Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 1 januari 2018 om 00:38
Labalade schreef: ↑31-12-2017 22:40Ik ben zo’n nieuwe forummer. Die overal en nergens post, geen echte wereldschokkende topics opent ook. Dus weinig echt bijdraagt. Ik ben hier beland door zoeken op Google naar info over een onderwerp. Eerst ben ik hier gaan meelezen en toen voorzichtig eens een vraag gaan stellen. Ik ben een beetje blijven hangen omdat ik wel erg kan lachen om sommige topics en reacties. En omdat ik me soms op een gekke manier toch betrokken voel bij mensen (die ik niet eens ken), hoop dat anderen iets kunnen met mijn inbreng.
Maar ik heb vaak wel het gevoel er niet echt bij te horen (logisch). Of dat je als nieuweling snel scherp wordt toegesproken, op je plek wordt gezet. Vermoedelijk ook al onder heel wat negerknoppen ben belandIk merk dat ik hier op het forum zelf ook veel harder en scherper reageer dan i.r.l. Ik ben om eerlijk te zijn al vrij snel afgehaakt. Per toeval kwam ik pas geleden hier weer terecht, en kon het toch niet laten om weer te reageren. Viva-OCD ofzo
Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat nieuwelingen zich, met mij, voelen als het kleine buurmeisje dat perse met de grote meiden wil meespelen![]()
Wat jammer dat je het gevoel hebt dat je er niet echt bij hoort! Waar hoor je niet bij denk je? Voor mij hoort iedereen erbij. Zonder nieuwe input was dit forum allang dood, want die ouwe forumfossielen openen geen topics. Goed dat je weer terug bent nadat je was afgehaakt. Waarom heb je hier de behoefte om harder en sterker te zijn dan irl? Ik geloof dat ik me hier niet anders opstel dan buiten dit forum, waarom zou je?
Ik hoop echt dat nieuwelingen (hoelang ben je een nieuweling eigenlijk?) zich niet zo voelen. Gewoon meeouwehoeren, het maakt echt niet uit hoelang je hier bent. Hooguit vragen ze wat je oude Nick was.
maandag 1 januari 2018 om 01:03
Niet zo slachtofferig meer in 2018
maandag 1 januari 2018 om 01:27
maandag 1 januari 2018 om 10:26
Kom naar het noorden; blauwe lucht, witte wolken en een prachtige zon. Zo met het gezin op de fiets een rondje doen!redbulletje schreef: ↑01-01-2018 07:57Wil net 'n goed begin van 't jaar gaan maken door 'n eind te gaan lopen zodra 't licht wordt, regent 't weer!![]()
maandag 1 januari 2018 om 11:20