Relax weekendje weg

07-01-2018 23:15 14 berichten
Ik wil een relax weekend weg voor mezelf gaan boeken. Ik heb alleen geen inspiratie, dus zoek ideeen.
Ik wil een weekend (dag of 4 kan ook) waarin ik niet te veel ga doen. Uitslapen. Goed boek mee. Wel wat ondernemen, maar een lekker boswandeling is daarvoor ook een invulling. Dus ik dacht: ik boek een hutje op de hei. Maar misschien is een all-in hotel in de zon ook wel wat. Al vind ik het altijd wel relatief veel tijd kosten om daar te komen (dag reizen-2 dagen daar- dag reizen).

Iemand inspiratie?

Budget: houd in je ideeen geen rekening met de kosten B)
(Ter info: ik houd niet van sauna’s e.d.)
Heb je een auto tot je beschikking? Misschien is een kleine b&b in de Ardennen iets voor je?
anoniem_278747 wijzigde dit bericht op 07-01-2018 23:46
46.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Valencia in Spanje is heel leuk. Of Nerja
Leuk B&B op de Veluwe.
Bloemenzee schreef:
07-01-2018 23:15
Ik wil een relax weekend weg voor mezelf gaan boeken. Ik heb alleen geen inspiratie, dus zoek ideeen.
Ik wil een weekend (dag of 4 kan ook) waarin ik niet te veel ga doen. Uitslapen. Goed boek mee. Wel wat ondernemen, maar een lekker boswandeling is daarvoor ook een invulling. Dus ik dacht: ik boek een hutje op de hei. Maar misschien is een all-in hotel in de zon ook wel wat. Al vind ik het altijd wel relatief veel tijd kosten om daar te komen (dag reizen-2 dagen daar- dag reizen).

Iemand inspiratie?

Budget: houd in je ideeen geen rekening met de kosten B)
(Ter info: ik houd niet van sauna’s e.d.)
All in hotel in de zon voor 2 dagen is geen doen met de reistijd en alles erbij. Zou ik echt te kort vinden, zijn toch ook vaak vakanties voor een week.

Als je zon en strand wil zou ik naar Malaga, Valencia of Barcelona vliegen en daar naar het strand gaan. Maar de andere helft is dan citytrip en als ik je hoor over niets-doen, uitslapen en een goed boek is dat wellicht niet wat je zoekt.

Dan zou ik idd lekker hutje op de hei of op een waddeneiland nemen.
Malaga kun je nu echt niet op het strand liggen. Lekker naar Schier idd!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Boracay in de Filipijnen! Heb ik toevallig vandaag geboekt.

620 euro retourvlucht
440 voor een appartement voor 12 nachten.

Reistijd is alleen al 17 uur ofzo maar als je gek bent raad ik het u aan.

En anders Noorwegen ofzo? Lijkt me zo prachtig, de natuur, de infrastructuur. Is misschien meer iets voor u als u van wandelingen houdt?
12 nachten is inderdaad maar 3x zoveel als TO wil.
Iets van de site erfgoedlogies?

Voorbeeld NL: https://www.erfgoedlogies.nl/nl/nederla ... tion/rates

Voorbeeld Luik, Ardennen: https://www.erfgoedlogies.nl/nl/belgi%C ... 20ardennen
Ik heb een auto.

Waddeneilanden! Daar was ik niet op gekomen en voelt toch wat bijzonderder dan veluwe.

Erfgoedlodgies klinkt ook leuk.
Ik zou voor een weekend relaxen en niets doen niet helemaal naar Spanje (ofzo) vliegen.
De wadden lijken me perfect: lange strandwandeling, daarna koffie met een boek bij een strandtent.
Kies een huisje in de duinen voor jezelf of juist een hotel waar je jij het ontbijt kunt aanschuiven (net wat je zelf fijn vindt)
Kijk eens rond op natuurhuisje.nl, daar word ik altijd heel gelukkig van!

En anders een heerlijke tip: Hotel de Sterrenberg in Otterlo (met wellness en zwembad, vlakbij de Hoge Veluwe).
Heb hele goede ervaring met Kasteelhoeve de Kerckhem in Belgie. Super lieve mensen, ultiem relaxed en heerlijk eten. In de omgeving kan je lekker wandelen, maar ik heb ook veel met een boek bij de open haard gezeten in zo'n grote stoel.

https://www.dekerckhem.com/
Ik eind september naar Vlieland geweest van donderdag tm zondag, heerlijk! Precies gedaan wat jij benoemd, luieren, uitslapen, lekker eten, goed boek lezen.
Doordat je toch met de boor over moet voelt het toch anders dan de Veluwe ofzo. Ben benieuwd wat je gaat doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven