Uitgerekend 16-30 september

15-01-2018 14:08 987 berichten
Voor iedereen die uitgerekend is half-eind september en mee wil schrijven!

:heart: = kloppend hartje!
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Afspraken Bijzonderheden
Schaapje199126Tweede14 september:heart:
Nusa30Eerste14 september27-02 2e echo:heart:
Vlammetje-132Tweede16 september:heart:
Jentelente28Tweede17 september23-02 eerste echo
Eftelingmeisje35Eerste19 september:heart: 3x miskraam
Juffie626Eerste19 september:heart:
Muppet364036Eerste22 september19-02 eerste echo:heart:
Luca201728Eerste22 september:heart:
Elle_8631Tweede23 september23-02 tweede echo:heart:
Poezels32Eerste23 september02-03 2e echo:heart:
Milov26Eerste23 september:heart:
Vievie_abc32Tweede23 september12-02 eerste echo:heart:
Nicole12337Derde23 september:heart:
MKM9225Eerste26 september:heart:
Bretnay28Derde27 september:heart: 4x miskraam
Maeeo25Eerste23 september05-03 tweede echo:heart:
Millca????29 september:heart:
Fala_198927Eerste30 september28-02 tweede echo:heart:
deanarys30Tweede30 september8-03 tweede echo:heart:
Nelle89????3 oktober:heart:
Nora_r :redrose:
Roffa38 :redrose: :redrose:
donski88 :redrose:

MissSF, Kikker90, Fem1986, Fatna, Tamaaaar; we hebben al even niets van jullie gehoord. Als jullie nog mee willen schrijven, laten even een berichtje achter?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:35
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
91.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, dubbel nieuws Schaapje... Maar heel fijn dat er 1 lammetje 😉 is met een kloppend hartje! Ik hoop dat je daar gewoon heerlijk van kan genieten! :hug:
Wat een fijn nieuws schaapje, maar wel gek dat je nu weet dat er twee waren. Geniet lekker van deze eerste mijlpaal! :)
Wow Schaapje! Dat is even gek.. Heel dubbel!
Maar toch heel fijn dat je een kloppend hartje hebt gehoord! :heart:
Ik ben bang dat het bij mij mis is, ik bloed en niet een klein beetje. Lijkt ernstig op een menstruatiebloeding. :(
Oh Nora, wat rot! :hug:

Schaapje: wat een vreemde en dubbele ervaring. Fijn dat je een kloppend hartje gezien hebt!
Oh nee Nora! Kan je een vk bellen?
Oh schaapje, sorry ik ga helemaal aan jouw nieuws voorbij. Fijn dat er toch 1 hartje aan het kloppen was! Gek idee dat er nog een vruchtje is geweest.
Ik twijfel, wat kan de vk doen? Als het morgen gestopt is dan misschien wel, want dan zou er nog iets kunnen zitten. Maar als het doorzet?
Aah Nora wat balen zeg. Kan je idd de vk bellen? Dan mag je vast snel komen om het te laten checken.

Ook bizar schaapje. Dat is inderdaad dubbel nieuws. Gelukkig wel een kloppend hartje gezien! Super fijn. Maar met 6 weken echo is ook wel heel vroeg of is dat met een reden?
Nora_reCaptcha schreef:
22-01-2018 18:46
Ik twijfel, wat kan de vk doen? Als het morgen gestopt is dan misschien wel, want dan zou er nog iets kunnen zitten. Maar als het doorzet?
Ik mocht mijn vk hiervoor altijd bellen (op de spoedlijn), al is het maar gewoon om je ei kwijt te kunnen en te vragen hoe nu verder / of er nog hoop is / wat je nu kunt verwachten / wat normaal is / etc. Vooral bij mijn eerste miskraam, met 8 weken, had ik daar veel behoefte aan en heb ik ze een paar keer gebeld. Ik heb toen na het bloeden nog een echo gehad om te kijken of alles weg/schoon was. Bij mijn tweede miskraam, met 4,5 weken, had ik daar geen behoefte aan en heb ik alleen de assistente gebeld om mijn afspraken uit de agenda te halen. Die miskraam voelde ook meer als een gewone menstruatie, er was nog nauwelijks iets wat achter zou kunnen blijven in de baarmoeder en ik vertrouwde erop dat mijn lichaam wel gewoon zou doen wat het moest doen. Omdat ik een lichtere tweede test had zag ik het ook al mis gaan en had ik geen hoop of vragen of het niet gewoon maar een bloeding was.

Dus, het hoeft niet en heel veel kunnen ze niet doen, maar als jij er behoefte aan hebt gewoon bellen!
Nora wat ontzettend k*t. Je kan hier altijd voor bellen dus als je daar behoefte toe voelt gewoon doen. Ze kunnen altijd adviseren het af te wachten maar dan ben je hoe dan ook even je verhaal kwijt. Knuffel.
Dankjewel lieve meiden, en Nicole voor het delen van je ervaringen. Ik wacht morgenochtend even af en bel dan even.
Neeeee Nora! Shit... heb je ook krampen? Of dat niet?
Jeetje Schaapje, wat een bijzonder nieuws. Heel dubbel lijkt me dat. Je bent zó blij met het ene hartje, maar toch ook treurig om de ander kan ik me voorstellen. Hoe voel je je er zelf bij?

Nora, al zit het je niet lekker gewoon de VK bellen. Daar zijn ze voor, en dat noodnummer is er ook niet voor niets he.. Ik hoop dat het meevalt.

Bij mij is het nog hetzelfde; moe, vandaag ook misselijk overdag. Nog steeds zere borsten. Geen verandering eigenlijk met 1 of 2 weken geleden.
Ja, ook krampen helaas :(
:there:
Knuffel voor jou Nora!!!
Nora_reCaptcha schreef:
22-01-2018 19:17
Ja, ook krampen helaas :(
Dat is geen goed nieuws, sterkte! :hug:
Nee Nora wat rot! Gewoon bellen als je daar behoefte aan hebt. Ik hoop toch op een wondertje. Knuffel, en ik leef op afstand met je mee! Veel sterkte!
Schaapje, wat fijn, een kloppend hartje. Gek idee van de tweede.

Nora wat lastig! Sterkte!
@schaapje wat een goed nieuws! Lijkt me heel gek ineens te horen dat er nog een kindje was, kan me voorstellen dat je dat even moet laten bezinken. Maar heel fijn een kloppend hartje!

@Nora, wat naar.. ik heb afgelopen december ook gebeld. Ik twijfelde toen ook om dezelfde reden als jij van 'wat kunnen ze doen'. Op andere topic waar ik schrijf toen ook over gehad en toch besloten te gaan en achteraf heel blij mee. Voor mij gaf het geruststelling dat ik zeker wist dat het mis was gegaan. Klinkt gek vind ik als ik het zo schrijf. Maar goed, doen waar jij je goed bij voelt! Zoals al eerder geschreven door de anderen: daar zijn ze voor. :hug:
Nora, wat naar!! Inderdaad bellen als je daar behoefde aan hebt. Misschien kunnen ze morgen een echo maken om te kijken hoe het ervoor staat. Ik hoop zo dat het geen miskraam is. Hou je ons op de hoogte? Sterkte ❤️

Ik weet even niet meer wie het vroeg maar het nieuws moest vanmiddag even landen, maar ben er wel oké mee nu.
Juffie, ik had een vroege echo ivm een eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dan heb je een verhoogde kans dat het nogmaals gebeurd.
Oh sorry, dat had je volgens mij al eerder verteld. Fijn dat ze het nu goed checken. Het nieuws van het tweede vruchtzakje maar even laten landen. Maar vooral ook genieten van het kloppende hartje, heel fijn!
Nora_reCaptcha schreef:
22-01-2018 18:31
Ik ben bang dat het bij mij mis is, ik bloed en niet een klein beetje. Lijkt ernstig op een menstruatiebloeding. :(
Schrikken zeg! Ik duim voor t beste voor je
Wat fijn een kloppend hartje schaapje! Wel schrikken dat het er eigenlijk 2 waren!

Hier vandaag een echte knal test gehad!! Heerlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven