Onzeker over buik
vrijdag 5 januari 2018 om 22:30
Hi allemaal,
Laatste tijd zit ik vaker te piekeren over mijn buik. Ik ben nog een jonge meid en vergelijk me ontzettend vaak met meiden van instagram etc. Mooie strakke buik en als ik dan naar mezelf kijk ik heb niet een strakke buik en als ik zit kan ik zo makkelijk vel vast pakken van mijn buik..
Soms maakt me dat onzeker dan denk ik dat zullen veel jongere meiden niet hebben. Misschien is mijn beeld te idealistisch maar ik pieker er vaak over.
Laatste tijd zit ik vaker te piekeren over mijn buik. Ik ben nog een jonge meid en vergelijk me ontzettend vaak met meiden van instagram etc. Mooie strakke buik en als ik dan naar mezelf kijk ik heb niet een strakke buik en als ik zit kan ik zo makkelijk vel vast pakken van mijn buik..
Soms maakt me dat onzeker dan denk ik dat zullen veel jongere meiden niet hebben. Misschien is mijn beeld te idealistisch maar ik pieker er vaak over.
anoniem_329251 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 00:12
1.31% gewijzigd

vrijdag 5 januari 2018 om 22:52
Die dames komt het niet aangewaaid. Die steken er tijd moeite en energie in.
Vriendin van mij heeft een prachtige platte buik. Maar die doet WEL braaf elke dag haar buikspier oefeningen, push ups en loopt hard.
Ik hang op de bank te forummen en eet een zak chips. En heb overduidelijk geen platte buik.
Als je iets wil, moet je er tijd, energie en moeite in steken. En anders niet zeuren.
Vriendin van mij heeft een prachtige platte buik. Maar die doet WEL braaf elke dag haar buikspier oefeningen, push ups en loopt hard.
Ik hang op de bank te forummen en eet een zak chips. En heb overduidelijk geen platte buik.
Als je iets wil, moet je er tijd, energie en moeite in steken. En anders niet zeuren.

vrijdag 5 januari 2018 om 23:01

vrijdag 5 januari 2018 om 23:22

vrijdag 5 januari 2018 om 23:25
Op mijn 22ste lag ik echt niet meer te navelstaren. Ik ging gewoon op pad met mijn vetrollen en puisten en ik was nog steeds een knappe meid waar de jongens voor in katzwijm vielen.
Social media heeft mij nooit gek gemaakt en jij weet ook best dat het allemaal zo fake is als de neten.
Je gelooft toch ook niet meer in Sinterklaas.
Social media heeft mij nooit gek gemaakt en jij weet ook best dat het allemaal zo fake is als de neten.
Je gelooft toch ook niet meer in Sinterklaas.
vrijdag 5 januari 2018 om 23:49

zaterdag 6 januari 2018 om 00:06
Stel je niet zo aan. Refereren aan ‘spastische darmen’ (een vrouwen-uitvinding) is echt complete waanzin, bekeken op een dag-tot-dag basis.
Je bent een vrouw. Je bent een mens. De score bijhouden van hoe dik je buik per uur van de dag is is ziekelijk. Je hebt er meer aan om uit te zoeken waarom je zo obsessief bezig bent met de omvang van je buik dan met de omvang van je buik zelf.

zaterdag 6 januari 2018 om 00:08
flauwekul. bij iedereen is sochtends de buik platter dan savonds. niet raar want je gooit er de hele dag vloeistof en voedsel in.

zaterdag 6 januari 2018 om 00:36
Het is tijdverspilling om jezelf te vergelijken met anderen, helemaal op social media. Als je wat ouder bent zul je je realiseren hoe mooi je nu bent. Geniet van het leven en je jeugd. Misschien gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar ga gewoon een maand niet op instagram kijken, waarschijnlijk ben je na die maand gelukkiger dan je nu bent.
zaterdag 6 januari 2018 om 04:34
Bij iedereen is de buik ‘s avonds dikker dan ’s ochtends. Er zit immers eten en drinken in je darmen, daar hoeven ze echt niet spastisch voor te zijn...
En ook die super dunne instagram modellen (die waarschijnlijk wat fotoshop of filters over hun foto’s hebben) kunnen vel vastpakken als ze zitten. Als ze dat niet zouden kunnen, zouden ze namelijk niet rechtop kunnen staan.
En ook die super dunne instagram modellen (die waarschijnlijk wat fotoshop of filters over hun foto’s hebben) kunnen vel vastpakken als ze zitten. Als ze dat niet zouden kunnen, zouden ze namelijk niet rechtop kunnen staan.