Januari 2018 Storm
donderdag 18 januari 2018 om 11:39
Het gaat hard in het Groene Hart en ik moest toch wel erg lachen om die trampoline.
Zo te zien verschillende dingen op m'n balkon weg en/of kapotgewaaid. Ik hoor dan wel code rood maar bedenk de avond ervoor weer niet om balkondingen naar binnen te halen. Ik heb zo'n kist waar tuinstoelkussens in kunnen. Bij mij zitten er bloempotten, tuinaarde, aardappels/fruit in toch is-ie opzij gewaaid
Zo te zien verschillende dingen op m'n balkon weg en/of kapotgewaaid. Ik hoor dan wel code rood maar bedenk de avond ervoor weer niet om balkondingen naar binnen te halen. Ik heb zo'n kist waar tuinstoelkussens in kunnen. Bij mij zitten er bloempotten, tuinaarde, aardappels/fruit in toch is-ie opzij gewaaid
donderdag 18 januari 2018 om 11:40
Doubletree20 schreef: ↑18-01-2018 10:22Ik hou niet van storm, word er altijd heel zenuwachtig van. Ben bang dat er iets kapot waait aan m'n huis en met name m'n konijnenhok... M'n huis oke, maar m'n konijnenhok... Zit nu op het werk maar ik hou het hok in de gaten via de camera. Ben er niet gerust op.
Als je er niet gerust op bent dan ff de buren bellen of naar huis gaan voor die arme dieren. Had je het hok dan niet gisteren op een andere plek kunnen zetten of de dieren een dag in de schuur?
Hier ook flinke storm en schade. Baal als een stekker voor de onkosten, schutting moet vast gezet en golfplaten aanbouw liggen !os. Op dit soort momenten mis ik mijn appartementje wel en zie ik in dat een eengezinswoning met een tuin zoveel meer kost. Dit is niet de eerste keer helaas.
donderdag 18 januari 2018 om 11:46
Mijn overleden oudtante geeft per morsecode een boodschap door met de keukenlamp.
donderdag 18 januari 2018 om 11:47
Ik ook nog steeds niet. Heb niet kunnen vinden wat er nou viel net, zal wel beneden geweest zijn. Die honden zijn wel bang, blijven maar blaffen. En mijn kat snurkt vrolijk verder. Nou ja, ga maar eens de koffer inpakken enzo. Hoorde net ook een vliegtuig.bagheera91 schreef: ↑18-01-2018 11:43Ik heb nog geen melding gehad. Ook noord Holland
Ga me zo maar klaarmaken voor de rit naar Amsterdam
donderdag 18 januari 2018 om 11:47
donderdag 18 januari 2018 om 11:49
Denk dat het over 3 kwartier wel weer te doen zal zijn. Ik zie zelfs een zonnetje doorkomenbagheera91 schreef: ↑18-01-2018 11:43Ik heb nog geen melding gehad. Ook noord Holland
.
donderdag 18 januari 2018 om 11:50
Ja zo is onze buurt, ben er zo blij mee! Iedereen helpt elkaar! Laatst werd bij ons een zware lading afgegeven maar de vrachtwagen paste niet in onze straat, dus wij waren aan het bedenken hoe we die lading nou naar binnen konden krijgen. En voor we het wisten stonden er al buren naast ons om te helpen, hebben we 10 minuten met 8 man gesjouwd en alles was binnen
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
donderdag 18 januari 2018 om 11:52
Waar het aan ligt weet ik niet, maar man en ik hebben allebei nl alert ,en hij heeft al 6 berichten gehad en ik niks.Russianblue schreef: ↑18-01-2018 11:37Ik had, dacht ik, mijn telefoon al ingesteld op NL alert maar moest volgens de website toch nog iets anders toevoegen aan de instellingen. Geen idee of ik nu een melding heb gemist.
Hier in het midden van het land gaat het ook bizar tekeer. Hier waaien de binnendeuren ook uit het slot (geisoleerde tussenwoning),ongeleegde papiercontainers vliegen door de straat, onze schutting ging om,brandweer in de straat en man krijgt steeds meldingen van werk over omgewaaide vrachtwagens.hij moet zo werken en zal het wel druk krijgen. Ik vind het wel eng dat hij de weg op moet.
bagheera91 schreef: ↑18-01-2018 11:43Ik heb nog geen melding gehad. Ook noord Holland
donderdag 18 januari 2018 om 11:55
Hier nog steeds niks, wind lijkt zelfs al wat af te zwakken.
Niks omgewaaid in mijn tuin, niks in huis wat gek doet. Zo blij met dit huis! (regio Rotterdam)
Bij man op werk hebben ze allerlei fietsers opgevangen die gestrand waren (Breda).
Niks omgewaaid in mijn tuin, niks in huis wat gek doet. Zo blij met dit huis! (regio Rotterdam)
Bij man op werk hebben ze allerlei fietsers opgevangen die gestrand waren (Breda).
anoniem_357581 wijzigde dit bericht op 18-01-2018 11:55
3.90% gewijzigd
Irish_Wasser_Woman schreef: ↑18-01-2018 11:52Dit is toch verschrikkelijk?
https://wnl.tv/2018/01/18/video-complee ... rukt-wind/
donderdag 18 januari 2018 om 11:56