Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Fizzyhideous schreef:
02-01-2018 14:09
Ik denk dat het verhaal met de stiefdochter echt is. Of iemand heeft zijn best gedaan op een slechte Belgische spelling. Krijg er de rillingen van..helaas bestaan zulke mensen wel.
"Belgisch" huh? :wtf:
Nah, zelf maar eerst je Nederlands leren dan.
Wat dacht je van Vlaams?
S-Meds schreef:
02-01-2018 14:00
blijkbaar vindt de mod het geen punt. er wordt niet ingegrepen. ik heb het ook in het modtopic gemeld
Ik hoop dat er alsnog wordt ingegrepen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Viva-Account schreef:
02-01-2018 14:21
Wat dacht je van Vlaams?
Volgens mij is het zelfs Belgisch-Nederlands en niet Vlaams.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
02-01-2018 14:31
Volgens mij is het zelfs Belgisch-Nederlands en niet Vlaams.
Het Vlaams is een Nederfrankische variëteit. De term wordt op ten minste vijf manieren gebruikt. Dat zijn, in volgorde van toenemend dialectisme:
1.als aanduiding voor het in Vlaanderen geschreven en gesproken Nederlands, zowel omvattende de Nederlandse standaardtaal als de niet-gestandaardiseerde dialecten. Veel taalkundigen vermijden in deze context de term Vlaams en verkiezen de benaming Belgisch-Nederlands of Zuid-Nederlands.
2.als synoniem voor de zogenaamde tussentaal.
3.als aanduiding voor de niet-gestandaardiseerde dialecten van het landsdeel Vlaanderen.
4.als aanduiding van de niet-gestandaardiseerde dialecten van het voormalige graafschap Vlaanderen, dit wil zeggen de huidige provincies West- en Oost-Vlaanderen, het Nederlandse Zeeuws-Vlaanderen en Frans-Vlaanderen.
5.als aanduiding van de niet-gestandaardiseerde West-Vlaamse dialecten van de provincie West-Vlaanderen, het Nederlandse Zeeuws-Vlaanderen en Frans-Vlaanderen. De term West-Vlaams wordt ook weleens in ruime betekenis gebruikt ter aanduiding van deze dialectgroep inclusief Frans- en Zeeuws-Vlaams en het Zeeuws.
Ah, het was dus toch een troll.
Ik dacht dat Vlaams niet officieel was? Maar ik kan me vergissen hoor.
Ik las het topic vanmorgen, en toen ben ik even een half uurtje op mijn handen gaan zitten. Ik hóóp dat het nep was.
Don't waste your time or time will waste you.
yasmijn schreef:
02-01-2018 14:43
Ah, het was dus toch een troll.
Voldoende gestaft en dan is het een troll. Zo werkt het hier.
doornroosje9 schreef:
02-01-2018 14:50
Over dat staffen, als ik zo'n 'rijbewijs en andere troep te koop' topic wil staffen zie ik vaak dat dat al gebeurd is en kan dat niet meer.
There is always something happening, and it's usually right now
doornroosje9 schreef:
02-01-2018 14:50
Ik neem toch aan dat ze het IP adres checken. Als het geen troll was zou je de TO vragen om de OP aan te passen.
En daarbij kan een bericht maar één keer gestaft worden, je krijgt de melding als je staft: dit bericht is al succesvol gemeld.
yasmijn schreef:
02-01-2018 14:55
Ik neem toch aan dat ze het IP adres checken. Als het geen troll was zou je de TO vragen om de OP aan te passen.
Ja, dat vraag ik me dus af. Als ik een trolltopic open vanaf een ander IP adres, hoe kunnen de mods dan in te weten komen of het een trolltopic is? Tenzij het toevallig een IP adres is van een heel bekende troll, is dit dus onmogelijk.
doornroosje9 schreef:
02-01-2018 15:06
Ja, dat vraag ik me dus af. Als ik een trolltopic open vanaf een ander IP adres, hoe kunnen de mods dan in te weten komen of het een trolltopic is? Tenzij het toevallig een IP adres is van een heel bekende troll, is dit dus onmogelijk.
Nou, er zijn een boel topics verwijderd onder de trollnoemer lately dus ik denk wel dat er IP's vergeleken gaan worden.
yasmijn schreef:
02-01-2018 12:44
Over 6 weken inderdaad Bangkok en vandaar uit denk ik Laos. Maar dat weten we nog niet, het plan is altijd dat er geen plan is. :proud:
Fijn vooruitzicht!
..
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 02-01-2018 15:34
Reden: moe5t niet hier
99.46% gewijzigd
Viva-Account schreef:
02-01-2018 14:21
Wat dacht je van Vlaams?
Ik denk dat jij vast wel begreep wat ik bedoelde..slimmerik. Knap hoor.
Maar goed, toch een troll dus. Gelukkig maar.
Je zult je " witte mee-eters wat te doen ?" topic per ongeluk maar op de actueel pijler posten ipv "mode en beauty"..
Ana_Isabel2 schreef:
02-01-2018 16:28
Je zult je " witte mee-eters wat te doen ?" topic per ongeluk maar op de actueel pijler posten ipv "mode en beauty"..
Hahaha! Pijler viel me eerst niet op, dacht echt 'nee hè, wat nóu weer'.
There is always something happening, and it's usually right now
Fizzyhideous schreef:
02-01-2018 14:09
Ik denk dat het verhaal met de stiefdochter echt is. Of iemand heeft zijn best gedaan op een slechte Belgische spelling. Krijg er de rillingen van..helaas bestaan zulke mensen wel.
Ja, de ex van Mia Farrow... Kan even niet op zijn naam komen, maar hij is met de adoptiedochter getrouwd.
De man heeft recent een nieuwe film uitgebracht. https://nl.wikipedia.org/wiki/Woody_Allen

EDIT: Lees hier dat het nog bestaat. Lees zelf die topics niet. Weet nu waarom.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 02-01-2018 16:33
8.16% gewijzigd
Ana_Isabel2 schreef:
02-01-2018 16:28
:proud:
.
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 02-01-2018 16:40
97.10% gewijzigd
Grobbekuiken_ schreef:
02-01-2018 16:31
De pijler was mij ook niet opgevallen. Ik dacht dat iemand wilde koken voor mensen met een blanke huidskleur en vroeg mij af waarom dat speciaal benoemd moest worden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Grobbekuiken_ schreef:
02-01-2018 16:31
:-D
Dat dacht ik in eerste instantie ook.
charlottew88 schreef:
02-01-2018 16:38
De pijler was mij ook niet opgevallen. Ik dacht dat iemand wilde koken voor mensen met een blanke huidskleur en vroeg mij af waarom dat speciaal benoemd moest worden.
Dit! :-D
charlottew88 schreef:
02-01-2018 16:38
Nou ik had alleen een beeld van vieze puistjes voor mij , meer niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven