Vrouwen met een mening?

25-02-2009 00:23 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik het forum opstart zie ik als titel staan: Viva, Vrouwen met een mening. Op de 1 of andere manier krijg ik daar zo'n jeuk van...vrouwen met een mening. Beetje denigrerend zelfs....Misschien ben ik de enige hoor, maar zie het sinds twee dagen staan en elke keer denk ik: Bah, Bah bah,...driewerf bah. Wat vinden jullie daarvan?
quote:tonkje schreef op 25 februari 2009 @ 09:08:

[...]

Da's de topictitel die je ziet. sorry, ik lach me hier het snot....je hebt gelijk!
quote:tonkje schreef op 25 februari 2009 @ 09:08:

[...]

Da's de topictitel die je ziet.
Ik sluit me altijd links en rechts bij mensen met een mening aan. Ik heb dus ook een mening, al is het niet mijn eigen mening. Als je maar een mening hebt denk ik dan. Ja, zo denk ik er over hoor, als iemand een andere mening heeft prima, ik kan daar best mee leven, denk ik.....
Ik vind van niet hoor Leo. Mijn man zegt altijd 'iedereen heeft recht op mijn mening'. Dus ik vind namens mijn man dat mensen niet zomaar een andere mening mogen hebben.
Nou Eowynn, ik weet niet zo goed wat ik daar nou van moet vinden....

Ik denk dat dat komt omdat mijn man niet thuis is, ik kan het hem niet vragen. Shit.

Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Ik mag alleen op het forum als hij er is.
quote:Eowynn_ schreef op 25 februari 2009 @ 09:29:

Ik vind van niet hoor Leo. Mijn man zegt altijd 'iedereen heeft recht op mijn mening'. Dus ik vind namens mijn man dat mensen niet zomaar een andere mening mogen hebben.Daar sluit ik me bij aan.
quote:Bambi schreef op 25 februari 2009 @ 08:56:

Ze kunnen er beter 'vrouwen met PMS' van maken.
quote:Dhelia schreef op 25 februari 2009 @ 08:58:

De meeste deelnemers hier op 't forum hebben niet eens een mening. Kwebbelen wat aan over ditjes, datjes, koetjes & kalfjes, maar een béétje mening is lastig vinden... Meningen zat! Nu alleen nog op zoek naar argumenten.
Ik moet zeggen dat ik dat hele 'vrouwen met een mening' in de titel van het forum nergens terug kan vinden...

Maar mocht het forum die leus of slogan tegenwoordig meekrijgen, dan is'ie nogal slap. Leuk hoor: vrouwen met een mening, maar wat zegt dat nu helemaal?
OK, het positiefste wat ik erover kan zeggen is: het is beter dan

"Vrouwen met een eigen willetje" (bwoeagh).
quote:korenwolf schreef op 25 februari 2009 @ 09:41:

[...]

Meningen zat! Nu alleen nog op zoek naar argumenten.Een mening zonder argumenten is geen mening, da's een losse flodder. Die zijn er inderdaad in overvloed...
We kunnen Viva natuurlijk melden dat de vrouwen met een mening unaniem van mening zijn dat 'vrouwen met een mening' een belachelijke slogan is.
quote:Eowynn_ schreef op 25 februari 2009 @ 10:14:

We kunnen Viva natuurlijk melden dat de vrouwen met een mening unaniem van mening zijn dat 'vrouwen met een mening' een belachelijke slogan is.En da's een unicum, dat die vrouwen met een mening dezelfde mening hebben!
eigenlijk wil ik niet dood gevonden worden ergens waar boven staat: vrouwen met een mening?

seniele slogan.
he, dat was ook mijn mening rosiero. Maar nu moet ik toch gaan bedenken of ik niet nog een originelere mening kan bedenken. Dat kan lastig worden (ik ben immers maar een vrouw met één mening)

wacht, kunnen we er nog een polletje tegenaan gooien? Als pressiemiddel zeg maar? of kan die niet meer worden toegevoegd als een topic al geopend is?
O, ik had net een poll geopend. Hiero.
hee, mooi zo!

*kijkt even*

Ik dacht eingelijk meer aan een poll die viva zou vertellen dat een aan een dictatuur-doend-denkend percentage van de forummers (98% ofzo) van deze slogan hun toetsenbord onder gaat kotsen, nu ze eenmaal hebben gezien waar hij staat

maar de vraagstelling van jouw poll is wel veel opbouwender, en da's ook een groot goed (om er nog eens een menign tegenaan te gooien)
He gats, wat een jaren-50-slogan inderdaad. Had het zelf nog niet gezien, maar wel de moeite waard daar eens wat aan te doen inderdaad.

Zag ik het goed dat er nu een topic voor geopend is? *gaat snel kijken*
De slogan is inderdaad erg betuttelend.. Natuurlijk heeft ook (zélfs!) een vrouw een mening.. Die mening kunnen ze eventueel wel wat nader specificeren, bijvoorbeeld in:

Viva; vrouwen met een opruiende mening

Viva; vrouwen met een weldoordachte mening

Viva; vrouwen met een weerzinwekkende mening

Viva; vrouwen met immer slimme mening

Viva; vrouwen die zelf wel uitmaken of ze al dan niet ergens een mening op na wensen te houden
Waarom is er een slogan nodig?
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:Dhelia schreef op 25 februari 2009 @ 08:58:

De meeste deelnemers hier op 't forum hebben niet eens een mening. Kwebbelen wat aan over ditjes, datjes, koetjes & kalfjes, maar een béétje mening is lastig vinden...
Ja! Die titel viel me ook opeens op, staat 'ie er al van begin af aan of heb ik er altijd langs gelezen?

"De Viva-lezeres is een hoger opgeleide vrouw van 20-35 jaar die haar eigen keuzes maakt en een eigenzinnige mening heeft. Ook is ze vrolijk, spontaan, optimistisch pittig, uitgesproken en open. De Viva-lezeres is avontuurlijk, ondernemend, heeft een leuk leven en probeert het maximale eruit te halen. De Viva-vrouw is vóór alles een levensgenieter. Ze is dol op nieuwe dingen, maar tegelijkertijd trouw aan geliefde, familie en vrienden. Ze is sociaal en eigenzinnig: speels èn rebels. Bovendien is ze gehecht aan haar vrijheid. Ze experimenteert graag, ze wil veel, maar heeft geen last van ‘heilig moeten’. De Viva-vrouw is nieuwsgierig en heeft een brede interesse, variërend van mode en lekker eten tot reizen en haar huis. Maar ook serieuze zaken als relaties, gezondheid en maatschappelijke thema’s hebben haar belangstelling. Ze kiest voor Viva omdat ze daarin dezelfde mix van zinvolle informatie en ontspanning vindt die ook haar leven kenmerkt. De Viva-lezeres studeert of heeft een baan."

[bron: http://www.sanoma-uitgeve...erken-profielen-Viva.php]

Dusseh!...
waarom hebben we hier nog een psychepijler, vraag je je dan af.

of zou dat een poging zijn om alle forummers die het blad níet lezen, veilig in een zielig hoekje weg te stoppen?

Dan ga ik me toch nog eens op mijn pijlervoorkeur bezinnen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven