben zo’n nieuwe forummer. Die overal en nergens post, geen echte wereldschokkende topics opent ook ;) . Dus weinig echt bijdraagt. Ik ben hier beland door zoeken op Google naar info over een onderwerp. Eerst ben ik hier gaan meelezen en toen voorzichtig eens een vraag gaan stellen. Ik ben een beetje blijven hangen omdat ik wel erg kan lachen om sommige topics en reacties. En omdat ik me soms op een gekke manier toch betrokken voel bij mensen (die ik niet eens ken), hoop dat anderen iets kunnen met mijn inbreng.

Maar ik heb vaak wel het gevoel er niet echt bij te horen (logisch). Of dat je als nieuweling snel scherp wordt toegesproken, op je plek wordt gezet. Vermoedelijk ook al onder heel wat negerknoppen ben beland ;) Ik merk dat ik hier op het forum zelf ook veel harder en scherper reageer dan i.r.l. Ik ben om eerlijk te zijn al vrij snel afgehaakt. Per toeval kwam ik pas geleden hier weer terecht, en kon het toch niet laten om weer te reageren. Viva-OCD ofzo ;)

Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat nieuwelingen zich, met mij, voelen als het kleine buurmeisje dat perse met de grote meiden wil meespelen :$

Wat jammer dat je het gevoel hebt dat je er niet echt bij hoort! Waar hoor je niet bij denk je? Voor mij hoort iedereen erbij. Zonder nieuwe input was dit forum allang dood, want die ouwe forumfossielen openen geen topics. Goed dat je weer terug bent nadat je was afgehaakt. Waarom heb je hier de behoefte om harder en sterker te zijn dan irl? Ik geloof dat ik me hier niet anders opstel dan buiten dit forum, waarom zou je?

Ik hoop echt dat nieuwelingen (hoelang ben je een nieuweling eigenlijk?) zich niet zo voelen. Gewoon meeouwehoeren, het maakt echt niet uit hoelang je hier bent. Hooguit vragen ze wat je oude Nick was.
Star² schreef:
31-12-2017 23:27
Voor als straks om 00.00 heel Viva plat ligt door alle traffic:
Afbeelding
De beste wensen voor 2018 aan iedereen!!!
Fijn 2018 mensen. Ik hou meer van jullie dan jullie van mij :proud:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar! :cheer2: :cheers:
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
JollyRider schreef:
01-01-2018 00:57
Fijn 2018 mensen. Ik hou meer van jullie dan jullie van mij :proud:

Niet zo slachtofferig meer in 2018 :hug:
Ik wens jullie allemaal een liefdevol en gezond nieuwjaar! :cheer2: :bigkiss: :heart:
Afbeelding
Gelukkig nieuwjaar :heart:
charlottew88 wijzigde dit bericht op 01-01-2018 10:58
33.33% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Gelukkig nieuwjaar allemaal :bigkiss:
Gelukkig nieuwjaar! :cheers:
Afbeelding
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Afbeelding
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wil net 'n goed begin van 't jaar gaan maken door 'n eind te gaan lopen zodra 't licht wordt, regent 't weer! :hamer:
Marana-- schreef:
01-01-2018 01:03
Niet zo slachtofferig meer in 2018 :hug:
Zo was het allerminst bedoeld eigenlijk. In tegendeel.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Afbeelding
Allemaal de beste wensen! :hello:
redbulletje schreef:
01-01-2018 07:57
Wil net 'n goed begin van 't jaar gaan maken door 'n eind te gaan lopen zodra 't licht wordt, regent 't weer! :hamer:
Kom naar het noorden; blauwe lucht, witte wolken en een prachtige zon. Zo met het gezin op de fiets een rondje doen!
Doreia schreef:
01-01-2018 10:26
Kom naar het noorden; blauwe lucht, witte wolken en een prachtige zon. Zo met het gezin op de fiets een rondje doen!
Inmiddels is het hier ook bijgetrokken en heb ik al 'n uur door 't bos gewandeld! Mijn goede voornemen is in elk geval opgestart! :-)
Een gezond en gelukkig 2018! :thumbsup:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Gelukkig nieuwjaar allen!!!

Hier ook droog, helder en doodstil :-) Ga zo mijn eerste rondje hardlopen van dit jaar :-D
Gelukkig nieuwjaar allemaal :heart:
Gelukkig Nieuwjaar iedereen :cheers: :lips:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven