Hallo
zondag 7 januari 2018 om 16:59
Of een zakelijke mail sturen ( vanuit huis) en niet weten dat je kinderen de instellingen van je account hebben veranderd en nu derden geen mail meer krijgen van" Ana-Isabel ', maar "gamebrothers4ever"...
zondag 7 januari 2018 om 17:13
Ana_Isabel2 schreef: ↑07-01-2018 16:59Of een zakelijke mail sturen ( vanuit huis) en niet weten dat je kinderen de instellingen van je account hebben veranderd en nu derden geen mail meer krijgen van" Ana-Isabel ', maar "gamebrothers4ever"...
Cheryl...joehoe!! Waar ben je? Best gezellig en zo maar wat nu?
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 7 januari 2018 om 17:14
https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q= ... rmI8N-JRdP
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 7 januari 2018 om 17:17
zondag 7 januari 2018 om 17:18
Cheryl?!
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 7 januari 2018 om 18:03
Hallo.
Wat leuk, nu kunnen we zelf bedenken wat je probleem is. Ik begin met raden:
Je wilde een topic openen over je overmatig potente man die je elke dag helemaal uitwoont. Uitgeput heb je je met je laptop in de bijkeuken verstopt. Maar voor je meer kon typen dan 'hallo' heeft hij je al gevonden om je eens goed te nemen op de wasmachine.
Je wilde een topic openen over je overmatig potente man die je elke dag helemaal uitwoont. Uitgeput heb je je met je laptop in de bijkeuken verstopt. Maar voor je meer kon typen dan 'hallo' heeft hij je al gevonden om je eens goed te nemen op de wasmachine.
zondag 7 januari 2018 om 19:16
Haar baas dan, op zijn bureau. Staat op 'werk' heJufjoke schreef: ↑07-01-2018 18:03Hallo.
Tjezus, wat vals
zondag 7 januari 2018 om 19:37
Ik heb de email op mijn tablet ingesteld met de ondertekening: 'Verzonden vanaf mijn Brise© Continu Luchtverfrisser'. Dat vergeet ik ook wel eens.Ana_Isabel2 schreef: ↑07-01-2018 16:59Of een zakelijke mail sturen ( vanuit huis) en niet weten dat je kinderen de instellingen van je account hebben veranderd en nu derden geen mail meer krijgen van" Ana-Isabel ', maar "gamebrothers4ever"...
zondag 7 januari 2018 om 19:49
Oh ja. Dom. Misschien is dan de vraag of ze dat kan gebruiken om promotie te maken.
zondag 7 januari 2018 om 20:45
maandag 8 januari 2018 om 20:52