Antidepressiva vergeten.
vrijdag 5 januari 2018 om 16:07
Ik heb rond oud & nieuw vergeten nieuwe Amitrityline 10mg te bestellen en kwam er wat te laat achter dat ze op waren, vandaag eindelijk nieuwe binnen en snel 1tje genomen. ( heb 10 dagen gemist. ) en ben er zo ziek van geworden de afgelopen 3 dagen, ben zojuist bij de dokter geweest om advies en die raade aan gauw 1 in te nemen.
Mijn vraag is hoe lang duurt het ongeveer voor het weer is opgenomen in mijn bloed? aangezien ik het ongeveer 10 dagen niet heb binnen gekregen, ik hoop dat de misselijkheid / duizeligheid over is zodra het weer is aangevuld in mijn bloed.
Iemand hier ervaring mee?
( ik weet het, dom dat ik geen nieuwe had besteld! maar was er van overtuigd dat ik nog een pakje had liggen. )
Mijn vraag is hoe lang duurt het ongeveer voor het weer is opgenomen in mijn bloed? aangezien ik het ongeveer 10 dagen niet heb binnen gekregen, ik hoop dat de misselijkheid / duizeligheid over is zodra het weer is aangevuld in mijn bloed.
Iemand hier ervaring mee?
( ik weet het, dom dat ik geen nieuwe had besteld! maar was er van overtuigd dat ik nog een pakje had liggen. )
vrijdag 5 januari 2018 om 16:28
Ik weet niet zeker of het 10 dagen is, maar zal rond de 8dagen zijn en sinds 3 dagen klachten, ben bij de huisarts geweest en die zegt dat gauw na het innemen de misselijkheid over moet zijn, tis inmiddels al een paar uur terug maar voel me nogsteeds niet goedsprokkelientje schreef: ↑05-01-2018 16:14Ook een vraag over bijwerkingen kun je het best bespreken met je psychiater dan wel behandelend arts.
10 dagen is wel fors qua vergeten van anti depressiva maar nogmaals...arts.
vrijdag 5 januari 2018 om 16:35
Nee helaas.. meteen nadat ik erachter kwam besteld over de telefoon, alleen toen ik ze op zou halen waren ze er nog niet. vandaag waren ze er pas
vrijdag 5 januari 2018 om 16:36
Voortaan even vragen of een andere apotheek wel heeft.timmeeh schreef: ↑05-01-2018 16:35Nee helaas.. meteen nadat ik erachter kwam besteld over de telefoon, alleen toen ik ze op zou halen waren ze er nog niet. vandaag waren ze er pasvast door kerst / oud en nieuw drukte.. ook had ik eerst nergens last van dus had niet zoiets om er nogmaals achteraan te bellen
Sowieso raar, ze hebben vaak wel oor een paar dagen liggen.
vrijdag 5 januari 2018 om 16:41
Zoiets hoorde ik idd ook van een kennis vanmiddag, maar hier was ik niet van op de hoogte.. had ik dat eerder geweten had ik het zeker gedaan, goeie tip mocht ik het weereens vergeten. ( ga ik niet vanuit haha
vrijdag 5 januari 2018 om 16:58
Zet anders een melding in je agenda, een week voordat het opraakt.
vrijdag 5 januari 2018 om 18:20
vrijdag 5 januari 2018 om 19:13
Dat mag niet van de verzekering. Er mag niet voor langer dan 3 maanden meegegeven worden.miedo schreef: ↑05-01-2018 18:20Hier probeer ik altijd extra voorraad te hebben.
helaas mag dat niet van de huisarts.
Belachelijke regel.
Ik gebruik dat al meer dan 10 jaar.
Zit er hard over te denken dan maar bij Efarma te gaan.
Daar krijg je na 1 recept automatisch steeds herhaling thuisgestuurd.Veel klantvriendelijker!!
Medicatie over de post mag volgens mij helemaal niet.