Uitgerekend 16-30 september
maandag 15 januari 2018 om 14:08
Voor iedereen die uitgerekend is half-eind september en mee wil schrijven!
= kloppend hartje!
= goede 20-weken echo!
Nora_r
Roffa38
donski88
MissSF, Kikker90, Fem1986, Fatna, Tamaaaar; we hebben al even niets van jullie gehoord. Als jullie nog mee willen schrijven, laten even een berichtje achter?
| Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Afspraken | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Schaapje1991 | 26 | Tweede | 14 september | |||
| Nusa | 30 | Eerste | 14 september | 27-02 2e echo | ||
| Vlammetje-1 | 32 | Tweede | 16 september | |||
| Jentelente | 28 | Tweede | 17 september | 23-02 eerste echo | ||
| Eftelingmeisje | 35 | Eerste | 19 september | |||
| Juffie6 | 26 | Eerste | 19 september | |||
| Muppet3640 | 36 | Eerste | 22 september | 19-02 eerste echo | ||
| Luca2017 | 28 | Eerste | 22 september | |||
| Elle_86 | 31 | Tweede | 23 september | 23-02 tweede echo | ||
| Poezels | 32 | Eerste | 23 september | 02-03 2e echo | ||
| Milov | 26 | Eerste | 23 september | |||
| Vievie_abc | 32 | Tweede | 23 september | 12-02 eerste echo | ||
| Nicole123 | 37 | Derde | 23 september | |||
| MKM92 | 25 | Eerste | 26 september | |||
| Bretnay | 28 | Derde | 27 september | |||
| Maeeo | 25 | Eerste | 23 september | 05-03 tweede echo | ||
| Millca | ?? | ?? | 29 september | |||
| Fala_1989 | 27 | Eerste | 30 september | 28-02 tweede echo | ||
| deanarys | 30 | Tweede | 30 september | 8-03 tweede echo | ||
| Nelle89 | ?? | ?? | 3 oktober |
Roffa38
donski88
MissSF, Kikker90, Fem1986, Fatna, Tamaaaar; we hebben al even niets van jullie gehoord. Als jullie nog mee willen schrijven, laten even een berichtje achter?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:35
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
91.49% gewijzigd
maandag 22 januari 2018 om 18:47
maandag 22 januari 2018 om 19:02
Ik mocht mijn vk hiervoor altijd bellen (op de spoedlijn), al is het maar gewoon om je ei kwijt te kunnen en te vragen hoe nu verder / of er nog hoop is / wat je nu kunt verwachten / wat normaal is / etc. Vooral bij mijn eerste miskraam, met 8 weken, had ik daar veel behoefte aan en heb ik ze een paar keer gebeld. Ik heb toen na het bloeden nog een echo gehad om te kijken of alles weg/schoon was. Bij mijn tweede miskraam, met 4,5 weken, had ik daar geen behoefte aan en heb ik alleen de assistente gebeld om mijn afspraken uit de agenda te halen. Die miskraam voelde ook meer als een gewone menstruatie, er was nog nauwelijks iets wat achter zou kunnen blijven in de baarmoeder en ik vertrouwde erop dat mijn lichaam wel gewoon zou doen wat het moest doen. Omdat ik een lichtere tweede test had zag ik het ook al mis gaan en had ik geen hoop of vragen of het niet gewoon maar een bloeding was.Nora_reCaptcha schreef: ↑22-01-2018 18:46Ik twijfel, wat kan de vk doen? Als het morgen gestopt is dan misschien wel, want dan zou er nog iets kunnen zitten. Maar als het doorzet?
Dus, het hoeft niet en heel veel kunnen ze niet doen, maar als jij er behoefte aan hebt gewoon bellen!
maandag 22 januari 2018 om 19:17
Jeetje Schaapje, wat een bijzonder nieuws. Heel dubbel lijkt me dat. Je bent zó blij met het ene hartje, maar toch ook treurig om de ander kan ik me voorstellen. Hoe voel je je er zelf bij?
Nora, al zit het je niet lekker gewoon de VK bellen. Daar zijn ze voor, en dat noodnummer is er ook niet voor niets he.. Ik hoop dat het meevalt.
Bij mij is het nog hetzelfde; moe, vandaag ook misselijk overdag. Nog steeds zere borsten. Geen verandering eigenlijk met 1 of 2 weken geleden.
Nora, al zit het je niet lekker gewoon de VK bellen. Daar zijn ze voor, en dat noodnummer is er ook niet voor niets he.. Ik hoop dat het meevalt.
Bij mij is het nog hetzelfde; moe, vandaag ook misselijk overdag. Nog steeds zere borsten. Geen verandering eigenlijk met 1 of 2 weken geleden.
maandag 22 januari 2018 om 19:39
maandag 22 januari 2018 om 20:11
@schaapje wat een goed nieuws! Lijkt me heel gek ineens te horen dat er nog een kindje was, kan me voorstellen dat je dat even moet laten bezinken. Maar heel fijn een kloppend hartje!
@Nora, wat naar.. ik heb afgelopen december ook gebeld. Ik twijfelde toen ook om dezelfde reden als jij van 'wat kunnen ze doen'. Op andere topic waar ik schrijf toen ook over gehad en toch besloten te gaan en achteraf heel blij mee. Voor mij gaf het geruststelling dat ik zeker wist dat het mis was gegaan. Klinkt gek vind ik als ik het zo schrijf. Maar goed, doen waar jij je goed bij voelt! Zoals al eerder geschreven door de anderen: daar zijn ze voor.
@Nora, wat naar.. ik heb afgelopen december ook gebeld. Ik twijfelde toen ook om dezelfde reden als jij van 'wat kunnen ze doen'. Op andere topic waar ik schrijf toen ook over gehad en toch besloten te gaan en achteraf heel blij mee. Voor mij gaf het geruststelling dat ik zeker wist dat het mis was gegaan. Klinkt gek vind ik als ik het zo schrijf. Maar goed, doen waar jij je goed bij voelt! Zoals al eerder geschreven door de anderen: daar zijn ze voor.
maandag 22 januari 2018 om 20:40
Nora, wat naar!! Inderdaad bellen als je daar behoefde aan hebt. Misschien kunnen ze morgen een echo maken om te kijken hoe het ervoor staat. Ik hoop zo dat het geen miskraam is. Hou je ons op de hoogte? Sterkte 
Ik weet even niet meer wie het vroeg maar het nieuws moest vanmiddag even landen, maar ben er wel oké mee nu.
Ik weet even niet meer wie het vroeg maar het nieuws moest vanmiddag even landen, maar ben er wel oké mee nu.
maandag 22 januari 2018 om 21:34
Schrikken zeg! Ik duim voor t beste voor jeNora_reCaptcha schreef: ↑22-01-2018 18:31Ik ben bang dat het bij mij mis is, ik bloed en niet een klein beetje. Lijkt ernstig op een menstruatiebloeding.![]()