Vrouw bekend affaire
woensdag 3 januari 2018 om 00:41
Tsja... even kort door de bocht misschien maar waardoor weet jij zeker dat het de IVF poging is geweest die haar zwanger heeft gemaakt? Lees immers dat jij degene bent die vooraf al wist dat er ivf moest worden geregeld? Zij is dus niet degene bij wie ivf nodig was? Misschien weet ik wellicht te weinig van ivf hoor, kan.
enn wijzigde dit bericht op 03-01-2018 00:43
0.31% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 3 januari 2018 om 00:41
Je zegt: ofwel probeer ik met haar verder te gaan en ga ik een zeer moeilijke toekomst tegemoet met veel stress door wantrouwe in haar. Ik zal haar NOOIT meer vertrouwen!!!
Mooi voornemen om haar nooit meer te vertrouwen. Verder is het duidelijk. Succes dan maar.
Als dat de enige optie is zal je wel moeten, toch?
Mooi voornemen om haar nooit meer te vertrouwen. Verder is het duidelijk. Succes dan maar.
Als dat de enige optie is zal je wel moeten, toch?
woensdag 3 januari 2018 om 00:42
En verder eens met deze post,
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 3 januari 2018 om 00:44
Weet je niet, en TO nu al helemaal niet. Ik zou echt de tijd het werk laten doen.
woensdag 3 januari 2018 om 00:45
Die relatie kan nooit meer lukken als je geen vertrouwen hebt. Kap ermee en laat het kind testen op jouw DNA als je niet heel, heel zeker weet dat ze niet zwanger heeft kunnen worden van iemand anders (de Spaanse barkeeper toen jullie daar een paar weken waren?)
anoniem_67dfd0d38a1ae wijzigde dit bericht op 03-01-2018 00:46
0.96% gewijzigd
woensdag 3 januari 2018 om 00:46
Terechte opmerking maar het kind is zeker mijn kind, zij kan niet op natuurlijke manier zwanger geraken.Enn schreef: ↑03-01-2018 00:41Tsja... even kort door de bocht misschien maar waardoor weet jij zeker dat het de IVF poging is geweest die haar zwanger heeft gemaakt? Lees immers dat jij degene bent die vooraf al wist dat er ivf moest worden geregeld? Zij is dus niet degene bij wie ivf nodig was? Misschien weet ik wellicht te weinig van ivf hoor, kan.
woensdag 3 januari 2018 om 00:47
Aha ok! Helder.
woensdag 3 januari 2018 om 00:50
Oh Ok, Naja Tomdom, misschien dan toch ook een test.
woensdag 3 januari 2018 om 00:54
Ik zeg altijd waar een wil is, is een weg!
Het kindje is nog niet geboren en ik heb geen kinderen en ook geen ervaring. Maar vaak hoor ik van mijn omgeving dat de eerste levensjaren van een kindje het belangrijkst zijn.
Maak met jezelf de afspraak dat je het een x aantal jaren de kans geeft, bijvoorbeeld tot dat de kleine uit de luiers is of de nachten kan doorslapen?
En volgende afspraak is, wanneer jullie ruzies gepaard gaan met met gescheld en geschreeuw ook direct stoppen.
Alles gaat met tegenslagen maar als jullie dit overleven!!
Het kindje is nog niet geboren en ik heb geen kinderen en ook geen ervaring. Maar vaak hoor ik van mijn omgeving dat de eerste levensjaren van een kindje het belangrijkst zijn.
Maak met jezelf de afspraak dat je het een x aantal jaren de kans geeft, bijvoorbeeld tot dat de kleine uit de luiers is of de nachten kan doorslapen?
En volgende afspraak is, wanneer jullie ruzies gepaard gaan met met gescheld en geschreeuw ook direct stoppen.
Alles gaat met tegenslagen maar als jullie dit overleven!!
woensdag 3 januari 2018 om 00:57
Wat een puinhoop heeft je vrouw ervan gemaakt. Vind het oprecht klote voor je. Ik snap waarom je zegt dat je het haar nooit vergeeft want het is nog zo vers allemaal. Wat het nog zuurder maakt is dat de affaire en heel lang geduurd heeft en ze bekende pas toen het niet meer lukte om het verborgen te houden voor je. Uiteindelijk moet je bedenken of je hier mee kan leven.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Joh, neem gewoon stap voor stap de tijd om ervoor jezelf uit te komen wat jou het best past. Zie de aankomende tijd gewoon als een grijs gebied waarin jij voor jezelf met behulp van deze therapeut gaat bepalen wat je nou eigenlijk wel en niet kan en/of wil bieden. Het siert je dat jij die tijd wil nemen, juist omdat jullie kindje geboren gaat worden. Wat de keuze van jou uiteindelijk ook zal gaan zijn; jij kunt dan later altijd tegen jezelf (en waar nodig tegen kind zeggen) dat jij alle tijd hebt genomen om tot een goed besluit te komen. Zodra jij volledig en goed achter een besluit staat, kan jij het naar jezelf (en waar nodig naar hem/haar) verantwoorden waarom jij dit besluit hebt genomen. En daar draait het jou uiteindelijk toch om?
enn wijzigde dit bericht op 03-01-2018 01:05
3.44% gewijzigd