***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Framboos, ik ben zo blij dat je zegt dat Tommy's haartjes in een staartje zitten! Hugo heeft ook wel eens een staartje; hij vindt het leuk en het staat hem enig! Ik moet wel zeggen dat hij goed haar heeft om lang te laten en kort haar staat hem niet (vind ik).

De kleding van Steijn en Hugo is inderdaad gewoon een grote kast waar alles in ligt. Sommige dingen zijn alleen voor Hugo (spijkerbroekjes bijvoorbeeld, die staan Steijntje echt niet!) en sommige dingen alleen voor Steijn, maar doorgaans dragen ze alles door elkaar.

Als Mees een meisje was geweest, dan had ik hem denk ik rustig oude kleertjes van Steijn en Huug aan kunnen trekken. Sommige dingen zijn ook leuk voor meisjes, maar voor Meesje koop ik liever toch alles nieuw. Ik heb een paar oude broekjes van de Olijke Tweeling die hij wel eens draagt, maar dat is het dan ook. Hij is gewoon een heel ander kindje en de erfenisjes staan gewoon niet zo leuk. Steijn zag er bijvoorbeeld altijd schattig uit (hij is ook een schattig mannetje), Hugo ging/gaat altijd wat stoerder gekleed en Meesje doet het geweldig in donkerblauw, rood en wit. Laat ik hier nu net heel weinig van hebben, dus ik zal wel moeten shoppen wil het mannetje niet heel de dag in zijn blootje moeten liggen!

Ha! Het is dus de schuld van A. dat ik veel kleertjes koop! Hij is verantwoordelijk geweest voor het geslacht, dus mij treft geen blaam!

*Gaat even heel gelukkig zitten zijn met dit inzicht!*
quote:spitsmuisje schreef op 24 februari 2009 @ 12:13:

Ha! Het is dus de schuld van A. dat ik veel kleertjes koop! Hij is verantwoordelijk geweest voor het geslacht, dus mij treft geen blaam!

Zo, even Puk in bed gooien. Ik duik er zelf denk ik ook even achteraan. Gisteren drie uur overgewerkt en ben er nog steeds moe van. Bah.
die muis! A z'n schuld!! geweldig! Die sla ik op!

En jij dus ook van de staartjes!! Ja, maar die Steijn en Huug lenen zich daar ook perfect voor! Ze heben zo'n lekker matje in hun nekje

Tommy's haar is wat meer geconcentreerd midden op z'n hoofd.

Zijn staartje staat dus rechtop! Zal straks wel even een foto plaatsen op de hyves!!

En idd wel zo gemakkelijk een gezamelijke kledingkast! Al moet ik wel een beetje lachen om het feit dat de 1 (bent weer even kwijt wie) een spijkerbroekje niet staat!! Laar beweerd dit ook altijd over Puk! Hoe kan zoiets nou niet staan bij zo'n mooi mannetje???

Drop, hmmm dan heb ik tijdens mijn zwangerschappen dus interecht mijn hormonen de schuld gegeven van mijn haarverfacties!

Trouwens mijn webshop gaat als een tierelier!! Helemaal leuk! Afgelopen weken veel verkocht via marktplaats, maar mensen beginnen nu ook via mijn webwinkel te bestellen!

Ben helemaal trots!

Ik krijg trouwens eind deze week een grote partij vintage Fisher price binnen!! (op marktplaats gekocht)

En dan bedoel ik poppetjes (veeeeeel) vliegtuigen, schooltjes (leuk!!!!) busjes etcetc.

Heb er zin in! En het verkoopt heel goed!
Oh Framboos, kan je zo'n schooltje voor me achter houden? Ik ben dol op vintage FP!

Steijn ziet er dus niet uit in een spijkerbroek. Vraag me niet hoe het kan, maar het kan. Op de een of andere manier ziet hij er dan heel boers uit, terwijl het geen boers jongetje is! Hugo staan spijkerbroekjes dus heel leuk, want hij is een lekker boefje om te zien en een spijkerbroekje benadrukt dat alleen maar!
Oh Framboos, geef ff een seintje als het op je site staat, dan ga ik ook ff kijken.
Ik zal jullie een seintje geven!

Muis, vind zo'n schooltje ook echt wat voor jou! (goh hoe kom ik erop? )

Ik heb straks 3 schooltjes waarvan 2 hele oude die voor een habbekrats weg kunnen. Ook heb ik 1 hele mooie incl. magneet alfabet!! maar deze wordt niet goedkoop. Schooltjes compleet met alfabet en in hele goede staat zijn namelijk schaars te vinden.

Maar ik geef een sein als ze erop staan! Kan je kijken of je dat wat lijkt.
Framboos, ik denk dat A. een goedkoop schooltje wil, maar ik ga voor de complete! Ik had die vroeger ook en mijn moeder is zo stom geweest om hem weg te doen! Stommerdanstom, want ik vond het als kind geweldig!

Idee! Misschien wil mijn oma hem wel cadeau doen voor de verjaardag van Steijn en Huug! Het besje is 95 en heeft geen zin meer om de stad af te moeten struinen op zoek naar cadeautjes en internet begint ze niet meer aan! Ik ga het eens aan haar voorleggen!
hihi, wat een leuk idee Muis, wat is er nou leuker door je oma om te geven dan een vintage schooltje, en voor de jongens om te krijgen. Ze zullen hun hele leven onthouden van wie ze het hebben gekregen. Leuk!

Gaaf Framboos, dat het zo goed gaat lopen, leuk.

Bij ons is manlief beter gekleed dan ik (hij heeft ook een grotere kleren-kast), dus Finn zal het wel van zijn papa kunnen hebben. Finn staat trouwens regelmatig voor de spiegel, wijst op zijn borst en zegt "mooi". Enorm lief!

Oh, werk aan de winkel
Man is wel goed gekleed, maar Puk niet altijd als hij door hem wordt aangekleed...

oh, we gaan met duplo spelen.
[quote]lara1978 schreef op 24 februari 2009 @ 15:16:

Man is wel goed gekleed, maar Puk niet altijd als hij door hem wordt aangekleed... quote]

herkenbaar, ik moet Zahra ook regelmatig omkleden als we erop uit gaan en man haar aan heeft gekleed, want combineren heeft hij geen kaas van gegeten en ik wil niet dat mijn kinderen voor schut lopen natuurlijk.
Die mannen toch... Hier hetzelfde... Ik leg eigenlijk altijd 's avonds de kleren voor de dag erna klaar en man pakt dan echt niks anders meer uit de kast voor Fleur. Die heeft ook geen zin in mijn gezeur denk ik.

Van de week had ze een vies truitje en was hij haar een ander aan gaan trekken boven. Combineerde ook helemaal niet met maillot en rokje, maar dat zien ze dan echt niet he......
Nee nee dames, jullie zijn aan het generaliseren.

Finn ziet er altijd super uit als hij aangekleed is door man. Hij kan super-combineren.
quote:swissie schreef op 24 februari 2009 @ 16:46:

Nee nee dames, jullie zijn aan het generaliseren.

Finn ziet er altijd super uit als hij aangekleed is door man. Hij kan super-combineren.
Of misschien hangen er geen foute combinaties in de kast van Finn
Ja muis dat is inderdaad een leuk idee! Denk dat jullie oma de show steelt met dat kado!!

Zodra ik het binnenkrijg maak ik er een leuke setting van(heb hier al het 1 en ander hier liggen shoolbordje enzo..) maak ik foto's en zet ik het op de site.

Jij hoort het als eerste!
Framboos, ik denk dat Muis graag wilt dat je het op de site zet met een verkocht erbij?!? Of begrijpen we elkaar vandaag niet Muis?

Drop, natuurlijk heb je gelijk in dat de kast van Finn vol ligt met gave spullen! Nee, man komt dus met leuke combi's als hoody onder een colbertje enzo (staat op mijn eigen hyves).

Maar man kan ook letterlijk uren gaan shoppen voor zichzelf, iets waar ik een hekel aan heb.

Ik moet maar weer mijn studie-boeken tevoorschijn halen. Man is nog op kantoor en Finn ligt al te slapen. De vaatwasser draait al, het huis is niet opgeruimd, maar morgen komt de schoonmaakster.
Lieve meiden,

Wat een leuke verassing was de post vandaag. Echt superbedankt voor de kaartjes en kadootjes. Fachat, echt geweldig dat shirtje, je hebt t helemaal gemaakt bij vriend. En de rammelaar van buitenmeisje, echt super! Wat grappig was, ik pakte t juit, Noah riep meteen: baby!! Even later was ik de rammelaar kwijt, ga ik kijken, heeft ie m op de baby gelegd, uit zichzelf, smelt!!!

Hier gaat alles redelijk ok. Heb 2 daagjes extra kraamzorg gekregen, dus dat is wel lekker. Verder doe ik heerlijk rustig aan.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
[quote]swissie schreef op 24 februari 2009 @ 19:27:

Framboos, ik denk dat Muis graag wilt dat je het op de site zet met een verkocht erbij?!? Of begrijpen we elkaar vandaag niet Muis?

Maar muis heeft het nog niet eens gezien!

Uiteraard zal ik het schooltje op gereserveerd zetten for sure!

(voor al mijn honderden bezoekers )

Kan ze even rustig kijken of ze het wat vind.

Hoody's onder colbertje staat top!! Je man heeft inderdaad een goede smaak!

DN Fijn om even weer wat van je te horen!! Rustig aan meiske! En laat je lekker betuttelen door de kraamhulp!
Maar Framoos, we vertrouwen gewoon volledig op jouw mening als expert, dat begrijp je toch?

Ik zal de site doorgeven aan mijn zus, die vind het straks vast ook allemaal helemaal leuk. Haha ze leest wel vaak even mee, maar durft niet meer altijd om details te vragen.

Fachat, zal jouw site ook doorsturen, maar pas nadat mijn nichtje is geboren.

Fijn te horen dat het redelijk ok gaat DN. Blijf maar goed je rust nemen en laat je lekker verwennen door je mannen.

Superlief dat Noah direct wist dat de rammelaar voor de baby was (en hem ook nog gaf!).
Thanx Swissie

Ennuh Swissie zus! Vraag maar raak hoor!
Swissie: een man die van winkelen houdt is idd ook zeldzaam, dus dat verklaart een boel. Die van mij vindt er niks aan. Draagt ook alleen maar spijkerbroeken met daarboven truien of overhemden of polo's van Tommy hilfiger of Ralph Lauren. Heel weinig variatie dus... Helaas! Een enkele keer kan ik hem overhalen eens iets anders te kopen, maar dat is altijd maar eventjes goed.

De nooddouche is zojuist gedemonteerd. Kan de wasmachine weer op zijn plek en donderdag de nieuwe droger ernaast. Ben zo blij dat ie donderdag komt. Ik heb er een gekocht waar je zelfs wol in kunt drogen dus ben benieuwd!
hihi Drop, ik geloof dat hij een stuk of 30 overhemden heeft en een stuk of 50 stropdassen. Daarnaast iets van 14 pakken.

En natuurlijk vrijetijds-kleding. Het liefst G-star, daar heeft hij een heel aantal broeken, shirts, riemen en zelfs onderbroeken van.

Als we samen gaan winkelen kom ik met lege handen thuis, terwijl de auto uitpuilt van zijn aankopen!

Fijn dat je droger komt, zonder zitten is echt een kriem!

Heb net weer een hoofdstuk gelezen, het gaat langzaam, maar ik maak steeds minder fouten, dus dat is ook wat waard. Breng Finn donderdag nog even een extra dag naar de creche, dan kan ik nog een dag leren.
Wat een druk dagje hier vandaag zeg! Gezellig hoor!

Bedankt voor jullie felicitaties! Was een leuke dag vandaag. Gek hoor, werd vanochtend door de ambtenaar direct met mevrouw v.d V aangesproken. Vanavond zijn we nog met zijn viertjes uiteten geweest in een Spaans restaurantje, was erg lekker!

Over kledingkeuze, V. kan dus ook echt niet iets samenstellen, Ole ziet er regelmatig niet uit als hij hem heeft aangekleed, als het echt geen gezicht is, doe ik hem iets anders aan, als het het op het randje is laat ik het maar zo. Ole heeft zelf wel bepaalde kledingstukken die hij echt niet aan wilt, waarom??/ Is me een raadsel! Kaj heeft trouwens wel een goede smaak qua kledingcombinaties! Hij kleedt zichzelf altijd aan en meestal ziet het er ook goed uit!

Nu is V. zelf ook niet de modebewuste man zelf, het maakt hem echt geen ene moer uit wat hij aan heeft, dat er gaten of verfvlekken in zitten, who cares? Dat het een model van tig jaar geleden is? Nou en, als het maar lekker zit. Dus ik neem zo af en toe maar wat kleding voor hem mee uit de stad!

Framboosje, wat super dat je winkeltje zo lekker loopt zeg! gefeliciteerd! Hoe doe je dat toch? Hoeveel bezoekers en klanten heb je nu gemiddeld per dag? Vraag het je anders ook wel ff op de mail, ga anders zo offtopic! Stiekem ben ik ook wel een beetje jaloers want bij mij loopt het nog helemaal niet... heb er wel alle vertrouwen in dat dat op een gegeven moment wel gaat lopen, maar dat het zijn tijd nodig heeft. Ben lekker veel aan het maken zodat ik ook veel aan kan bieden op mijn site! Had nu het idee voor knisperdoekjes, ga ik morgen uitproberen! En ik ga ook speelgoedzakken voor aan de box maken. Vanaf volgende week ga ik trouwens ook naailessen volgen samen met een vriendin. Gewoon om toch wat dingen bij te leren, wat sommige dingen weet ik echt niet!

Als jullie nog goede ideeen hebben, dingen die je mist, moeilijk te krijgen zijn.. ik hoor het graag!

Dn, goed om wat van je te horen en fijn dat het shirtje in de smaak is gevallen, vond hem zelf ook wel erg geslaagd!
DN, leuk dat je even langs komt!

Fachat: ik dacht vanmiddag inderdaad aan boxzakken, grappig. Zijn aankleedhoezen en logeertasjes (knuffel met zak als buik ofzo?) misschien ook een leuk idee?
aankleedkussenhoezen wil ik idd ook gaan maken! Die logeertasjes snap ik nog niet helemaal...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven