Nieuwjaarsdag
maandag 1 januari 2018 om 13:31
Goedemiddag lieve forummers,
Wellicht voor sommige goedemorgen
Wat gaan jullie vandaag doen op deze extra vrije dag?
Ik ga vandaag in mijn pyjama op mijn gemak door het huis heen rommelen. Niets heerlijker dan dat! Man heeft net de tuin gedaan en ik lig nu even klaar voor een dutje na alle was te hebben weggewerkt en het hele huis opgeruimd te hebben. Na mijn dutje nog even de laatste administratie van 2017 afronden..
Wellicht voor sommige goedemorgen
Ik ga vandaag in mijn pyjama op mijn gemak door het huis heen rommelen. Niets heerlijker dan dat! Man heeft net de tuin gedaan en ik lig nu even klaar voor een dutje na alle was te hebben weggewerkt en het hele huis opgeruimd te hebben. Na mijn dutje nog even de laatste administratie van 2017 afronden..
maandag 1 januari 2018 om 15:25
maandag 1 januari 2018 om 15:27
Happy new year!
Ik wens iedereen een krachtige wind mee in alles wat belangrijk is voor je in 2018!
Wat is iedereen al aktief vandaag!
Grappig dat mensen meteen de kerstsfeer/boom eruit kwakken, letterlijk met een opgeruimd gevoel het nieuwe jaar in!
(ik vind die lichtjes vaak ook nog wel fijn in de grijze januarimaand).
Hier uitgeslapen en nu aan het smsen en appen, bellen enz.
Zometeen nieuwjaarsborrel, 4 uur is me te vroeg dus houd ik het nog even bij
koffie dus.
Voor mij begint het nieuwe jaar meestal pas "echt" op 2 januari.
Ook al slecht nieuws binnen helaas (al is dat nog in het oude jaar gebeurd): aangetrouwd familielid onverwachts overleden.
Fijne dag allemaal en dat het een topjaar moge worden!
Ik wens iedereen een krachtige wind mee in alles wat belangrijk is voor je in 2018!
Wat is iedereen al aktief vandaag!
Grappig dat mensen meteen de kerstsfeer/boom eruit kwakken, letterlijk met een opgeruimd gevoel het nieuwe jaar in!
(ik vind die lichtjes vaak ook nog wel fijn in de grijze januarimaand).
Hier uitgeslapen en nu aan het smsen en appen, bellen enz.
Zometeen nieuwjaarsborrel, 4 uur is me te vroeg dus houd ik het nog even bij
Voor mij begint het nieuwe jaar meestal pas "echt" op 2 januari.
Ook al slecht nieuws binnen helaas (al is dat nog in het oude jaar gebeurd): aangetrouwd familielid onverwachts overleden.
Fijne dag allemaal en dat het een topjaar moge worden!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
maandag 1 januari 2018 om 15:30
maandag 1 januari 2018 om 15:30
Bomen afgetuigd; het afhalen ging snel maar daarna tot bijna elf uur bezig geweest met sorteren van de ballen en slingers en daarna de dozen in de kasten indelen.
Nieuwjaarsconcert gekeken, werd telkens afgeleid dus weer veel gemist
Oliebollen en koffie met slagroom en whiskey geserveerd
Over een uur eten maken
Nieuwjaarsconcert gekeken, werd telkens afgeleid dus weer veel gemist
Oliebollen en koffie met slagroom en whiskey geserveerd
Over een uur eten maken
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 1 januari 2018 om 15:36
maandag 1 januari 2018 om 15:42
Voor mij een uitspatting, en ook alleen maar omdat ik de kerstzooi spuugzat ben én man thuis is, die sowieso een veel betere huisvrouw is dan ik. Oftewel, zodra het kan, meteen misbruik van maken
There is always something happening, and it's usually right now
maandag 1 januari 2018 om 15:47
maandag 1 januari 2018 om 15:50
Beste wensen allemaal.
Liep om 7.45 met de honden buiten, de 1 was gister om 12 uur ‘s middags voor het laast wezen plassen, daarna kreeg ik hem niet meer naar buiten.
Daarna de keuken gesopt, was hard nodig naheft oliebollenbakken gister en de kerstboom op geruimd.
Vanmiddag lekker helemaal niets meer gedaan, behalve bankhangen.
Liep om 7.45 met de honden buiten, de 1 was gister om 12 uur ‘s middags voor het laast wezen plassen, daarna kreeg ik hem niet meer naar buiten.
Daarna de keuken gesopt, was hard nodig naheft oliebollenbakken gister en de kerstboom op geruimd.
Vanmiddag lekker helemaal niets meer gedaan, behalve bankhangen.
Such a beautiful place to be with Friends.
maandag 1 januari 2018 om 16:28
Gelukkig nieuwjaar!
Om 8u wakker van zoon. Tot 10u met hem gespeeld op onze kamer want we logeerden ergens en wilden de gastheer- en vrouw niet wekken. Toen gezamenlijk ontbeten en naar huis gereden. Sindsdien op de bank met oliebollen en zoon tijgert een beetje rond of zit tussen ons in op de afstandsbediening te knagen.
Om 8u wakker van zoon. Tot 10u met hem gespeeld op onze kamer want we logeerden ergens en wilden de gastheer- en vrouw niet wekken. Toen gezamenlijk ontbeten en naar huis gereden. Sindsdien op de bank met oliebollen en zoon tijgert een beetje rond of zit tussen ons in op de afstandsbediening te knagen.
maandag 1 januari 2018 om 16:38
Vanmorgen gestart met 21 km hardlopen. Je kan het jaar maar beter goed beginnen
. Nog even wat boodschappen gedaan en op de bank gehangen. Nu mezelf toch maar even opgepord nog een paar nuttige dingen te doen, zoals wat dingen op Marktplaats zetten. Maar verder dan de laptop aan en forummen ben ik nog niet gekomen
.
Straks lekker lasagne maken uit mijn nieuwe kookboek dat ik voor kerst gekregen heb! Oh en de kerstboom aftuigen, morgen komt de kerstbomen afhaal.
Straks lekker lasagne maken uit mijn nieuwe kookboek dat ik voor kerst gekregen heb! Oh en de kerstboom aftuigen, morgen komt de kerstbomen afhaal.
maandag 1 januari 2018 om 16:44
maandag 1 januari 2018 om 16:49
Hele dag in bed gelegen, op de bank gelegen, de keuken bekeken en direct de bank weer opgezocht, beetje NGC liggen kijken, gecontroleerd of de straat schoon was (vanaf de bank), wat liggen schranzen op de bank, nog minder gedaan, op de bank gelegen, en zei ik al dat ik niks gedaan had?
Kerstboom blijft tot Driekoningen, geen zin in schoonmaak, afwas, of iets anders nuttigs.
Kerstboom blijft tot Driekoningen, geen zin in schoonmaak, afwas, of iets anders nuttigs.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
maandag 1 januari 2018 om 17:28
JollyRider schreef: ↑01-01-2018 16:49Hele dag in bed gelegen, op de bank gelegen, de keuken bekeken en direct de bank weer opgezocht, beetje NGC liggen kijken, gecontroleerd of de straat schoon was (vanaf de bank), wat liggen schranzen op de bank, nog minder gedaan, op de bank gelegen, en zei ik al dat ik niks gedaan had?
Kijk, jij weet hoe je 1 januari moet vieren
maandag 1 januari 2018 om 17:58
Ik heb vannacht al gestofzuigd en gedweild en de troep opgeruimd. Doe ik anders nooit dus ben trots op mezelf. Geslapen tot half 10 toen kwam de jongste eruit. Vanmiddag even naar de winkel geweest want mijn wasmiddel en vaatwasmiddel was op . Toen pizza gegeten en nu met koffie op de bank. Daar blijf ik ook vanavond.
maandag 1 januari 2018 om 19:14
geslapen tot 9.30 u. toen werd ik wakker gemaakt door mijn 2 kleine meisjes. Daarna naar huis want blijven slapen bij schoonouders. Verder wat was gedraaid en verder vrij weinig. oh ja en de oliebollen opgemaakt. Zometeen komt de sushi.
en op 7 januari vieren we nog kerst dus de boom blijft nog even.
en op 7 januari vieren we nog kerst dus de boom blijft nog even.
Don't cry, buy a bag and move on.