Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 2 januari 2018 om 14:21
"Belgisch" huh?Fizzyhideous schreef: ↑02-01-2018 14:09Ik denk dat het verhaal met de stiefdochter echt is. Of iemand heeft zijn best gedaan op een slechte Belgische spelling. Krijg er de rillingen van..helaas bestaan zulke mensen wel.
Nah, zelf maar eerst je Nederlands leren dan.
Wat dacht je van Vlaams?
dinsdag 2 januari 2018 om 14:23
Ik hoop dat er alsnog wordt ingegrepen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 2 januari 2018 om 14:31
Volgens mij is het zelfs Belgisch-Nederlands en niet Vlaams.Viva-Account schreef: ↑02-01-2018 14:21"Belgisch" huh?![]()
Wat dacht je van Vlaams?
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 2 januari 2018 om 14:36
Het Vlaams is een Nederfrankische variëteit. De term wordt op ten minste vijf manieren gebruikt. Dat zijn, in volgorde van toenemend dialectisme:doornroosje9 schreef: ↑02-01-2018 14:31Volgens mij is het zelfs Belgisch-Nederlands en niet Vlaams.
1.als aanduiding voor het in Vlaanderen geschreven en gesproken Nederlands, zowel omvattende de Nederlandse standaardtaal als de niet-gestandaardiseerde dialecten. Veel taalkundigen vermijden in deze context de term Vlaams en verkiezen de benaming Belgisch-Nederlands of Zuid-Nederlands.
2.als synoniem voor de zogenaamde tussentaal.
3.als aanduiding voor de niet-gestandaardiseerde dialecten van het landsdeel Vlaanderen.
4.als aanduiding van de niet-gestandaardiseerde dialecten van het voormalige graafschap Vlaanderen, dit wil zeggen de huidige provincies West- en Oost-Vlaanderen, het Nederlandse Zeeuws-Vlaanderen en Frans-Vlaanderen.
5.als aanduiding van de niet-gestandaardiseerde West-Vlaamse dialecten van de provincie West-Vlaanderen, het Nederlandse Zeeuws-Vlaanderen en Frans-Vlaanderen. De term West-Vlaams wordt ook weleens in ruime betekenis gebruikt ter aanduiding van deze dialectgroep inclusief Frans- en Zeeuws-Vlaams en het Zeeuws.
dinsdag 2 januari 2018 om 14:54
Over dat staffen, als ik zo'n 'rijbewijs en andere troep te koop' topic wil staffen zie ik vaak dat dat al gebeurd is en kan dat niet meer.doornroosje9 schreef: ↑02-01-2018 14:50Voldoende gestaft en dan is het een troll. Zo werkt het hier.
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 2 januari 2018 om 14:55
Ik neem toch aan dat ze het IP adres checken. Als het geen troll was zou je de TO vragen om de OP aan te passen.doornroosje9 schreef: ↑02-01-2018 14:50Voldoende gestaft en dan is het een troll. Zo werkt het hier.
dinsdag 2 januari 2018 om 15:06
Ja, dat vraag ik me dus af. Als ik een trolltopic open vanaf een ander IP adres, hoe kunnen de mods dan in te weten komen of het een trolltopic is? Tenzij het toevallig een IP adres is van een heel bekende troll, is dit dus onmogelijk.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 2 januari 2018 om 15:10
Nou, er zijn een boel topics verwijderd onder de trollnoemer lately dus ik denk wel dat er IP's vergeleken gaan worden.doornroosje9 schreef: ↑02-01-2018 15:06Ja, dat vraag ik me dus af. Als ik een trolltopic open vanaf een ander IP adres, hoe kunnen de mods dan in te weten komen of het een trolltopic is? Tenzij het toevallig een IP adres is van een heel bekende troll, is dit dus onmogelijk.
dinsdag 2 januari 2018 om 15:43
Ik denk dat jij vast wel begreep wat ik bedoelde..slimmerik. Knap hoor.Viva-Account schreef: ↑02-01-2018 14:21"Belgisch" huh?![]()
Wat dacht je van Vlaams?
Maar goed, toch een troll dus. Gelukkig maar.
dinsdag 2 januari 2018 om 16:31
Hahaha! Pijler viel me eerst niet op, dacht echt 'nee hè, wat nóu weer'.Ana_Isabel2 schreef: ↑02-01-2018 16:28Je zult je " witte mee-eters wat te doen ?" topic per ongeluk maar op de actueel pijler posten ipv "mode en beauty"..
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 2 januari 2018 om 16:32
Ja, de ex van Mia Farrow... Kan even niet op zijn naam komen, maar hij is met de adoptiedochter getrouwd.Fizzyhideous schreef: ↑02-01-2018 14:09Ik denk dat het verhaal met de stiefdochter echt is. Of iemand heeft zijn best gedaan op een slechte Belgische spelling. Krijg er de rillingen van..helaas bestaan zulke mensen wel.
De man heeft recent een nieuwe film uitgebracht. https://nl.wikipedia.org/wiki/Woody_Allen
EDIT: Lees hier dat het nog bestaat. Lees zelf die topics niet. Weet nu waarom.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 02-01-2018 16:33
8.16% gewijzigd
dinsdag 2 januari 2018 om 16:32
Ana_Isabel2 schreef: ↑02-01-2018 16:28Je zult je " witte mee-eters wat te doen ?" topic per ongeluk maar op de actueel pijler posten ipv "mode en beauty"..
dinsdag 2 januari 2018 om 16:38
De pijler was mij ook niet opgevallen. Ik dacht dat iemand wilde koken voor mensen met een blanke huidskleur en vroeg mij af waarom dat speciaal benoemd moest worden.Grobbekuiken_ schreef: ↑02-01-2018 16:31Hahaha! Pijler viel me eerst niet op, dacht echt 'nee hè, wat nóu weer'.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 2 januari 2018 om 16:39
Grobbekuiken_ schreef: ↑02-01-2018 16:31Hahaha! Pijler viel me eerst niet op, dacht echt 'nee hè, wat nóu weer'.
Dat dacht ik in eerste instantie ook.
dinsdag 2 januari 2018 om 16:39
Dit!charlottew88 schreef: ↑02-01-2018 16:38De pijler was mij ook niet opgevallen. Ik dacht dat iemand wilde koken voor mensen met een blanke huidskleur en vroeg mij af waarom dat speciaal benoemd moest worden.
dinsdag 2 januari 2018 om 16:40
Nou ik had alleen een beeld van vieze puistjes voor mij , meer niet.charlottew88 schreef: ↑02-01-2018 16:38De pijler was mij ook niet opgevallen. Ik dacht dat iemand wilde koken voor mensen met een blanke huidskleur en vroeg mij af waarom dat speciaal benoemd moest worden.