Raak schieten in 2016

23-06-2016 20:16 2427 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic kletsen we over zwanger worden. Sommigen van ons zijn inmiddels al zwanger dus we hopen dat dit langzaamaan een schrijfgroepje voor zwangeren wordt! We trekken nu al een tijdje samen op en kennen elkaars verhalen. We kunnen nieuwe schrijfsters niet weigeren, maar het is erg prettig om het overzichtelijk te houden om zo elkaars verschillende trajecten goed te kunnen blijven volgen.

naamrondenodraak?bijzonderhedenpatsy84315/9 2e kindje, 28 juli uitgerekendpadme84211/7 1e kindje, uitgerekend 31/3/17, een zoonMissFields24/9 1e kindje, 23 juni uitgerekend, een zoonDock1938222/7 2e kindje, uitgerekend 28 maart, een dochterIkkebenik111-22/7 2e kindje, uitgerekend 18 maart, een zoonEach28/9 1e kindje, uitgerekend 16 juni, een dochterKoortje1451511/111e kindjeThjs622 of 23/011e kindjeRosie198994/8 1e kindje, uitgerekend 16 april, een zoonOreo_229/9 1e kindjeMince1 1e kindje, 15 mei uitgerekend, een zoonRieta12344/12 1e kindjeDaantje1987425/11

Knyn, Rubber_Ducky, Huismus5, Frazer en Wortelsap: jullie hebben al een tijd niet meer gereageerd, dus voor het overzicht zijn jullie even uit de tabel gehaald. Mochten jullie er weer in willen, dan kan dat natuurlijk!!

Mutsie91 staat even on hold ivm een grote reis. Als je weer zover bent ben je weer van harte welkom in de tabel, Mutsie!
Lief dat je het nog even uit komt leggen Padme :)

Ik wist niet of dat groepje ook daadwerkelijk nog bestond, ik vind mezelf al iets te whatsapp verslaafd om daar nog groepen aan toe te voegen vandaar dat ik er niet in zit.

Hier 1 augustus met een goede bevalling bevallen van een healthy baby boy, we maken het goed met zn allen. Het ga jullie goed!

thjs zet m op!
Veel geluk met alle babies dames! En thjs ik lees hopelijk gauw mooi nieuws van je! Wie weet schrijven we nog samen in een uitgerekend in topic over een tijdje :-)
Hier op 18 augustus bevallen van een gezonde zoon (3kg760 en 51 cm)
Lion is de naam.
Natuurlijke bevalling maar nadien epidurale gehad wegens bloedverlies wat zeniet konden stoppen..
Moesten dus eens goed kunnen kijken en naaien, zonder verdoving zou dat teveel pijn gedaan hebben...
Heel zwak geweest nadien want had veel bloed verloren.
Nu stilaan terug aangesterkt, Lion ondertussen bijna 1 maand (wat gaat dat snel :facepalm: )
Soms is het lastig als hij huilbuien heeft en hij moeilijk getroost kan worden, maar we genieten toch van elk momentje :-D
Hij is superlief...

Thjs, spannend zeker voor jullie nu?
Hopelijk weet jenu snel meer of kan je ons hier heel snel nieuws komen vertellen...
Succes ermee!
Hai meiden,

Sorry voor late reactie. Afgelopen maandag naar de gyn geweest voor onze uitslagen.
Bij mij is alles goed, bloed, echo etc
Alleen mijn vriend heeft heel erg weinig zaad.
Dus een kindje op natuurlijkere manier gaat het bijna niet worden, tenzij er een wonder gebeurt.
Aankomende week heeft hij nog onderzoeken en opnieuw zaad inleveren en dan hebben we 30 okt daar uitslag van en gaan we bespreken wat voor traject we ingaan, Ivf- icsi dus het is allemaal erg spannend.
Heel erg spannend, maar ergens wel opgelucht dat je nu iets meer weet 'hoe het zit'? En is het ergens niet een klein beetje gunstig te noemen dat het met jou allemaal wel goed is? Ik zeg het een beetje knullig, maar een toekomstig kindje moet toch in jouw lichaam gaan groeien, met dat zaad van je man valt nog wel wat te regelen, als ik andere topics hier zo lees. Al zou 'de natuurlijke weg' natuurlijk wel het meest fijn zijn...
ja zeker, heel erg fijn dat we nu weten wat er aan de hand is waarom het niet lukte.
en ook heel erg fijn om te weten dat ik gezond en dat alles goed is bij mij.
ja ben af en toe ff beetje aan het inlezen, we wachten de andere onderzoeken nog even verder af en dan kunnen we ons echt ergens op richten
Nou Thjs, goed dat je weet dat alles oke is met je ...
Wel een beetje balen voor je vriend zeker? Kan me voorstellen dat een man daar niet zo blij mee is als ze zoiets te horen krijgen.
Ben benieuwd wanneer jullie een wondertje gegund zal zijn :-D
Succes!
Vandaag heb je de uitslag gehad Thjs! Hopelijk was die een beetje gunstig!
Hai allemaal,

Tis hier ook erg rustig zie ik!
De uitslagen van maandag waren niet beter geworden. Dus we moeten echt icsi traject in.
8 nov hebben we intake en daarna gaat het allemaal gebeuren.
Nu wachten op mijn menstruatie om dan gelijk te beginnen met de pil..
Dus aan de ene kant gaat het al vrij snel!

Hoe gaat het hier verder?
Succed Thjs! Hopelijk gaat het nu heel snel.
Hier gaat alles best wel goed.
Alleen heeeeel moe, wat droom ik ervan om nog eens 8 uur aan 1 stuk te slapen :p voorlopig kom ik er eeeeecht nog niet :)
Hoe gaat het hier met iedereen?
Thjs, ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat...?
Ik hoop dat het allemaal goed vlot en dat je snel superleuk nieuws kan melden hier :bigkiss:
voor allen een gelukkig nieuwjaar!
Gelukkig nieuwjaar!

Ben ook benieuwd hoe het met je is thjs!

Hier volop bezig met zwanger worden en ik hoop dit weekend te weten of het raak is of niet. Ronde 2 is dit. Dus niet in 1 keer raak zoals bij mijn eerste. Spannend weer hoor!
Hoi meiden de beste wensen voor 2018!

Het eerste traject hebben we gehad. 6 eitjes waarvan 3 bevrucht en 8 cellig waren op dag 3. 1 daarvan is terug geplaatst, maar heeft zich helaas niet ingenesteld. Nu nog 2 cryo’ s in de vriezer. Daar hebben we volgende week een gesprek over. Dus spannend allemaal.

Gisteren voor het eerst acupunctuur gehad, maar denk niet dat het echt iets voor mij is. Je moet je voeding aanpassen, je moet ovulatie testen extra bijhouden. Elke week terug komen voor te prikken en tijdens de terugplaatsing, moet je 2 keer op dezelfde dag komen.. en een half uur lang stil liggen in een kamertje met naaltjes in je lichaam... Hmm moet het nog even over me heen laten komen, Ohja en het is best prijzig..

Hebben jullie ervaring met acupunctuur?!

Hoe is het verder met jullie en de baby’ s
Hé wat leuk dames!! Wat een spannende tijd Thjs!! Heel veel succes! En ook vlammetje, spannend hoor!!
Geen ervaring met acupunctuur Thjs, sorry...
Met Nikki gaat het super! 6 maanden alweer!
Hier ook geen ervaring met acupunctuur. Ik heb een naaldenangst, dus gaat er ook nooit inzitten ben ik bang :mrgreen:

Met mijn zoontje gaat het goed! Hij kan sinds een dag of 2 zelf lopen achter een loopwagen o_o En het is een fors kereltje, dus heb ook echt al een heel tijdje geen 'baby-gevoel' meer.

Jeetje thjs, je zit echt middenin het traject! Weet je al meer over een volgende terugplaatsing? En Vlammetje, was het raak?
Oh helemaal vergeten hier te melden. Ja het was dik raak! Enorm duidelijke streep dus als alles goed gaat krijgen wij half september een tweede kindje!

Het baby achtige gaat er snel vanaf he! Dat had ik ook bij onze dochter.
Jeeeej Vlammetje :cheer2: Gefeliciteerd!!
jJetje mina padme wat gaat dat snel zeg!

Gefeliciteerd vlammetje! :cheer2:
heb je verder echt symptomen?
voel je je verder goed?

icsi 1.2 is een feit, we hebben vandaag gesprek gehad en gaan de cryo in mijn volgende cyclus terugplaatsen. Ik krijg daarvoor wel ondersteuning van medicatie, omdat mijn eigen cyclus onregelmatig is. Ze gaven wel aan dat er goeie kansen zijn bij een cryo terugplaatsing, dus dat geeft zeker goeie hoop:D
Hoop alleen dat ze goed de vriezer uitkomen en we ook echt een terugplaatsing hebben, liggen er 2 in de vriezer...
Oh ik hoop het voor je Thjs! Wat spannend!

Mijn symptomen vallen mee. Maar dat was in mijn eerste zwangerschap ook zo. Beetje pijn in mijn buik af en toe, beetje moe en soms wat duizelig. Maar dat duurt dan kort. En ik denk dat ik 2 keer een vlaagje misselijkheid heb gemerkt. Ook dat dan heel kort. Het lange wachten is aangebroken. 22 feb heb ik de eerste echo. Geduld is een schone zaak..
Hoe gaat het nu met je vlammetje?

En Thjs, met jou?
Ik doe nog even een poging :-D

Ik ben zooo benieuwd hoe het gaat met vlammetje... :hihi:

Thjs, is het bij jullie ondertussen al gelukt?
(ik hoop het zo hard!)
Hey ik heb het berichtje niet eerder gezien! Het gaat goed hier! Inmiddels 24 weken zwanger en een flinke buik. Alles zover helemaal goed, we verwachten opnieuw een dochter! Al lekker aan het nestelen en de kleine beweegt flink in mijn buik. Wat blijft dat toch bijzonder.
Ik heb niet veel kwaaltjes alleen ben ik een stuk vermoeider omdat er natuurlijk al een kleine meid rondloopt die aandacht wil. En wat last van mijn rug en de buik gaat soms al wat in de weg zitten.

Ik hoop ook dat het bij Thjs goed nieuws is!
Wanneer ben je precies uitgerekend Vlammetje?
Succes verder hoor!
@rieta, Ik ben 15 september uitgerekend en nu ruim 36 weken alweer! Spannend
Nou dat is inderdaad spannend dan Vlammetje!!
Geniet nog even van de laatste loodjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven