Uurloon webdesigner
zaterdag 6 januari 2018 om 17:54
Beste forumleden,
Ik ben benieuwd naar wat jullie een reëel maandloon vinden voor een webdesigner die 80 uur per maand werkt bij een (middelgroot) bedrijf?
Mijn achtergrond: afgronde MBO studie in 2D/3D en verder volg ik momenteel een HBO deeltijd studie in Multimedia Design. Inmiddels heb ik twee jaar werkervaring bij het bedrijf waar ik werk.
Ik hoor graag jullie mening.
Ik ben benieuwd naar wat jullie een reëel maandloon vinden voor een webdesigner die 80 uur per maand werkt bij een (middelgroot) bedrijf?
Mijn achtergrond: afgronde MBO studie in 2D/3D en verder volg ik momenteel een HBO deeltijd studie in Multimedia Design. Inmiddels heb ik twee jaar werkervaring bij het bedrijf waar ik werk.
zaterdag 6 januari 2018 om 19:16
Bedankt voor jullie snelle reacties, meer antwoorden zijn altijd welkom.
@Retrostar, ik begrijp dat dit afhankelijk is van mijn portfolio. Echter wil ik nu enkel weten wat het minimum loon is in deze sector met mijn opleiding(en).
Dan heb ik nog een vergelijkbare vraag; wat vinden jullie dat ik minimaal zou moeten verdienen wanneer ik mijn HBO opleiding succesvol heb afgerond en vier jaar werkervaring heb bij het zelfde bedrijf en 40 uur per week werk?
@Retrostar, ik begrijp dat dit afhankelijk is van mijn portfolio. Echter wil ik nu enkel weten wat het minimum loon is in deze sector met mijn opleiding(en).
Dan heb ik nog een vergelijkbare vraag; wat vinden jullie dat ik minimaal zou moeten verdienen wanneer ik mijn HBO opleiding succesvol heb afgerond en vier jaar werkervaring heb bij het zelfde bedrijf en 40 uur per week werk?
anoniem_362024 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 19:17
Reden: Extra aanvulling
Reden: Extra aanvulling
2.51% gewijzigd
zaterdag 6 januari 2018 om 19:30
Hoezo is onze mening relevant? Er zijn genoeg websites die een salarisindicatie kunnen geven. Of vraag het aan iemand in dat vak. Wij kunnen wel van alles roepen.HansAnders schreef: ↑06-01-2018 19:16
Those who don’t believe in magic will never find it
zaterdag 6 januari 2018 om 19:45
Krijg je een andere funcie dan of blijf je in de huidige? Als je in je huidige blijft zul je nog steeds het loon voor deze functie ontvangen, niet opeens meer omdat je een papiertje hebt. Wel uiteraard meer omdat je 40 uur gaat werkenHansAnders schreef: ↑06-01-2018 19:16Bedankt voor jullie snelle reacties, meer antwoorden zijn altijd welkom.