Tomcat legt kaarten - eerste drie mensen

03-01-2018 10:31 14 berichten
Hoi allemaal, voor de eerste drie mensen leg ik kaarten, feedback is verplicht.
Stel je vraag en leg uit wat de situatie is.
Alle reacties Link kopieren
Beste tomcat, wat gaat de liefde mij brengen tussen Mathieu en mij?Wij draaien inmiddels al maanden om elkaar heen. Ik ben erg benieuwd of dit nog tot een relatie gaat uitgroeien.
Tomcat wat brengt 2018 mij op werkgebied? Moet ik het aanbod aannemen wat ik nu gekregen heb of moet ik wachten.
anoniem_280063 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 10:36
46.75% gewijzigd
geneet van 't laeve
Beste Tomcat!
Ik zou graag willen weten of het mijn broer lukt uit zijn dal te klimmen dit jaar, of dat het nog veel erger wordt allemaal
heb je een leuk oud en nieuw gehad tomcat? ik viste achter het net :hihi:
Lorem Ipsum
Mieky80 schreef:
03-01-2018 10:32
Beste tomcat, wat gaat de liefde mij brengen tussen Mathieu en mij?Wij draaien inmiddels al maanden om elkaar heen. Ik ben erg benieuwd of dit nog tot een relatie gaat uitgroeien.
een van beiden heeft meerdere liefdes tegelijk in stand gehouden, niet per se relaties van maar een sterke romantische interesse bij meer dan 1 in ieder geval, mogelijk is dat een reden van het draaien?
Op dit moment kan je je intuïtie volgen, als het goed voelt benader hem dan romantisch, heb je achterdocht houdt dan afstand.
Er is een verborgen invloed van zachtheid, open staan voor liefde.
Als obstakel komt naar voren het afronden van een fase..1 van beiden lijkt nog niet helemaal klaar, heeft misschien nog wat te verwerken of moet nog wat vertrouwen bouwen..na de afronding kan de nieuwe fase onbelemmerd beginnen.
De omgeving heeft niet helel veel opzienbarende invloed, anders dat dat elke actie zijn logische reactie zal hebben, je zal niet wegkomen zonder die reactie.
Wat je zelf kan doen is zaken goed op waarde schatten, staan jullie er hetzelfde en evenwecihtig in?
De waarschijnlijke uitkomst is overvloed en vruchtbaarheid, ik denk dat het een relatie kan worden.
Baankje1 schreef:
03-01-2018 10:35
Tomcat wat brengt 2018 mij op werkgebied? Moet ik het aanbod aannemen wat ik nu gekregen heb of moet ik wachten.
Wat ik krijg is dat je nog in een langdurig traject of project zit waar je aandacht en hart bij zit, verborgen hierbij is dat dit zich flink zal uitbetalen..er ligt nog een rijke oogst verborgen voor je.
Je loyaliteit lijkt een obstakel voor je en je omgeving geeft aan dat je al een tijdje onderweg bent naar betere tijden, dat gaat langzaam maar zeker.
Als actie wordt je aangeraden om te onderzoeken of je niet zaken kan combineren, is de aard van het aanbod dusdanig dat het exclusief moet of is er misschien iets mogelijk aan combineren van zaken?

De waarschijnlijke uitkomst is dat je er prima uitkomt, erkenning en waardering voor je prestaties, aan die prestaties hangt een duidelijke invloed van leren, jezelf ontwikkelen.
tomcat schreef:
03-01-2018 10:43
een van beiden heeft meerdere liefdes tegelijk in stand gehouden, niet per se relaties van maar een sterke romantische interesse bij meer dan 1 in ieder geval, mogelijk is dat een reden van het draaien?
Dit herken ik niet. Kan het ook uitgelegd worden als nog zaken moeten afsluiten? Beide hebben wij niet de meest ideale voorgeschiedenis wat betreft relaties, beide gekwetst.

Op dit moment kan je je intuïtie volgen, als het goed voelt benader hem dan romantisch, heb je achterdocht houdt dan afstand.
Er is een verborgen invloed van zachtheid, open staan voor liefde.
Als obstakel komt naar voren het afronden van een fase..1 van beiden lijkt nog niet helemaal klaar, heeft misschien nog wat te verwerken of moet nog wat vertrouwen bouwen..na de afronding kan de nieuwe fase onbelemmerd beginnen.
Zie mijn reactie hierboven. Dus dit klopt.

De omgeving heeft niet helel veel opzienbarende invloed, anders dat dat elke actie zijn logische reactie zal hebben, je zal niet wegkomen zonder die reactie.
wat bedoel jij hiermee?

Wat je zelf kan doen is zaken goed op waarde schatten, staan jullie er hetzelfde en evenwecihtig in?
De waarschijnlijke uitkomst is overvloed en vruchtbaarheid, ik denk dat het een relatie kan worden.
Bedankt voor jouw legging! Ik hoop dat jij bovenstaande punten nog iets kunt verduidelijken.
Alpiniste schreef:
03-01-2018 10:35
Beste Tomcat!
Ik zou graag willen weten of het mijn broer lukt uit zijn dal te klimmen dit jaar, of dat het nog veel erger wordt allemaal
Lastig zonder de aarde van zijn dal te kennen.

Ik krijg een langdurige inspanning in het verleden waar je broer veel tijd en aandacht aan gaf maar in het heden lijkt dat voorbij te zijn en wordt het tijd voor afsluiten en een nieuw "iets" starten.
Verborgen voor hem ligt dat hij wel op waarde beloond zal worden, zijn inspanningen zijn gezien en worden op waarde geschat.
Er komt nieuws dat spanning en opwinding brengt maar vreemd genoeg zal dit als obstakel werken..misschien wil hij wel maar kan hij niet..durft hij niet?
Ook de omgeving is in lijn met de opwinding, beweging, verhuizing, actie, energie.
Wat je broer het best kan doen is dit alles planmatig bekijken, stapje voor stapje plannen en zich aan die plannen houden, dan is er een zeer goede kns dat de plannen slagen.
Als waarschijnlijke uitkomst krijg ik iets met contracten of juridisch..geen idee hoe dit naar zijn dal refereert maar je kan denken aan contracten op het werk, rechtszaken die gewonnen worden, aankoop of verkoop van huizen..officiele zaken.
turquasi schreef:
03-01-2018 10:36
heb je een leuk oud en nieuw gehad tomcat? ik viste achter het net :hihi:
Oh nee, helemaal niet zelf..meer alsof ik in een filmhuisfilm meespeelde, en dan niet zo'n vrolijke maar zo'n emotioneel drama met veel zwijgende scene's enzo.
Nou ja de vuurwerkscene met de kinderen was wel geweldig in beeld gebracht, daar spatte het plezier en de liefde vanaf ;-D

Als je achter het net met een kaart voor 2018 bedoelde

Geluk, blijdschap , plezier, liefde, feest

Jouw 2018 zit geramd volgens die kaart ;)
Tomcat Wow, dit is heel duidelijk en alles kan ik plaatsen. Ik weet nu dat ik nog meer mijn gevoel moet blijven volgen.
geneet van 't laeve
oh oh, ik ben blij dat de kinderen blij waren en je daarvan kon genieten, ik vind het maar vreemd dat je in zo'n gezelschap zou zijn tomcat... je lijkt me leuk

lief dat je nog een kaart voor me wilde trekken ook, ik heb het zelf al een tijdje niet aangedurfd. Er gaat momenteel zoveel goed dat om meer (inzicht/duidelijkheid) durven vragen wat ondankbaar lijkt....
Lorem Ipsum
tomcat schreef:
03-01-2018 10:55
Lastig zonder de aarde van zijn dal te kennen.

Ik krijg een langdurige inspanning in het verleden waar je broer veel tijd en aandacht aan gaf maar in het heden lijkt dat voorbij te zijn en wordt het tijd voor afsluiten en een nieuw "iets" starten.
Verborgen voor hem ligt dat hij wel op waarde beloond zal worden, zijn inspanningen zijn gezien en worden op waarde geschat.
Er komt nieuws dat spanning en opwinding brengt maar vreemd genoeg zal dit als obstakel werken..misschien wil hij wel maar kan hij niet..durft hij niet?
Ook de omgeving is in lijn met de opwinding, beweging, verhuizing, actie, energie.
Wat je broer het best kan doen is dit alles planmatig bekijken, stapje voor stapje plannen en zich aan die plannen houden, dan is er een zeer goede kns dat de plannen slagen.
Als waarschijnlijke uitkomst krijg ik iets met contracten of juridisch..geen idee hoe dit naar zijn dal refereert maar je kan denken aan contracten op het werk, rechtszaken die gewonnen worden, aankoop of verkoop van huizen..officiele zaken.

Wow Tomcat, ja, past helemaal, hij heeft zware faalangst en kan niet werken, maar wil heel graag. En dat terwijl hij een supergoede en voor werknemers een geweldige studie heeft.
Ik wil hem helpen, maar hij weigert hulp, dus hij zit in een vicieuze cirkel.
Ik hoop, dat het allemaal goedkomt.

Heel erg bedankt!!

En jammer dat je geen leuke jaarwisseling had, ik ook niet, heb een suffe en koude familie (en ben dus de enige die probeert mn broertje te helpen).
Hoi Tomcat zie je een succesvolle carriereswitsch bij mij #durftevragen :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven