Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen: start 8 januari 2018

05-01-2018 14:19 581 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel van dit topic zegt het al maar doe je mee?!

We starten 8 januari 2018 met afvallen door middel van het toepassen van een gezonde levensstijl

Elke maandag is het weegmoment en zal ik t lijstje up to date houden! Als je 1 keer niet hebt gereageerd zonder afmelding, gaat je plekje naar iemand anders..

Laat je naam, leeftijd, lengte, gewicht en doel hier achter.
😊

1. Naam: Chocoladetaartjeee
Leeftijd: 20 jaar
Lengte: 173 cm
Gewicht: 78,5
15 januari: 78,0 kilo
22 januari: 78,5 kilo
Doel: 70 kilo

2. Naam: Kattenkop
Leeftijd: 30 jaar
Lengte: 172 cm
Gewicht: 88 kilo
15 januari: 87,5 kilo
22 januari: 87,2 kilo
Doel: 73 kilo

3. Naam: sinsfromthylips
Leeftijd: 25 jaar
Lengte: 173 cm
Gewicht: 67 kilo
15 januari: 65,6 kilo
22 januari: 64,1 kilo
Doel: 60 kilo

4. Naam: Ruby125
Leeftijd: 27
Lengte: 172 cm
Gewicht: 75 kilo
15 januari: 74 kilo
22 januari: 72,0 kilo
Doel: 65 kilo

5. Naam: aankleefsjaan
Leeftijd: 32 jaar
Lengte: 181 cm
Gewicht: 94 kilo
15 januari: 94,0 kilo
Doel: 80 kilo

6. Naam: 7hemels
Leeftijd: 39 jaar
Lengte: 168 cm
Gewicht: 74.5 kilo
15 januari: 73,5 kilo
22 januari: 72,2 kilo
Doel: 65 kilo

7. Naam: Vliegertje12
Leeftijd: 40 jaar
Lengte: 167 cm
Gewicht: 70,5 kilo
15 januari: 69,9 kilo
22 januari: 68,9 kilo
Doel: 65 kilo

8. Naam: Frantic
Leeftijd: 32 jaar
Lengte: 172 cm
Gewicht: 73 kilo
15 januari: 71,7 kilo
22 januari: 70,5 kilo
Doel: 65 kilo

9. Naam: Scratte
Leeftijd: 42 jaar
Lengte: 167 cm
Gewicht: 83 kilo
15 januari: 82,6 kilo
22 januari: 83,0 kilo
Doel: 75 kilo

11. Naam: MadameShort
Leeftijd: 30 jaar
Lengte: 158 cm
Gewicht: 72,3 kilo
15 januari: 73,2 kilo
22 januari: 73,2 kilo
Doel: 60 kilo

12. Naam: Barnabas
Leeftijd: 24 jaar
Lengte: 180 cm
Gewicht: 88 kilo
15 januari: 87,7 kilo
22 januari: 88,4 kilo
Doel: 75 kilo

13. Naam: JessyM
Leeftijd: 50 jaar
Lengte: 165 cm
Gewicht: 81,4 kilo
15 januari: 81,0 kilo
22 januari: 80,2 kilo
Doel: 69 kilo

14. Naam: bergje1
Leeftijd: 40 jaar
Lengte: 174 cm
Gewicht: 73 kilo
15 januari: 70,0 kilo
22 januari: 70,1 kilo
Doel: 67 kilo

15. Naam: Zoë26
Leeftijd: 35 jaar
Lengte: 176 cm
Gewicht: 87,8 kilo
15 januari: 85,3 kilo
Doel: 78 kilo

16. Naam: roeptoeter
Leeftijd: 43 jaar
Lengte: 175 cm
Gewicht: 78.4 kilo
15 januari: 78,3 kilo
22 januari: 78,3 kilo
Doel: 70 kilo

17. Naam: Autimama
Leeftijd: 34 jaar
Lengte: 172 cm
Gewicht: 83,8 kilo
15 januari: 82,7 kilo
22 januari: 82,5 kilo
Doel: 68 kilo

18. Naam: afvalEs
Leeftijd: 31 jaar
Lengte: 163 cm
Gewicht: 75 kilo
15 januari: 74,0 kilo
22 januari: 72,0 kilo
Doel: 65 kilo

19. Naam: Neoderma
Leeftijd: 29 jaar
Lengte: 165 cm
Gewicht: 57 kilo
Streef gewicht: 50 kilo

20. Naam: Deeeemilove
Leeftijd: 21 jaar
Lengte: 165 cm
Gewicht: 110,6 kilo
15 januari: 109,8 kilo
22 januari: 109,9 kilo
Streefgewicht:

21. Naam: Bumba1985
Leeftijd:
Lengte:
Gewicht:
15 januari: - 1,2 kilo
22 januari: zelfde als 15 januari?
Streefgewicht:
anoniem_361923 wijzigde dit bericht op 23-01-2018 14:18
76.47% gewijzigd
If there is a will, you will find a way
Alle reacties Link kopieren
Toch wel tevreden; aan het begin van de week 89 kilo en nu 87,7! Maar officieel dus -0,3, woehoe!
Barnabas kei goed ! Je merkt t zelf... Ik ben ongeduldig wanneer je t zult gaan zien. Vanaf hoeveel kg eraf. Dat motiveerd het meeste !
Alle reacties Link kopieren
Ik weeg nu 73, 5 kg. Dus een kilo er af. Tevreden!
Heb zelfs de 73,1 kg gezien maar die was vanochtend weer weg😕
Alle reacties Link kopieren
Wil je die van mij ook nog aanpassen, chocolade taartjes?
7hemels mooi gedaan en frustrerend wel een beetje he. Mijn man heeft vanmorgen de weegschaal verstopt haha zodat ik tussendoor niet kan wegen en dus om dat soort dingen niet teleurgesteld kan worden.
Alle reacties Link kopieren
Hi chocoladetaartjeee, ik vind je superlief en zou willen dat het waar is wat je qua gewicht bij mij geschreven hebt, maar helaas moeten de 7 en de 8 omgedraaid worden.

Maar wat een werk heb je verricht door al die namen bij te houden. Dankjewel!

En iedereen goed gedaaan! Op naar min nog meer kilo's. :yes:
Alle reacties Link kopieren
Hoi Chocoladetaartje, mijn startgewicht was helaas 75 kilo! Bedankt voor het bij houden.

Vandaag eerste dag gehad dat ik het echt zwaar had. Had echt enoooorme honger nadat ik om 12 uur al gesport had. Al met heb ik me vrij netjes kunnen inhouden, maar hoop wel dat het hongergevoel minder is morgen!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een andere werkdag als anders doordat ik in de ochtend en middag 1 huisbezoek had... en ik niet aan mijn tussendoortjes heb gedacht!! Vond ik niet erg maar moet mijn motortje wel aan de gang houden weet ik zelf en moet doorslaan, maar ook juist geen hongergevoel gehad. Heb wel veel gedronken dus dan blijft het gevoel bij mij ook wel vol...

Mooie resultaten gezien hoor!!
Fijn chocoladetaartje dat onze berichten je er weer door heb en getrokken... we zijn niet voor niet allemaal bij het forum. Je verhaal delen maar ook af en toe goede support toch 😉😁 ik vind het erg fijn in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, kon ook niet eerder reageren door werk, maar de weegschaal gaf vanochtend onder de 70 aan, yes :cheer2: Wel maar 1 ons eronder, dus kwam op 69,9 uit, maar toch, onder de 70, is onder de 70! Nu doorzetten verder naar beneden.

Ik zie ook bij veel van jullie goede resultaten en voor degenen bij wie het wat tegenviel, volgende keer beter. Bewustwording is al heel wat!

Haha goeie van die weegschaal verstoppen, misschien dat ik dat ook vraag hier. Vandaag was er trouwens een soort nieuwjaarslunch op t werk en dat was wel even slikken want er was wel allemaal gezond beleg, maar allemaal op wit brood! Dan merk ik dat ik de neiging heb om iets door te slaan, want dat wil ik dan eigenlijk niet eten. maar ja, alleen fruit de hele middag gaat ook niet werken, dus toch maar genomen en er ook heerlijk van gesmuld :yum:
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, nog bedankt Chocoladetaartjeee voor al je werk met die lijst. Super tof dat je dat wil doen!
Alle reacties Link kopieren
@chocoladetaartje bedankt voor tabel!
En voor een ieder lekker bezig!

Hier na dramatisch weegmoment goed mezelf te rade gegaan, en tot de conclusie gekomen dat ik afgelopen week te vaak, te veel heb gegeten.
Kortom back to basic:
* dagelijks rond 1200 cal. (=bijhouden in myfitnesspal app)
* dagelijks 1.5liter water (om 2 uur alarmpje zodat ik weet water drinken)
* ff geen chocolade, eerst maar weer vertrouwen in mezelf krijgen dat ik het kan om geen chocola te eten. En vertrouwen krijg je door te doen.

En vandaag ging goed, mooi morgen weer een dag :)
Alle reacties Link kopieren
Aaah alleen thuis en de chocolade lonkt... maar volhouden volhouden daar hier neer schrijven dan is het beter vol te houden 😂🤔🙈
Alle reacties Link kopieren
Mooie resultaten allemaal 👍. En voor wie het wat tegenviel; gewoon doorgaan. Ik was ook niet blij met mijn 4 onsjes minder, maar het motiveert me wel.

Mooie voornemens Madameshort.
Neem een kop koffie of thee met een zietje ! Helpt !
Alle reacties Link kopieren
De lijst is nu weer helemaal up to date 😊 Graag gedaan!

Vandaag was een productieve dag met gezonde keuzes, op naar weer zo'n dag morgen!

En voor iedereen die het nu moeilijk heeft savonds: tanden poetsen en naar bed, dat helpt mij echt
If there is a will, you will find a way
Alle reacties Link kopieren
Heeft er hier iemand ervaring met eiwitrepen van de body en fit shop?
Alle reacties Link kopieren
@jessym dank :)

@chocoladetaartje ja gedaan, tanden gepoetst, nu op bed.

Slaap lekker mensen!
Alle reacties Link kopieren
Demilove, ik niet in ieder geval..

Ik geloof dat ik iets op t biechten heb, gedrag wat ik nog herken van vorig jaar... na een strenge, gezonde week heb ik ook wel weer een keer zin in een stukje chocola.... dus laat ik mijn banaan liggen, zodat ik chocola kan eten en toch binnen mn calorienplan blijf!! Dat is natuurlijk niet de bedoeling..

Herkenbaar? Of ben ik de enige die zichzelf zo in de maling neemt? :o
Nouja, nu maar lekker slapen, morgen weer een dag!
Alle reacties Link kopieren
@chocoladetaartje ik had vorige week een pb gedaan met mijn lengte, blijkbaar issie niet aangekomen bij je. Ik ben 1.75.
Thnx voor het bijwerken.
Alle reacties Link kopieren
@frantic ja heel herkenbaar!
Alles voor chocola ...
Het suffe is dat je wel afvalt door binnen cal te blijven. Dus tja hoe erg is het? Of is het ok om iets lekkers te hebben?
(Bij mij is dat schuiven vaak teken dat ik weer te veel ga eten, dus bij mij is niet zo handig. Als dit bij jou niet zo is, is er ook niet zoveel aan de hand?)

Weegschaal vanochtend 71.9 gisteren 73.2.... bijzonder haha!

Hier vanavond hardlopen
Succes dames!
@Deeeemilove Ik ken ze wel en ze hebben lekkere smaken. Je valt er mee af zeker in combi met eventueel shakes. Ik nam wel eens een halve tussendoor dan heb je het gevoel van een snack maar verandwoord.
Je heb test setjes met verschillende smaken.
Alle reacties Link kopieren
Gelukt gelukkig om van de chocolade af te blijven gisteravond 😁
Inderdaad nog maar een kop thee gepakt! Werkt goed...
Over over de schreef gaan met chocolade... ik ben echt van mening dat lijnen/ afvallen geen straf moet zijn anders val je veel sneller terug in oude patronen! Ik neem bewust soms wel een koekje of stukje chocolade, alleen zelf liever niet in de avond... omdat het anders een straf of verbod is voor jezelf... en ja als je iemand of jezelf iets verbied.... 😉😂


Jup dan wil je het juist toch

Wat een regen vandaag... hopelijk straks droog zodat ik een rondje kan wandelen
Alle reacties Link kopieren
Gisteren spinaziestamppot gehad en dat was erg lekker! Ik merk wel dat ik met dit weer en m’n tentamenstress echt zin heb om naar chips te grijpen... Zaterdag voor het laatst een beetje chips gehad, ik kan nog steeds niet helemaal afkicken. Ik gun mezelf wel een dag per week iets lekkers, anders houd ik het niet vol.
Wat goed trouwens van je chocoladetaartje dat je gewoon echt álles hebt bijgehouden. Knap! Geeft voor mezelf ook wel een stok achter de deur als ik die 87,7 naar me zie loeren.
Alle reacties Link kopieren
Oeps, gewicht vergeten doorgeven gisteren!

Gisterenavond gewogen: 65,6 kg! Zo gaat het vlot haha, al denk ik dat het vooral vochtverlies is.

Volgende week maandag maar eens omtrek meten, vind ik nog net iets betrouwbaarder dan de weegschaal...

Vandaag trouwens zooooveel zin in zoetigheid... Er ligt al een paar uur een chocoladewafel naar mij te staren, tot nu toe nog niet aan toegegeven maar het is moeilijk!
Ik heb het vandaag ook (weer) lastig bij vlagen. Maar tot nu toe gaat het goed. Ik merk wel dat ik elke keer wil eten uit verveling of irritatie.... Maar tot nu toe lukt het om er niet aan toe te geven.

@Sinsfromthelips: waar komt die chocoladewafel vandaan dan?? O_O

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven