Januari 2018 Storm
donderdag 18 januari 2018 om 11:56
Eens, ik ben ook zo blij dat ik op de eerste verdieping woon in ons 2 onder 1 kap huis en dat de tuin niet van mij is. Al geven mijn onderburen er ook niets om, het is een groot, rommelig oerwoud. Echt mij zal je never nooit niet in een tuin zien zitten, ga wel op het balkonnetje. Vroeger in ons ouderlijk huis hadden we een grote tuin, niet dat ik daar ooit in zat. Mijn huis is ook oud trouwens en piept en kraakt aan alle kanten.
donderdag 18 januari 2018 om 11:57
donderdag 18 januari 2018 om 11:59
Thanks iedereen voor jullie meningen!
Toen er een paar weken geleden code rood voor sneeuw werd afgegeven, was ik gewoon naar werk gegaan. De volgende keer ga ik niet meer rijden.
Ik ben nu ook naar werk gegaan, maar alleen omdat er werd gezegd dat het rond 2 uur voorbij zou zijn, en ik was al op werk voordat de echte storm begon.
Toen er een paar weken geleden code rood voor sneeuw werd afgegeven, was ik gewoon naar werk gegaan. De volgende keer ga ik niet meer rijden.
Ik ben nu ook naar werk gegaan, maar alleen omdat er werd gezegd dat het rond 2 uur voorbij zou zijn, en ik was al op werk voordat de echte storm begon.
donderdag 18 januari 2018 om 12:01
Snap ook nooit waarom mensen hun heg vervangen voor schuttingen. Wat meer werk misschien maar een heg is zoveel mooier, beter voor het milieu, gezellig als het vol zit met mussen en bestand tegen welke storm dan ook
donderdag 18 januari 2018 om 12:02
Een schutting hoef je niet te snoeien!
Ik heb een heg voor de schutting. Dat heeft de schutting overeind gehouden denk ik.
impala wijzigde dit bericht op 18-01-2018 12:07
11.26% gewijzigd
.
donderdag 18 januari 2018 om 12:04
Universiteit van zoon is ontruimd. Dak dreigt los te laten.
Treinen rijden niet meer
En dochter zit op school opgesloten.
Kinderen van buiten de stad mogen niet naar huis tot nader order.
Dochter stuurde een wanhoopsmiley
Help ik zit opgesloten op school met daarna een huilsmiley
Treinen rijden niet meer
En dochter zit op school opgesloten.
Kinderen van buiten de stad mogen niet naar huis tot nader order.
Dochter stuurde een wanhoopsmiley
Help ik zit opgesloten op school met daarna een huilsmiley
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
donderdag 18 januari 2018 om 12:04
Wat vreemd. De laatste keer dat ik een bericht kreeg was in de zomer, dat ik niet naar de voetbal wedstrijd in Amsterdam moest komen. Toen dacht ik nog, wat heb ik hiermee te maken en sindsdien niets meer. Ook niet het controle bericht wat ze volgens de website in december zouden hebben gestuurd.clueless17 schreef: ↑18-01-2018 11:52Waar het aan ligt weet ik niet, maar man en ik hebben allebei nl alert ,en hij heeft al 6 berichten gehad en ik niks.
donderdag 18 januari 2018 om 12:05
Ok, mij hoor je nu ff niet meer klagen over mijn schutting en golfplaten. Inderdaad je dak er af is echt erg.
donderdag 18 januari 2018 om 12:05
ik heb ook niks gehad, hou AT5 maar in de gaten, heb al een 30 min niets meer horen loeienbagheera91 schreef: ↑18-01-2018 11:43Ik heb nog geen melding gehad. Ook noord Holland
Ga me zo maar klaarmaken voor de rit naar Amsterdam
Relax we're all crazy, it's not a competition
donderdag 18 januari 2018 om 12:06
O nee zeg, wat *voeg lelijk woord in* Beterschap!
Ik ben ook nog gevallen vandaag, maar dat was geheel mijn eigen schuld. Ik liep wat harder dan normaal vanwege de wind en struikelde over een uitstekende klinker. Als ik wat beter opgelet had, had dat niet gehoeven. Maar ik ben ook dakpannen tegengekomen waarvan ik blij was dat ze niet op mijn kop terechtkwamen.
donderdag 18 januari 2018 om 12:06
https://twitter.com/IvoEvers/status/953924027067830272
Inclusief terugsleepdienst.
En nu maar duimen dat er niemand opzat.
Inclusief terugsleepdienst.
En nu maar duimen dat er niemand opzat.
donderdag 18 januari 2018 om 12:07
Sterkte ermee! Wat schrikken zeg!
donderdag 18 januari 2018 om 12:08
donderdag 18 januari 2018 om 12:09
Mijn heg maakte de tuin superdonker, daar kwam geen zon doorheen, behalve aan de onderkant waar takken afgestorven waren. Ik heb een trellishek laten plaatsen die vol zou moeten groeien met klimmers. Hij was nog lang niet vol, maar ving desondanks zoveel wind dat-ie is kapotgewaaid...
donderdag 18 januari 2018 om 12:14
Hoewel ik in Rotterdam woon en dus niet vlak aan het strand zijn mijn ramen op het westen helemaal dichtgewaaid met zand en ja, dat komt van de kust. Kan er haast niet meer doorheen kijken.
De storm was al bezig toen ik nog lag te slapen en mijn droom heeft zich aangepast aan de onrust, waardoor ik toch nog redelijk snel wakker werd, want de droom werd zo weird dat ik het niet meer aan wilde zien en wakker ben geworden.
Het is nu rustig, dus ik denk dat ik zo maar even boodschappen ga doen. De melding was wel dat het tot 2 uur aan zou houden, maar daar is hier geen sprake meer van.
De storm was al bezig toen ik nog lag te slapen en mijn droom heeft zich aangepast aan de onrust, waardoor ik toch nog redelijk snel wakker werd, want de droom werd zo weird dat ik het niet meer aan wilde zien en wakker ben geworden.
Het is nu rustig, dus ik denk dat ik zo maar even boodschappen ga doen. De melding was wel dat het tot 2 uur aan zou houden, maar daar is hier geen sprake meer van.
donderdag 18 januari 2018 om 12:14
hier rotterdam is het heel erg tekeer gegaan.Mijn slaapkamer staat vol met meubelen van het dakterras.Ik heb mijn zoon van 15 thuis gelaten zag het niet zitten dat die op de fiets naar school ging.Is voor het eerst dat ik hem thuis laat vanwege het weer.Zo de hond uitlaten die gaat het daar in tegen geweldig vinden Takken takken