Iemand in de supermarkt.

06-12-2017 13:18 742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva-forummers!

Na lang wikken en wegen toch maar een account aangemaakt om advies te vragen. Eerst wil ik wat over mijzelf kwijt, zodat jullie weten hoe ik een beetje als persoon ben. Ik ben namelijk erg onzeker en vind het moeilijk om dingen te ondernemen.

Mijn verhaal gaat over een jongen in de supermarkt, hij werkt daar. Ik merk dat ik sinds iets langer dan een maand toch wel interesse heb maar ik durf gewoonweg niks te doen. We begroeten elkaar 9 vd 10 keer (hij begint) en soms vraag ik wat aan hem met betrekking tot of iets nog op voorraad is of besteld kan worden. Zo ook de vorige keer, hij ging kijken of het besteld kon worden aangezien het niet in het assortiment zit. Ik moest hierbij mijn voor- en achternaam en mijn 06 geven dan zou hij contact opnemen als er meer informatie is. Begin deze week moest ik wat vragen en hij was (gelukkig voor mij) de enige die op dat moment rondliep in de winkel, dus vroeg ik meteen naar het product van de vorige keer waarvoor ik mijn naam en 06 moest geven. Hij verontschuldigde zich 2x dat ie niet had gebeld omdat ie dacht dat ie wel had gebeld en ik merkte dat hij wel een beetje rood werd, dit kan ook uit schaamte komen maar ook van de zenuwen? Enige tijd geleden was ik ook bij hem aan de kassa en ik merkte dat ie bij mij wat klungelig begon te doen en bij de klant voor mij was er volgens mij niks aan de hand. Al kan ik mij dit ook allemaal inbeelden natuurlijk. Ik zou graag in contact komen met hem maar ik durf niet zo goed, ik durf niet meer dan simpelweg iets vragen waar iets staat/of het nog voorradig is. Enige tijd geleden ben ik hem gaan opzoeken op Facebook want ik was nieuwsgierig, maar om nou out of the blue een berichtje op Facebook te sturen.. en wat als ie daarover iets zegt in het echt? Of nog erger, mij afwijst.. ik wil nog wel mijn boodschappen kunnen doen zonder dat het ongemakkelijk gaat worden.

Hebben jullie tips/advies?
Het komt allemaal goed. Ik denk dat iedereen het zo wel een beetje heeft moeten leren?

Ik hoop toch dat je fijne feestdagen hebt. :)
Hoe is het nu met je TO?
Heb je hem nog gezien/ gesproken in de supermarkt?
BaloeBeer schreef:
24-12-2017 17:14
Ik heb de neiging om hem een berichtje te sturen in de trant van ‘Vergeten om te reageren of geen interesse?’ met een grappig poppetje. Maar ik weet dat ik dat niet moet doen.
Absoluut niet doen.
Ten eerste omdat het totaal geen zin heeft; zijn desinteresse is overduidelijk.
Ten tweede omdat je jezelf ermee omlaag haalt ten opzichte van hem.
Ten derde omdat de inhoud van die vraag nergens op slaat; immers als hij interesse had, zou hij het niet zijn vergeten. De of/of opties in die vraagstelling sluiten elkaar dus uit.
Dina80 schreef:
29-12-2017 12:31
Absoluut niet doen.
Ten eerste omdat het totaal geen zin heeft; zijn desinteresse is overduidelijk.
Ten tweede omdat je jezelf ermee omlaag haalt ten opzichte van hem.
Ten derde omdat de inhoud van die vraag nergens op slaat; immers als hij interesse had, zou hij het niet zijn vergeten. De of/of opties in die vraagstelling sluiten elkaar dus uit.
Eens. Ik denk ook dat je je alleen maar rotter gaat voelen als hij weer niet antwoordt. Je schiet er niks mee op. Wel jammer, had het je gegund hoor
Vandaag moest ik nog wat resterende dingen halen en kwam hem tegen en hij zei ‘hoi’ en op een of andere manier - onbewust dus - zei ik ‘hoi’ terug maar minder enthousiast.
Ik heb je verhaaltje ook gevolgd, ik vind het maar een maffe gozer hoor, wat ie ook denkt of vindt, hij had toch kunnen reageren op je berichtje.
Nou, blijkbaar heb je je vergist in hem.
Dat vind ik ook hoor, dat hij wel even had kunnen reageren. Jammer..
BaloeBeer schreef:
31-12-2017 16:21
Vandaag moest ik nog wat resterende dingen halen en kwam hem tegen en hij zei ‘hoi’ en op een of andere manier - onbewust dus - zei ik ‘hoi’ terug maar minder enthousiast.
Vind ik niet zo raar hoor.
Wat al word gezegd hij had je best een berichtje kunnen terug sturen.
Maar gelukkig was het niet heel awkward.
Het was niet awkward maar het voelde voor mij wel lichtelijk ongemakkelijk. Ik vind het nog steeds erg jammer want ik vind hem er wel erg leuk uitzien.

Oh, ik weet niet of ik het al had gezegd maar er is zo'n meisje die vaak met hem samenwerkt, heb haar weleens vermeld hier en vorige week (geloof ik) deed ze best wel afstandelijk tegen mij terwijl het voorheen, toen ik dus nog veel aan die vakkenvuller vroeg en vrij opvallend was naar hem, toen was zij ook best wel overdreven aardig. Ik zoek er niks achter maar het is wel opvallend haha.

Maar goed, hoe dan ook jammer dat het geen leuke date (of meer) heeft opgeleverd.

(Iedereen de beste wensen trouwens!)
anoniem_360167 wijzigde dit bericht op 02-01-2018 00:42
0.37% gewijzigd
Jij ook de beste wensen!

Ik vind het nog steeds top dat je het hebt aangedurfd, en al is de afloop niet zoals je hoopte: je bent wel een ervaring rijker en dat is mooi meegenomen.

Op naar een liefdevol 2018!
BaloeBeer schreef:
01-01-2018 20:53
Het was niet awkward maar het voelde voor mij wel lichtelijk ongemakkelijk. Ik vind het nog steeds erg jammer want ik vind hem er wel erg leuk uitzien.

Oh, ik weet niet of ik het al had gezegd maar er is zo'n meisje die vaak met hem samenwerkt, heb haar weleens vermeld hier en vorige week (geloof ik) deed ze best wel afstandelijk tegen mij terwijl het voorheen, toen ik dus nog veel aan die vakkenvuller vroeg en vrij opvallend was naar hem, toen was zij ook best wel overdreven aardig. Ik zoek er niks achter maar het is wel opvallend haha.

Maar goed, hoe dan ook jammer dat het geen leuke date (of meer) heeft opgeleverd.

(Iedereen de beste wensen trouwens!)
Misschien is zij ook wel verliefd op hem. Is het toevallig een supermarkt die begint met de J? 😉
Voor jou ook de beste wensen.
knopper schreef:
02-01-2018 02:05
Misschien is zij ook wel verliefd op hem. Is het toevallig een supermarkt die begint met de J? 😉
Voor jou ook de beste wensen.
Dan zou ze haar gedrag toch andersom moeten zijn? Ik was vandaag aan de telefoon toen ik langs hem liep en normaal zegt ie dan wel 'hoi' maar nu deed ie dat niet. Ik ben nog wel steeds teleurgesteld (verdriet? geen idee.. maar baal wel)..

Nee. Niet de J.
Misschien is het beter om voorlopig een andere supermarkt te kiezen?
Je bent nu de hele tijd met hem bezig als je naar de supermarkt gaat.
Hoe doet hij, wat zegt hij...
Beter is misschien om afstand te nemen en (voorlopig) bij een andere supermarkt te gaan shoppen?

Voor jou ook de allerbeste wensen!
BaloeBeer schreef:
02-01-2018 14:29
Dan zou ze haar gedrag toch andersom moeten zijn? Ik was vandaag aan de telefoon toen ik langs hem liep en normaal zegt ie dan wel 'hoi' maar nu deed ie dat niet. Ik ben nog wel steeds teleurgesteld (verdriet? geen idee.. maar baal wel)..

Nee. Niet de J.
Ik praat ook niet tegen mensen die aan de telefoon zitten.
Ben ook wel benieuwd hoe het nu met je gaat
lindaatje1900 schreef:
02-01-2018 15:29
Misschien is het beter om voorlopig een andere supermarkt te kiezen?
Je bent nu de hele tijd met hem bezig als je naar de supermarkt gaat.
Hoe doet hij, wat zegt hij...
Beter is misschien om afstand te nemen en (voorlopig) bij een andere supermarkt te gaan shoppen?

Voor jou ook de allerbeste wensen!
Helemaal mee eens. Ik vind het best heftig ook dat je je zo voelt over iemand die je nog nooit gesproken hebt.
Ik vergeet ook af en toe dat het zich afspeelt in een supermarkt met mensen die je nog nooit gesproken hebt en dan het idee hebt dat iemand afstandelijk tegen je is...

Maar goed misschien vind alleen ik dit haha maar ik vind het wel een goeie tip om naar een andere supermarkt te gaan zodat je verder kunt.
Ik denk ook dat dat een goed advies in.
Iets met vuurpijl met je gevoel de lucht in, is niet helemaal gelukt ;)
Hij is duidelijk geweest in dat hij je niet leuk vindt door niet te reageren. Lees dan ook niet meer van alles in hoe hij doet of hoe andere mensen in die supermarkt doen. Ik vind het ook al bijzonder om minder enthousiast 'hoi' te zeggen om zo ook weer eens je teleurstelling te uiten. Groet hem gewoon zoals altijd of ga gewoon echt naar een andere supermarkt.
Ik vind het anders ook een beetje eng worden. Misschien moet je je eens inschrijven op een datingsite.
Het Viva forum is papaja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven