Nummer doorgeven?
zondag 7 januari 2018 om 19:21
Ik heb het laatst afgekapt met een jongen waar ik mee bezig was over een periode van een jaar....ik rende twee maanden lang achter hem aan...ik was het uiteindelijk zo zat want na de seks had ik hem dus niet meer gezien...wel over de tel vaak gesproken...ik had tijdens het nieuwjaar zijn nummer geblokt en verwijderd...was helemaal klaar mee..vervolgens wat doet meneer....die belt mij op een oude tel tijdens nieuwjaar..ik had het gemist en zag het pas na een paar dagen... Hij wilt mij weer zien..ik zeg nee je mag wegblijven voor altijd...zegt tie oh op die fiets...ik zeg ja zegt tie oh ja wacht op die.motor want je bent van de motors toch...ik ging er niet op in en had hem geblokt...vervolgens ben ik erachter gekomen dat hij mijn nummer aan het doorgeven is aan jongens.....inc neven van hem....ik vind dit echt erg...hij begint met dreigen en zegt dat ik gewoon tegen hun moet praten want anders.....en dat ik geld kan verdienen van dat blala...kijk hij weet waar ik woon...dus dat zorgt mij...ik weet niet echt wat ik moet doen en waarom doet hij dit? ik heb hem gevraagd om mij met rust te laten en nu ik hem niet wil....doet hij dit maar hij wilde mij toch niet
zondag 7 januari 2018 om 19:32