eeuwige twijfel :-(

02-01-2018 13:40 14 berichten
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-10-2018 16:35
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
99.94% gewijzigd
Ik denk dat het feit dat je zo twijfelt genoeg zegt. Klinkt allemaal veel te moeilijk. Als hij echt de ware voor je was, dan had je deze twijfel niet.
Alle reacties Link kopieren
jij bent zoveel met jezelf bezig, dat er geen ruimte is voor een ander. Ga aan je issues werken. Maar wees wel duidelijk tegen hem. Laat hem gelukkig worden zonder jou.
Als dit grote liefde was, hoefde je niet zo te twijfelen. Dus nee, afscheid nemen.
Wat eten we vanavond?
lilalinda schreef:
02-01-2018 13:52
jij bent zoveel met jezelf bezig, dat er geen ruimte is voor een ander. Ga aan je issues werken. Maar wees wel duidelijk tegen hem. Laat hem gelukkig worden zonder jou.
+1
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
lilalinda schreef:
+1
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
oh jeetje zeg, dit is wel een oefening voor mij in op mijn handen zitten zeg

waar uit zich dat hoogsensitief zijn in TO?
Lorem Ipsum
Het komt echt over alsof je hem enkel als vriend wil omdat hij zoveel liefde toont, maar verder lijk je je te goed voor hem te voelen en wil je je ook op geen enkele manier aan hem aanpassen.

Ik denk dat het advies van lilalinda het beste advies is wat je kunt krijgen.
lilalinda schreef:
+1

Je hebt het alleen maar over ik, ik, ik. Vriend is niet actief, niet intelligent, hangt aan z'n familie, werkt in een familiebedrijf wat je stom vind. Enz. Enz.

Gun die jongen een leuk leven en verbreek het contact.
Hips, hopsakee en pierlala.
turquasi schreef:
02-01-2018 14:09
oh jeetje zeg, dit is wel een oefening voor mij in op mijn handen zitten zeg
+1 :P
Don't waste your time or time will waste you.
lilalinda schreef:
Dit. Eerlijk gezegd vind ik je ook niet echt klinken als een leuke vriendin.
Ik zou hem iemand anders gunnen die beter bij hem past en wel 100% voor hem gaat.
Merl0t schreef:
02-01-2018 14:24
+1

Je hebt het alleen maar over ik, ik, ik. Vriend is niet actief, niet intelligent, hangt aan z'n familie, werkt in een familiebedrijf wat je stom vind. Enz. Enz.

Gun die jongen een leuk leven en verbreek het contact.
Dit.
De OP komt op mij over alsof je vindt dat je het zelf allemaal héél erg goed doet en dat hij niets presteert.
Ik lees niets leuks..... dus ik zou er mee stoppen ook geen misschien.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
lilalinda schreef:
Ik word van dat korte stukje al moe van je om eerlijk te zijn, je komt heel egocentrisch op me over. Waarom wrok voelen naar zijn ouders bv, omdat ze je vriend claimen? Een simpel nee is voldoende hoor als je niet wil, dat kan je vast wel aangezien je hoger opgeleid bent. Hou die man niet zo aan t lijntje als hij toch niet goed genoeg is voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven