Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 2 januari 2018 om 12:02
Ik kan mij NIET voorstellen dat een moeder die seksuele dingen van een dochter zo expliciet opschrijft.doornroosje9 schreef: ↑02-01-2018 12:00Ah, ik begreep het al niet. Ik dacht 'waarom zou die forummer niet echt zijn?'
En dat topic, kan een troll zijn kan ook echt zijn. Je weet het nooit zeker.
dinsdag 2 januari 2018 om 12:09
Tja, dat verhaal met die stiefdochter is behoorlijk walgelijk en ik geloof dat deze dingen helaas gebeuren en dat er ook vrouwen zijn die de situatie zo expliciet beschrijven op internet (juist ook om van anderen te horen wat zij ervan vinden en of ze niet overreageert.. zulke types zijn heel onzeker).
Heb alleen wel veel argwaan omdat er talloze topics over huiselijk geweld en kindermishandeling zijn geopend door trollen. Dus bij mij ging de trollenradar ook wel af tijdens het lezen van die OP.
Heb alleen wel veel argwaan omdat er talloze topics over huiselijk geweld en kindermishandeling zijn geopend door trollen. Dus bij mij ging de trollenradar ook wel af tijdens het lezen van die OP.
dinsdag 2 januari 2018 om 12:51
Van BKK vliegen naar Luang Prabang in Laos maar die route ken je vast wel.
dinsdag 2 januari 2018 om 13:35
Bedoel je mij? Ben niet nieuw hoorStar² schreef: ↑02-01-2018 11:51We hebben er een nieuwe gezellige schreeuwlelijk bij:
memberlist.php?mode=viewprofile&u=361607
dinsdag 2 januari 2018 om 13:35
Ja jou ja
Nou nieuwe nick dan
dinsdag 2 januari 2018 om 13:41
Hullie van 'microsoft' die in gebrekkig Engels je financiële zaken willen beschermen tegen een zéér naar virus vinden het nooit leuk als je vraagt of hun moeder ook weet dat ze een dief zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 2 januari 2018 om 13:44
Vandaar uit kun je ook naar Luang. Ik heb nog helemaal niks geboekt, alleen de stoelen naar BKK.redbulletje schreef: ↑02-01-2018 13:18Ik vlieg eerst naar Chiang Mai, daar heb ik al een hotelletje voor de eerste 4 nachten.
dinsdag 2 januari 2018 om 13:59
En je wil zeker niet even zeggen wat je vorige nick was?
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 2 januari 2018 om 14:00
blijkbaar vindt de mod het geen punt. er wordt niet ingegrepen. ik heb het ook in het modtopic gemeldKeramiek schreef: ↑02-01-2018 12:09Tja, dat verhaal met die stiefdochter is behoorlijk walgelijk en ik geloof dat deze dingen helaas gebeuren en dat er ook vrouwen zijn die de situatie zo expliciet beschrijven op internet (juist ook om van anderen te horen wat zij ervan vinden en of ze niet overreageert.. zulke types zijn heel onzeker).
dinsdag 2 januari 2018 om 14:06
Nope..sorry
dinsdag 2 januari 2018 om 14:09