Bril
zaterdag 6 januari 2018 om 13:20
Ach hoe diep de ware liefde zit op tienerleeftijd.
Meid ook jij moet aan een bril ooit ergens halverwege de 40. Als je pas 16 bent is het echt niet heel erg dat je zo enorm oppervlakkig en blond in het leven staat. Dan IS het nou eenmaal belangrijker dat je vriendje er leuk uitziet dan dat het om innerlijk draait en de persoon die hij is. Ik bedoel meeeen een bril! Met een jongen met een bril kan je natuurlijk echt niet showen. Je snapt zelf ook wel dat dit gedrag redelijk abnormaal is. Gun je vriend een meisje dat niet zo oppervlakkig en lauw in het leven staat maar iets meer inhoud heeft.
Meid ook jij moet aan een bril ooit ergens halverwege de 40. Als je pas 16 bent is het echt niet heel erg dat je zo enorm oppervlakkig en blond in het leven staat. Dan IS het nou eenmaal belangrijker dat je vriendje er leuk uitziet dan dat het om innerlijk draait en de persoon die hij is. Ik bedoel meeeen een bril! Met een jongen met een bril kan je natuurlijk echt niet showen. Je snapt zelf ook wel dat dit gedrag redelijk abnormaal is. Gun je vriend een meisje dat niet zo oppervlakkig en lauw in het leven staat maar iets meer inhoud heeft.
zaterdag 6 januari 2018 om 13:22
Zo dan. Hoezo oppervlakkig.
Tuurlijk het kan dat je een bril niet zo mooi vind maar om hem dan meteen maar niet meer aantrekkelijk te vinden. Beetje overdreven wel.
Had je dan gewild? Dat hij maar als een blinde aap bleef rondlopen?
Je kan hem ook niet verplichten lenzen te nemen.
Was je niet mee met bril uitzoeken?
Vriend en ik doen dat altijd samen, hebben allebei tijdens de relatie een bril gekregen, want we moeten er toch bij elkaar tegen aan kijken.
Tuurlijk het kan dat je een bril niet zo mooi vind maar om hem dan meteen maar niet meer aantrekkelijk te vinden. Beetje overdreven wel.
Had je dan gewild? Dat hij maar als een blinde aap bleef rondlopen?
Je kan hem ook niet verplichten lenzen te nemen.
Was je niet mee met bril uitzoeken?
Vriend en ik doen dat altijd samen, hebben allebei tijdens de relatie een bril gekregen, want we moeten er toch bij elkaar tegen aan kijken.
zaterdag 6 januari 2018 om 13:32
Jij hebt dan ook een man. TO haar vriend is net uit de luiers.Orangetree schreef: ↑06-01-2018 13:24Ik vond mijn man gruwelijk sexy worden toen hij ineens met een leesbril op de bank zat.
zaterdag 6 januari 2018 om 13:32
Oeh echt? Kijk ik snap het andersom wel eerlijk gezegd. Ik vind mijn man met bril aantrekkelijker. Als hij ineens lenzen zou gaan dragen dan zou ik dat echt een domper vinden.
Maar goed je went er snel genoeg aan hoor to, en als dit alles is ben je een erg gezegend mens.
Maar goed je went er snel genoeg aan hoor to, en als dit alles is ben je een erg gezegend mens.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zaterdag 6 januari 2018 om 13:47
Moest natuurlijk van zijn ouders.
zaterdag 6 januari 2018 om 13:52
Ik weet t. En op je hartstikke 16e mag je gewoon lekker oppervlakkig zijn. Mijn dochter vond haar haar en make up en vooral ‘lekker’ zijn ook vele malen hogere priorititeit hebben dan dingen die er echt toe doen. Maar op die leeftijd DOET uiterlijk er voor 90% toe en de rest voor 10%. Zoiets. Moest het ook met lede ogen aanzien. Hell, als ik met zoon van 19 praat over zijn ideale vrouw moet ze gewoon lekker zijn, een rond kontje hebben, heel slank zijn en dikke tieten hebben. Hij vindt zichzelf al een hele vent, wij als volwassenen zien een binkie nog nat achter zijn oortjes met grootspraak. De rest doet er niet zo toe. En dat mag op die leeftijd vind ik. Zoon van 22 denkt er inmiddels al heel anders over nu hij een paar jaar studeert. Nu komt de ‘inhoud’ ineens om de hoek kijken.Ana_Isabel2 schreef: ↑06-01-2018 13:32Jij hebt dan ook een man. TO haar vriend is net uit de luiers.
anoniem_245179 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 14:02
12.43% gewijzigd
zaterdag 6 januari 2018 om 14:00
Helemaal waar!Orangetree schreef: ↑06-01-2018 13:52Ik weet t. En op je hartstikke 16e mag je gewoon lekker oppervlakkig zijn. Mijn dochter vond haar haar en make up en vooral ‘lekker’ zijn ook vele malen hogere priorititeit hebben dan dingen die er echt toe doen. Maar op die leeftijd DOET uiterlijk er voor 90% toe en de rest voor 10%. Zoiets. Moest het ook met lede ogen aanzien. Hell, als ik met zoon van 19 praat over zijn ideale vrouw moet ze gewoon lekker zijn, een rond kontje hebben, heel slank zijn en dikke tieten hebben. Hj vindt zichzelf al een hele vent, wij als volwassenen zien een binkie nog nat achter zijn oortjes met grootspraak. De rest doet er niet zo toe. En dat mag op die leeftijd vind ik. Zoon van 22 denkt er inmiddels al heel anders over nu hij een paar jaar studeert. Nu komt de ‘inhoud’ ineens om de hoek kijken.