Ik wil naar huis

05-01-2018 16:34 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het leek me allemaal zo leuk: een paar daagjes Istanbul. Ik had wel zin in een paar daagjes weg. Ik ben gisterenavond aangekomen en ik ga maandagochtend weer terug.
Maar op dit moment wil ik maar 1 ding: zo snel mogelijk weer naar huis. Ik heb het niet naar mijn zin. Ik ben moe, lamlendig en moet echt moeite doen om me te interesseren in de musea. Het liefst zou ik zo snel mogelijk weer naar huis gaan. Vannacht heb ik heel slecht geslapen. En ik ben wat grieperig. Wat ook niet echt helpt is dat ik vorige week een begrafenis van een collega heb gehad: ze was pas 36 (borstkanker)
Ik heb al gekeken voor een vlucht terug. Maar ik voel me zo zwak als ik nu al naar huis zou gaan. En het is ook wel sonde van het geld. Wat denken jullie dat ik het beste kan doen? Maar gewoon doorzetten, of gewoon die ticket inboeken en binnen 24 uur weer thuis zijn ?
Heb je ondanks het rotte begin nog een fijn weekend gehad?
Ik ben weer thuis. Ik heb het nog wel lekker rustig aan gedaan. Maar ziek ben ik helaas gebleven. Het werd steeds erger. Ik ben vanochtend naar de Hallo geweest: oor- en voorhoofdholteontsteking :-( Nu antibiotica dus dan zal ik snel wel weer opknappen.
Beterschap! En ik vind het top van je dat je je plannen hebt aangepast en je niet gelijk naar huis bent gegaan!
muts87 schreef: ↑
09-01-2018 12:40
Ik ben weer thuis. Ik heb het nog wel lekker rustig aan gedaan. Maar ziek ben ik helaas gebleven. Het werd steeds erger. Ik ben vanochtend naar de Hallo geweest: oor- en voorhoofdholteontsteking :-( Nu antibiotica dus dan zal ik snel wel weer opknappen.
O wat balen!
Ik hoop wel dat het daar een beetje uit te houden was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven