Koffer gezocht
donderdag 11 januari 2018 om 19:39
Van mijn huidige koffer zijn 2 ritsen gebroken dus nu moet ik opzoek naar een nieuwe koffer maar kan eigenlijk niets vinden wat naar mijn zin is.
Op het moment heb ik een samsonite paradiver van 69 cm en die is prima bevallen omdat deze lekker licht gewicht is. Enig nadeel vind ik de trekstang want deze is heel oncomfortabel.
Dus nu ben ik opzoek naar een koffer van ongeveer 65-69 cm van max. 3KG. (Groter kan niet want dan kan ik de koffer niet opbergen)
Iemand ervaring met niet goede koffer die hier bij past. Budget is max. €200
Op het moment heb ik een samsonite paradiver van 69 cm en die is prima bevallen omdat deze lekker licht gewicht is. Enig nadeel vind ik de trekstang want deze is heel oncomfortabel.
Dus nu ben ik opzoek naar een koffer van ongeveer 65-69 cm van max. 3KG. (Groter kan niet want dan kan ik de koffer niet opbergen)
Iemand ervaring met niet goede koffer die hier bij past. Budget is max. €200
donderdag 11 januari 2018 om 20:43
2.8 kilo
https://www.bagageonline.nl/traffik-lig ... roductdesc
https://www.bagageonline.nl/traffik-lig ... roductdesc
tickel wijzigde dit bericht op 11-01-2018 20:49
3.88% gewijzigd
“Don’t look back – you’re not going that way.”
donderdag 11 januari 2018 om 20:46
Wel 3.8 kilo. 121 liter, 99 euries
https://www.bagageonline.nl/eastpak-tra ... roductdesc
https://www.bagageonline.nl/eastpak-tra ... roductdesc
vrijdag 12 januari 2018 om 00:59
Wat vind je oncomfortabel aan de trekstang van je huidige Samsonite?
Ik zou altijd voor een koffer gaan met een harde -dwz in elk geval gladde- schaal. Die Eastpak hierboven heeft me teveel ritsjes waar dingen onderweg ingestopt of uitgehaald kunnen worden.
Ik heb een paar jaar terug twee Samsonite diamond spinners gekocht en die bevallen me erg goed. Ik heb er eentje op cabineformaat en een van 69cm. In de praktijk krijg ik zoveel in dat kleine ding dat ik die grote maar zelden gebruik.
Ik zou altijd voor een koffer gaan met een harde -dwz in elk geval gladde- schaal. Die Eastpak hierboven heeft me teveel ritsjes waar dingen onderweg ingestopt of uitgehaald kunnen worden.
Ik heb een paar jaar terug twee Samsonite diamond spinners gekocht en die bevallen me erg goed. Ik heb er eentje op cabineformaat en een van 69cm. In de praktijk krijg ik zoveel in dat kleine ding dat ik die grote maar zelden gebruik.
vrijdag 12 januari 2018 om 04:39
Dan kom je nooit aan het gewicht van max 3 kilo.zeeuwsmeisje1981 schreef: ↑12-01-2018 00:59Wat vind je oncomfortabel aan de trekstang van je huidige Samsonite?
De ritsen kun je gewoon een slotje aanhangen en heeft aan één kant een harde schaal.
vrijdag 12 januari 2018 om 04:41
Dus eigenlijk zoek je een koffer met één groot vak? Dat haal ik tenminste uit de foto's van je huidige koffer.framboos1990 schreef: ↑11-01-2018 22:54Ik heb een eastpak koffer, maar dan de handbagage maat maar ik vind de indeling van deze koffers niet zo fijn. Denk dat ik daarom mijn handbagage koffer nooit gebruik dus eastpak valt af helaas
vrijdag 12 januari 2018 om 04:47

Samsonite
https://www.bagageonline.nl/samsonite-u ... e-red.html
vrijdag 12 januari 2018 om 06:54
Mijn voorkeur gaat altijd uit naar een harde koffer met klemsluiting en geen ritsen.
Vorig jaar, omdat we een tussenmaat er bij wilden hebben, Samsonite S'Cure Spinners (75 cm) gekocht. Ze bevallen uitstekend.
Ze rollen prima. Voordeel is dat ze 4 wieltjes hebben zodat je ze in de incheckrij heel makkelijk mee kunt rollen.
Vorig jaar, omdat we een tussenmaat er bij wilden hebben, Samsonite S'Cure Spinners (75 cm) gekocht. Ze bevallen uitstekend.
Ze rollen prima. Voordeel is dat ze 4 wieltjes hebben zodat je ze in de incheckrij heel makkelijk mee kunt rollen.
vrijdag 12 januari 2018 om 15:43
Maar die koffer weegt 4,5 kilo, dat wil TO niet.kale62 schreef: ↑12-01-2018 06:54Mijn voorkeur gaat altijd uit naar een harde koffer met klemsluiting en geen ritsen.
vrijdag 12 januari 2018 om 16:49
Ik heb voor mijn laatste vakantie een American Tourister Funshine Spinner gekocht van 79cm. Je hebt hem ook in 55cm en 66cm alleen weegt die van 66cm wel 3,3 kilo.
Vond het een fijne koffer, was wel even wennen een zachte koffer maar hij heeft een rondreis met 2 binnenlandse vluchten, treinreis en rollen over een zandpad prima overleefd.
Maar als het een Samsonite is heb je dan geen garantie op de rits? Die deden toch aan levenslange garantie?
Vond het een fijne koffer, was wel even wennen een zachte koffer maar hij heeft een rondreis met 2 binnenlandse vluchten, treinreis en rollen over een zandpad prima overleefd.
Maar als het een Samsonite is heb je dan geen garantie op de rits? Die deden toch aan levenslange garantie?